Skip to main content
  • 9.04.2014.

Otvoren klub Depo. Slijedi D.A.V.E. The Drummer

Partyjem na kojem su puštale legende hrvatske techno scene otvoren je novi zagrebački klub DEPO u nekadašnjem skladištu br. 3 tvornice Katran, Radnička cesta 27, te predstavljena programska večer Electron koja će se održavati subotom.

Piše: 


Ovog vikenda, 12. travnja, slijedi gostovanje jednog od najvećih svjetskih techno DJa i producenata. Uvijek rado viđen gost u Hrvatskoj, Henry Cullen aka D.A.V.E. The Drummer dolazi u Depo nakon pune dvije godine od zadnjeg gostovanja u Zagrebu. Svi koji su zadnjih 15tak godina u techno zvuku morali su naletiti na neku od Drummerovih ploča.

Jedan je od ključnih producenata iza acid techno zvuka koji je kasnih 90tih startao u Londonu i vlasnik jedne od najpoznatijih underground techno etiketa na svijetu – Hydraulix. Više puta je potvrdio svoj veliki utjecaj na globalnu techno scenu u zadnjih 15 godina koliko je već na njoj. Svojim DJ i live nastupima, koristeći najnovije tehnologije, predstavio je svoj jedinstveni zvuk u zemljama kao što su Južna Afrika, Brazil, Japan, Australia, S.A.D., Francuska, Belgija, Španjolska, Venezuela, Kanada.

boogaloo nye

Nastupao je na gramofonima malih klubova, ali i velikih open-air događaja, te je uvijek "razvalio" publiku svojim perfektnim smislom za pravu stvar u pravo vrijeme, te svojom perfektnom DJ tehnikom. Član je poznatog londonskog kolektiva "Stay Up For Ever Collective", uz Hydraulix vodi i etiketu Aphex, njegovi producentski radovi našli su se na većini poznatih techno labelova kao što su: Primate, CLR, Fine Audio Recordings, Bound, Giant and Dwarf, S.U.F. Cluster, Routemaster, 4X4, Smitten.

Support: Chova & Teo Harouda
Ulaznica 35 kn prije ponoći, 50 kn poslije
{youtube}3LdbmThLJn0{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano