Skip to main content
  • alt
  • 4.04.2015.

Planine i doline Outlooka

Mount Kimbie je dvopolna cjelina koju sačinjava dupla doza londončana, Dominic Maker i Kai Campos.

 
Čini se da su svojom pojavom i debitantskom stvari 2009., The Maybes EP, opalili startni pištolj nove ere britanske elektronike, i nahranili izgladnjelu scenu muzikalnim delicijama.
{youtube}9hTN19x1DyM{/youtube}
 
Utjecaji koji operiraju u pozadini njihova izričaja su minimal, electronica, hip hop, dub i naposlijetku ovim EP-jem izbacuju ono što je definiralo novi val u Britaniji poznat kao "post-dubstep". Njihov specifičan zvuk postao je temelj i nit vodilja na kojoj su gradili drugi producenti ubacujući brže vokale, bubnjeve ili tragove melankolije.
 
Njihova specifičnost je zapravo da se ne definiraju striktno kao elektroničari već će u svoje setove uvrstiti sve što ima glazbeni potencijal. 
 
Prvi debitantski album 2010. nazvan je Crooks & Lovers i zaključio je prvo razdoblje u karijeri fuzijom bassa R&B-ja i indie rocka i zaslužio mjesto na preko 30 lista najboljih albuma godine. 

alt

 
2012. i Warp Records je postao svjestan nove mlade sile koja se rađa na britanskoj sceni i uzeo ih pod svoje krilo, pa je 2013. upravo s ovog labela izašao i drugi album Cold Spring Fault Less Youth. On je označio zaokret prema finijoj pedantnijoj produkciji nakon njegova eklektičnog prethodnika koji se, iako glazbeno zanimljiva vožnja, ipak zajedno držao razapet među žanrovima uz pomoć selotejpa i kaoguma.
boogaloo nye

 


 
No mi ćemo eklektične britance moći uhvatiti i kada slete na naše tlo za festivalsku divnost koja jest Outlook. Ulaznice za spektakl otvaranja među tisućljetnim zidovima Arene, kao i one za sve dane festivala, možete nabaviti preko Entria, a do tada popnite se na Kimbie planinu s jednom za kraj.
{youtube}7SfFInoSotg{/youtube}

 

 
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano