Novi veliki festival u Srbiji – Road Fest 2007
Na upravo završenoj konferenciji za medije, održanoj povodom rada na realizaciji glazbenog festivala Road Fest koji će biti održan na prostoru ADA Šumice u Zrenjaninu (Srbija) od 28.06. do 30.06.2007 godine, predstavnicima medija obratili su se Michael Lang (izvršni producent festivala), Predrag Bošković (predstavnik marketing odjeljenja festivala), Ollie Evson (producent) i Ivan Æurović (predstavnik PR odjeljenja festivala).
Neposredno prije početka konferencije, predstavnicima medija emitiran je peto-minutni video zapis, koji će biti korišten u promotivne svrhe festivala, a u kojem se pojavljuju, najavljujući svoj nastup na festivalu i: Iggy Pop (Iggy Pop and The Stooges), Ian Astbury (The Cult), Lemmy (Motorhead), Ian Gillan (Deep Purple), Jay Kay (Jamiroquai)…
Michael Lang, nakon emitiranja video-zapisa, prezentirao je prostor ADA Šumice na kojem će se realizirati Road Fest i predstavio fenomenalan line up izvođača koji će nastupiti na Main Stageu, Road Areni i World Music Stageu. Prostor ADA Šumice ukupnog kapaciteta oko 90.000 ljudi (prostor Main Stagea kapaciteta oko 50.000 posjetioca; prostor strelišta namjenjen Road Areni kapaciteta oko 25.000 i prostor Motel namjenjen World Music Stageu kapaciteta oko 15.000) u periodu između 28.06. i 30.06. okupiti će impresivan line up koji čine: Iggy Pop and The Stooges, Deep Purple, The Cult, Daft Punk, Orkestra Bobana i Marka Markovica, Glen Matlock and The Philistines, Naat Veliov, Motorhead, Underworld, Foo Fighters, Prodigy, Jamiroquai, Tricky, Esma Redzepova…
Kao što je i ranije najavljeno, line up nije konačan, a konačna line up lista biti će prezentirana na drugoj po redu konferenciji za medije koja će biti održana u Beogradu 12.02.2007 godine. Početkom studenoga 2006. godine organizacija Road Fest-a potpisala je višegodišnji ugovor sa SO Zrenjanin (ugovor je potpisan sa predsjednikom SO Zrenjanin Gospodinom Goranom Kneževićem) po pitanju strateškog partnerstva na realizaciji muzičkog festivala Road Fest. U narednom periodu organizacija festivala očekuje i uključenje institucija pokrajine i republike u tokove festivala. Kroz suradnju sa partnerima marketing i PR tim festivala realizirati će SMS nagradnu igru putem koje će biti omogućeno osvajanje komplet ulaznica za festival ali i izuzetno vrijednih nagrada poput motora Harley Davidson, Gibson gitara, Yamaha bubnjeva, putovanja za New York City…
U narednim nedjeljama očekuje se i početak emitiranja reklamnih TV i radijskih spotova festivala, dok će ukupna kampanja obuhvatiti Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Republiku Srpsku, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku, Rumunjsku, Bugarsku, Grčku i Tursku. Predstavnici festivala učestvovati će i na više sajmova turizma koji će biti održani u zemljama Europske Unije u periodu od veljače do lipnja 2007. Komplet i pojedničane ulaznice za festival naći će se u slobodnoj prodaji od 12.02.2007 godine, do kada se po sniženoj cijeni od 4.800 dinara za komplet može izvršiti rezervacija isključivo komplet ulaznica.