Paperclip Project i gruba minimalna detroitska elektronika
Ako si sjedio kao partijaner na hrptu stoljeća znaš da je glazba na struju bjesnila iz svakoga kutka, živjele su sjajne emisije, internet je bio spor. 5 godina u novo tisućljeće nastupila je stagnacija ponukana valom folka, no ne posvuda. Upravo u ovo doba na scenu stupa Dario Debeljuh.
Bila je to 2005. i dok je elektronika gubila generacije, domaća scena je ujedno posijala one ne povučene naličjem glazbe i Dario seli s floora za pult. Pola desetljeća iznad floorova rezultira 2010. željom za podizanjem vlastitog labela i rođen je Etiketa Records koji je u naredne dvije godine izbacio pošten broj izdanja domaćih i stranih umjetnika iz svih nabora i preklopa techno i house svemira.
No kako to obično biva s onima koji nose temeljnu odrednicu ljudskog stanja – znatiželju – njena kolateralna linija je zasićenje pa nakon nekoliko godina izdavanja na vlastitom labelu i posvećenosti klasicima, umjesto da ubije mačku, glad za novim kod Daria rezultira stvaranjem novog momentuma i svježe stepenice redefiniranja sebe 2012. i ovo je punkt zigote aliasa Paperclip Projecta. Već raniji radovi uhvatili su uho u Stockholmu baziranog labela Aura Mirror koji ujedno izdaje i prvu traku pod novom nomenklaturom – "Dark Spika" u listopadu 2012. i kocka je, kako kažu veliki, bačena, a one imaju tendenciju zakotrljati se. Kotrljanje vodi do nastavka tamne spike najavljene prvim izdanjem i Paperclip Project nastavlja dalje u mračnom beskompromisnom techno modusu koji ga, uz redovna pojavljivanja za domaćim pultevima, vodi i do susjedne nam Slovenije.
Prošireni kapaciteti i estetska glazbena zrelost 2014. pikaju na brdo osobnih osvajanja novi miljokaz pojavom na UrbanBug flooru Exit festivala u Srbiji, evoluirajući do trenutnog punkta grube hrapave minimalne dertoitske estetike elektroničkih temelja od armiranog betona beata.
Svakako, za sasvim službeno uhođenje gospodina Debeljuha navrati slobodno na Facebook sidro i narančasti glazbeni oblak SoundClouda. Enjoy!