Skip to main content
  • 22.01.2018.

Petar Dundov tamo dolje ispod!

S prljavih misli sada dragi naš sklizni na kartografiju, geografske putanje, izohipse, izobare, dužine i širine jer onaj naslovni "tamo dolje ispod" nosi referencu na australski kontinent.

Piše: 

Mjesto gdje je sve izvrnuto, uvrnuto i zasipano uskipjelom toplinom pločnika, gdje bush znači nešto sasvim drugo i gdje ti ne gledaš klokana u oko već on tebe, prihvaća ovoga siječnja u globalno-toplotni plesni val još jednog podizača žive iz zvučnika, na domaćim ulicama uzgojenog Petra. Svakako nepterificirana pred navalom ritma Australija pleše pred stijenom domaće elektronike, diplomatom beata rođenog ranih 70-ih na ulicama tvoga glavnoga grada koji glazbeno zove svojim od 1993. Od trena kada je s bratom Šimunom kroz ludički projekt Brother's Yard u dvorištu svega onog bratskog dekonstruirao techno kao jezičnu sintaksu, nanovo ga izvrćući kao dijalog s plesačem, Petar gradi uporište sebe u nekonvencionalnom pogledu na elektroniku.

Prvo izdanje pokupio je "Formaldehyde Records", a kroz četvrt stoljeća na sceni uslijedila su i ona za "Absense" i "PV" (Pascal F.E.O.S.)", "Federation Of Drums", "Delirium Red", Millsov label "Tomorrow" za koji nastaje i mini LP "Sculptures", belgijski "Music Man" u desetogodišnjoj ljubavnoj priči, "Danza Electronica", "Bedrock Records" i prošlogodišnji "Falling In" EP za nizozemsko uho Loveland Recordingsa, a diskografija nabujala s preko pedeset izdanja i pet punopravnih albuma ugodno puca po šavu obilnosti. Paralelno su ga ponosno primale i festivalske bine evenata poput “I Love Techno”, “EXIT”, “Awakenings and Wire”, te je predsjedao i pultevima klubova kao što su “Berghain”, “Matter” (RIP), “Womb”, “Air”, “Fuse", "Space”, “Tresor"

U skorijoj povijesti entuzijazmi su i dalje gorivog napretka, paleći raketnim potiskom u audiosferu restrukturiranja percepcija novom spoznajom za kraj 2017. remix trake Christiana Hornbostela "Retroperceptions", dok je ujedno i pobjednički nosioc s vrha dvije Ambasadorove kategorije – onih za naj Live Act i najbolji Vinyl godine.

No s kišnih, u vezi godišnjih doba neodlučnih, ulica svoga grada, aerodromi zovu kao portal u vječno australsko ljeto u tri lančana izdanja 25.,26. i 27. siječnja. Prvoga dana tako od desetke uvečer do prvih znakova zore u 6 ujutro pleše Melbourne pod zastavama karnevalskog ludila Circolocoa gdje se Petar pojavljuje uz Dubfirea, Nicole Moudaber, Appoloniu, Art Department, Henryja Saiza i Clive Henryja. Petak, 26. siječnja, od 9 uvečer do 5 ujutro u Metro Cityju, Petar se pridružuje estetikama Dubfirea, Nicole Moudaber, Art Departmenta, Clive Henryja i lokalnim Perth probijačima uvriježenog beata, da bi 27. subotnja večer u Sydneyu označila finale sudjelovanjem na eklektično električnom rajskom vrtu Electric Gardens Festivala u Centennial Parku u trećem izdanju ravea na travi kroz četiri golema floora –  Main stage, Circoloco arena, The Rio Hangout i Southern Sounds Arena. Petra u ovom finalu loviš na putu za Rio u prepoznatljivom live izdanju u kojem gubiš prostorno vremenske koordinate. Pa oko svrneš niže, istražiš detalje i maštaš o sebi samome ovdje kao onome u društvu "tamo dolje" dok tražiš svoje najdraže Petrovo izdanje kao soundtrack sanjarenja o strujom i beatom natopljenom aboriđinskom rodnom tlu. Enjoy!

25JAN – https://www.facebook.com/events/116225459083830/

26JAN – https://www.facebook.com/events/906373306182486/

27JAN – https://www.facebook.com/events/1838499063133383/

 

sven desk
sven mob
Vezani članci
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu
sven mob
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu