Skip to main content
  • porin
  • 12.02.2014.

Otvoreno pismo Klubske scene diskografskoj nagradi Porin

Kažu da dodjela Porina ima cilj očuvati, afirmirati i razvijati hrvatsko glazbeno stvaralaštvo, a već 20 godina na dodjelama diskografskih nagrada ignoriraju elektronsku glazbu. Stoga smo kao promotori elektronske scene odlučili uputiti otvoreno pismo Institutu Hrvatske glazbe kao organizatoru, te direktoru diskografske nagrade Porin, gospodinu Siniši Bizoviću.

Piše: 

Naslovna foto

porin


"Obraćam se kao zabrinuti ljubitelj i aktivni sudionik elektronske scene, osnivač najdugovječnijeg HR portala elektronske glazbe www.klubskascena.com koji postoji već 13 godina, te u ime nas samih, ove scene i čitatelja želimo znati hoćete li se ove godine udostojiti uvesti nagradu PORIN za producente elektronske glazbe (techno, house, trance, drum and bass) kao 4 pravca iz kojih se razgranava još stotine potpravaca.

Kažete da dodjela Porina ima cilj očuvati, afirmirati i razvijati hrvatsko glazbeno stvaralaštvo. Hm, netko bi možda trebao posavjetovati Institut hrvatske glazbe ( IHG), da produkcija, izdanja i glazbenici postoje i u kategoriji elektronske glazbe te da se u većini klubova ne puštaju isključivo Dječaci, TBF i General Woo, od kojih su TBF osvojili Porina za najbolji album klupske glazbe. A isključivanjem postojanja elektronske glazbe, bendova koji sviraju elektroniku, DJ-a i producenata koji su svojim nastupima i albumima ostvarili ne samo domaći nego i inozemni uspjeh definitivno ne potičete hrvatsko glazbeno stvaralaštvo.

Ili je ipak bitna samo diskografska zarada i naklada ili će redovi Porina morati zaposliti i nekoga tko će popratiti i ovaj pravac glazbe?!

Elektronska scena je udarila temelje u ovoj državi prije 21 godinu. Posljednjih nekoliko godina na obali imamo pravu pravcatu invaziju golemih inozemnih festivala i stotina tisuća partijanera.

PORIN postoji već 21 godinu , isto toliko i naša elektronska glazbena scena te je neminovno da namjerno, slučajno ili neznanjem gušite domaće autore koji se trude u ovom smjeru napraviti nekakav rezultat. Plod entuzijazma pojedinca ili čitave scene na najvećoj državnoj dodjeli nagrada je potpuno ignoriran.
{youtube}nSJEfo1mwdE{/youtube}

Stoga bih Vas zamolio da umjesto povremenih ubačaja nekih pop uradaka na Vaše nominirane liste konačno se udostojite i uvrstite naše znalce elektronike u Vaš bubanj. Ukoliko odlučite izraditi još jedan kipić ove godine, vjerujte da ćemo mi prvi prenijeti vijest i potruditi se da elektronski glazbenici saznaju za ovaj revolucionarni čin kao i da se prijave na Vašu dodjelu.

Također morate se malo osuvremeniti i pogledati strane dodjele diskografskih nagrada gdje su primjerice uvedene i dodjele aktualnim web portalima koji promoviraju glazbu. Jer nisu glazbenici nagrade osvojili samo zato jer su to otpjevali i jer je netko napisao pjesmu. Vrlo je tu bitna cijela mašinerija od portala, do radio stanica i TV kuća. Ovdje ne aludiramo na sebe jer mi ne živimo od nagrada i priznanja već od entuzijazma i ljubavi prema sceni, ali drago nam je da smo ovaj mail podijelili s Vama i dali na znanje gdje griješite. Osjećamo se vrlo tužno i potišteno jer smo svjedoci konstantnog ignoriranja scene koja je vrlo razvijena u svakom kutku lijepe naše, te istovremeno znatiželjno čekamo Vaš odgovor koji se nadamo neće biti negativan.

Nabrojit ću samo neke izvođače koji imaju itekako dobar domaći i inozemni uspjeh sa svojom produkcijom, dakako tu su još i brojne izdavačke kuće ili live actovi, bendovi – How Convinient, Ivan Komlinović, Petar Dundov, Miljenko Rajaković, Mariano Mateljan, Luka Vujeva, Ilija Rudman, Damir Ludvig, Edi Ramić, Damir Gomužak, Boris Đurđević, Darko Juranović & Fresh Jay, Tomislav Pasanec, Edin Cipurković, Jan Kinčl itd itd"..

U nadi da ćete nam odgovoriti vrlo brzo i konkretno

Srdačno Vas pozdravljam

Goran Tomašević
Voditelj projekta i osnivač

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano