Skip to main content
  • 10.05.2016.

Oproštajka elektroničkih duša u starom kazalištu lutaka!

13. 5 1985. pod đakovačkim nebom prvi puta je zaplakao Albino Šimunović. No godine koje su uslijedile do danas mnogo su više odzvanjale zvucima smijeha no plača, uz sve jači podton elektroničkog. 

 
Prošlo je šest godina od kada je Albino stupio na scenu i priča je nastavila rasti sve većim i zanimljivijim partyjima. 2011. Ulice Đakova zamijenio je Makarskom rivijerom gdje se pridružuje Jolly Jokeu i Galincu u mašinskoj sobi Technotice. Iako si ga do danas hvatao ugodno ugniježđenog iza aliasa kao što su Strictly Techno, Tech Nation i Progressive Nation, valovi su se smirili naposlijetku u imenu koje dostojno opisuje ono što živi iza očiju, Electronic Soul.
 
Duše su ono efemerno, a čvrsto, koje stoji u središtu bura i uragana. One su ono što ostaje kada oduzmeš sve ostalo i podvučeš crtu. Nemaju središte, dislocirane su i ostavljaš njihove tragove u svemu i svakome koga dodirneš i s čime ti se prekriži put, i što te je više razlomljenog uokolo sebe paradoksalno postaješ potpuniji kroz veze s ostalim dušama.

 
Albino je tako razlomio sebe na sastavne dijelove i onaj esencijalni elektronički glazbeni entuzijazam lijevkom usmjerio u novi projekt koji jaše pod zastavama cilja ujedinjenja lokalnih umjetnika, kako onih koji kroče putem već desetljećima tako i svježih lica koja tek uče živjeti u sintetičkom. Iako je Electronic Soul sasvim autorski projekt, kako ne postojiš odvojen i isključen iz svega i kako se dobro amplificira samim svojim dijeljenjem, Albino je posijao suradnike koji su dali krila projektu diljem lijepe zemlje koju zoveš domom, pa je među njima ekipa kojoj je beskrajno zahvalan na pomoći kao što su Fabian Jakopetz, Bojan Slavojević (Labooz), Danijel Malinić (Fixsell), Mateo Nekić (Butters), Iva Petani, Joško Vukadin (Jolly Joke), Ervin Mandarić (Ervin Mandari) i Tomislav Miletić (Milex)…
 
I tako da imaš vremeplov i skokneš šest mjeseci unazad na lokacijski punkt Zadra našao bi se na prvom ikada Electronic Soulu. Nakon toga vatrama elektronike zapaljena je i Ledana, plesalo se na humanitarcu za Antoniju, da bi elektroničke duše napokon našle svoje mjesto pod suncem na daskama Starog Kazališta Lutaka u Zadru. Koncima zarobljene marionete zamijenjene su potpunim manifestacijama tjelesne slobode na podiju.

 
U isti prostor smještamo se tako i za sezonsku oproštajku od Electronic Soul vibre. Sada kada znaš gdje, tvoj kada je jedna srijeda. 25. svibnja stojimo u predgrađu slobodnog dana Tjelova. Koji je bolji način za dati posvetu slavlju božanske tjelesnoti no umesenjem svog stvarnog fizičkog tijela podno pulta. Staro Kazalište Lutaka tako pleše na partyju naziva "Kako je započelo, Tako će i završiti" a zvučnim sjećanjima plesača predsjedaju Fabian Jakopetz, Edy C., Dj Jock i BUTTERS koji stavljaju kaligrafsku techno točku na i dok se iznova ne zaori iz zvučnika kako bi ublažili jesenske kiše.
 
 
Albino tako kreće u nove pobjede, nove plesne noći i do kraja ljeta za tebe dovodi na podij Chris Driftera (MAĐ), Daria Sorana (ITA), Lisu Lashes (VB) i Darkrowa (SPA). Iako je za sada čvrsto vezan za Zadarske obale u tjednima i mjesecima pred nama moći ćeš ga loviti u zagrebačkom DEPO klubu, riječkoj dami na valovima, Nini, u Supetru, na Braču i na Murteru, a šuška se i o Galileu.
 
Albino, sa srcem tri broja većim, tako želi zatvoriti sezonu uz zahvale svim kolegama koji su bili upleteni u organizaciju i provedbu, Udruzi Dijamant iz Zadra, Anteni Zadar, svima koji su plesali i smijali se pod strobom, Klubskoj, Clubs & Parties organizaciji i posebna zahvala ide jedinom rezidentu Electronic Soula, Mateu Nekiću aka Buttersu.

 
Vidimo se 25. u Starom Kazalištu lutaka. Lijepo je kada stvari naprave punu kružnicu oko svoje osi i vrate se na ishodište i kada završe jednakim entuzijazmom koji su i započele. Do tada, ostanite nam divni i rasplesani!
boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Pionir hrvatske elektroničke scene prisjetio se 1995. i debate o techno glazbi na HTV-u
boogaloo nye
Pionir hrvatske elektroničke scene prisjetio se 1995. i debate o techno glazbi na HTV-u