Skip to main content
  • 28.12.2020.

Otkrivamo sadržaj večerašnjeg prvog izdanja TV emisije After Podcast

Večeras u 22h zalijepite se za male ekrane Osječke televizije i Youtube kanal jer kreće nova TV emisija After Podcast.

Piše: 


Kako smo već i pisali pokreće je DJ Sub Effect iz Osijeka u stalnom terminu ponedjeljkom (2 puta mjesečno), a evo i više o sadržaju. Koncept emisije je polusatni razgovor sa DJ gostom, u kojemu će jedna od glavnih tema biti elektronička glazba i njena scena.

Predstavljanje vodećih imena sa scene je glavni cilj ovoga projekta, jer kako kaže Toni "jako puno odličnih umjetnika živi na području ex-yu, kojima nitko nije dao priliku da kažu svoje stavove i razmišljanja o glazbi, koja postaje sve više i više popularna u cijelom svijetu".

 
Ova emisija će donekle biti njihov glas i prilika da se ljudi na sceni povežu. Nakon razgovora ide jednosatni DJ mix iz studija, u kojemu će gost predstaviti svoj glazbeni izričaj. Tako ćemo moći čuti više glazbenih žanrova, koji svi spadaju u elektroničku glazbu. Od techna i housea, preko drum and bass-a, electra i progressive zvuka, izmjenjivati će se vodeća imena sa scene.

 
Za prvog gosta, izabran je budući voditelj i urednik emisije Toni Bukić (Sub Effect), koji će se predstaviti i upoznati nas sa samim projektom, ali i svojim stavovima i razmišljanima o sceni. "Klubska scena je kao medijski partner pokazala svoj interes i podršku ovom novom projektu za kojeg se nadamo da bi mogao postati poveznica ljudi na sceni i njihov glas koji je kroz sve ove godine bio dosta zanemaren i stavljen sa strane". Ako ćemo zapravo, TV je još jedini medij gdje je barem kod nas, elektronička glazba još uvijek u velikoj mjeri stavljena na čekanje.

Pratite After Podcast na društvenim mrežama:
Facebook
Instagram
Youtube

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano