Novi Soundcloud, namijenjen slušatelju!
Zadnji nekoliko mjeseci testirala se beta verzija novog izgleda SoundClouda, platforme koju često nazivaju audio YouTubeom, a sada je ista puštena u punu upotrebu za 180 milijuna posjetitelja.
Da, Soundcloud se nedavno pohvalio s brojkom od 180 milijuna posjetitelja mjesečno (oko 8 posto internet populacije) putem mobilnih i web platformi, a sada je došao u novom, nabrijanijem obliku.
U novoj verziji olakšano je traženje, dijeljenje i opcije preporuke, ali je kompletni izgled uljepšan i ispoliran. Alex Ljung, suosnivač Soundclouda, objavio je da će se ubuduće SC okretati mobilnim uređajima, što je i logično s obzirom na napredak današnje mobilne telefonije, i mogućnosti snimanja s mobilnim aparatima. Danas se na Soundcloud svake minute uploada više od 10 sati glazbe, a ima preko 20 milijuna registriranih korisnika.
Također, nova verzija je više okrenuta slušatelju, nego onom koji svoju muziku uploada, te tako postaje nova stanica za slušanje, udaljavajući se od svoje primarne funkcije – platforme za dijeljenje originalne glazbe i interakciju s kolegama. Rekli bi, zaokret od 180 stupnjeva u zadnjih 5 godina postojanja SC-a.
Neki se već bune protiv nove verzije, a pogotovo zbog prenamijene SC-a iz platforme za dijeljenje glazbe, u streaming platformu, i samim time gubi na relevantnosti. Zasigurno će tim potezom, i preokretom u svojoj namijeni, SoundCloud izgubiti dio publike, no, zasigurno će privući i puno novih.
A opet, vraća se i MySpace…tko zna što donosi nova godina…?!