Skip to main content
  • discotheque riva
  • 4.07.2012.

Objavljeni izvođači Discotheque Rive

Na današnjoj press konferenciji održanoj u Splitu predstavljeni su svi izvođači i program trećeg izdanja ovogodišnje Discotheque Rive.

Naslovna foto

discotheque riva

Konačno su otkrivene zvijezde najvećeg splitskog partyja koji će se 10. kolovoza održati na ljetnoj pozornici splitske rive. Headliner ovogodišnje Discotheque Rive, sada već tradicionalnog događaja sezone, je internacionalna megazvijezda Sebastian Ingrosso, član trojca koji ovo ljeto odrađuje svoju posljednju turneju Swedish House Mafie.

{youtube}Re6zZNXpLxE{/youtube}

Uz Ingrossa i njegov zarazni ritam, posjetitelji Discotheque Rive uživat će i u remiksevima Davida Moralesa, majstora house glazbe i Grammyjem nagrađivanog DJ-a i producenta. Morales je s punim pravom postao legenda remiksiranja i produciranja materijala za neke od najvećih pop zvijezda današnjice.
Nositelje Discotheque Rive 2012. na press konferenciji predstavio je rezident projekta DJ Pille, jedan od najtraženijih hrvatskih DJ-a i producenata, predstavnik tech-house scene i vlasnik svjetski poznate izdavačke kuće Acilectro.

{youtube}t1OGLV39JSk{/youtube}

24-satna disko ludnica na splitskoj Rivi započinje od 19 h i traje do 04 h. Nakon završetka spektakla na Rivi započinje prvi splitski službeni after party na plaži! Na jednoj od najljepših splitskih plaža, laguni Bene, uz more i hladovinu borova, u 4.30 h započinje after party koji traje do 19 h!

Ovogodišnji dress code Discotheque Rive je swimwear, jer se direktno s Rive ide na najbolji after na Jadranu. Dođite u kupaćim kostimima, pareima, bermudama, svemu što vam neće smetati dok plešete!

{youtube}EsvZT44Fx4U{/youtube}

Generalni sponzor disko spektakla je Heineken, koji već drugu godinu zaredom prepoznaje izvanrednost projekta.

''Heineken, najinternacionalnije pivo na svijetu, uvijek osigurava posebna iskustva svojim potrošačima. Zbog toga nam je drago da smo i ove godine generalni sponzor ovog sjajnog ljetnog eventa. Dischoteque Riva snažno je povezana s našom markom i poslovnim ciljevima. Naime, uvijek želimo biti blizu potrošačima i pružiti im jedinstvene prilike za uživanje u Heineken-u. Kao svjetski poznatu marku, Heineken odlikuju otvorenost i kozmopolitska osobnost i zbog toga se sjajno uklapa u događaj kakav je Dischoteque Riva. Uz odličnu glazbu vrhunskih DJ-a i savršeno ohlađen Heineken, poseban ugođaj stvorit će spektakularne laserske projekcije koje će posjetiteljima pružiti impresivan vizualni doživljaj'' – istaknula je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica Odjela korporativnih komunikacija Karlovačke pivovare.

Ulaznice su puštene u prodaju. Early bird ponuda vrijedi za prvih 1000 ulaznica, koje možete kupiti za 110,00 kn na prodajnim mjestima u Splitu: kavana Ćakula na Rivi i caffe bar Paradiso na vrhu Marmontove. Redovna cijena ulaznice je 160, 00 kn, a od 01. kolovoza  cijena je 220, 00 kn. Cijena fan pita je 320kn, dok će cijena V.I.P. ulaznice iznositi 700kn. Od tri V.I.P. prostora na Rivi jedan je zakupljen od glavnog sponzora, a ostala dva su u redovnoj prodaji.

Grad Split 10. kolovoza spremno dočekuje tisuće posjetitelja i turista na najvećem glazbenom spektaklu sezone.
 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano