Skip to main content
  • 26.10.2011.

Novo carstvo uplovilo u splitsku Gradsku luku

Split će 16. studenog u trajektnoj luci napokon otvoriti vrata svog novog carstva. Imperium je ekskluzivni restoran, lounge bar i klub koji će izgledom, udobnošću, dobrim izborom hrane i pića i najbitnije kvalitetnim odabirom glazbe privući šire slojeve društva.

Piše: 

Naslovna foto

Imperium


Prozračan impozantan ugostiteljski objekt svoje ime opravdat će veličinom od dvije tisuće četvornih metara, modernim uređenjem s restoranima na više razina te unutarnjim i vanjskim lounge barovima koji će se u noćnim satima pretvarati u klub, ali i ponudom kako u gastro tako i u glazbenom smislu.

Da je Imperium zapuštenom prostoru nekadašnjeg plesnog restorana Emona donio novo ruho i to ono carevo pojasnio je njegov dizajner, mladi splitski arhitekt Duje Kaliterna, autor ekskluzivnog Gil’sa u dubrovačkim zidinanama i zagrebačkog People’sa. Duji je uređenje Imperiuma  prvi veći projekt u rodnom gradu pa je mu je samim time, ali i imajući na umu kritiku Splićana bilo svojevrstan izazov. Veliki akvarij koji dijeli restoran od lounge bara i noćnog kluba, male i velike LED disko kugle, bubble i egg stolice, svijetle boje, transparentnost i pogled koji oduzima dah samo su dio detalja na kojima je Duje poradio spojivši tako povijesnu ulogu ove lokacije u doba cara Dioklecijana i njegove prve namjene sa futurističkim modernim trendovima.

"Relativno malim i tamnim stubištem penjete u prostor, a onda vam se otvara 2000 m2 restorana, barova, diskoteka, sve u jednom, okruženi staklenim stjenkama, sa prekrasnim pogledom na more. Lokacija mi je bila izuzetno interesantna, sa jedne strane vidite Split, sa druge otoke, a oko vas uplovljavaju i isplovljavaju brodovi iz luke, pa mi je osnovna ideja bila da se u objektu osjećate kao na luksuznom krstarenju." – opisao je splitski arhitekt te dodao da mu je želja bila da objekt dugo zadrži moderan izgled i ne bude previše trendovski, već suvremen reprezentativni dio ponude grada Splita.

Suprotno predviđanjima namjera dizajnera kao ni investitora nije bila da prostor bude elitistički i namijenjen samo bogatima, već prvenstveno mladima iznad 25, osobama srednjih godina, a i starijih, koji će znati uživati u svemu što objekt nudi. Cijene će biti standarne kao u svim ugostiteljskim objektima u gradu te neće odskakati bez obzira na lokaciju, uređenje i ekskluzivitet prostora.

Imperium od samog početka namjerava vladati šarmantnim izgledom, kvalitetom u gastro ponudi i klupskim programom te cjelovitim doživljajem i atmosferom.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem