Skip to main content
  • alt
  • 19.06.2014.

PlayOne na otvorenju vodičkog Exita

Spektakularno otvorenje kluba Exit iz Vodica uz nastup producentskog dvojca PlayOne opravdalo je sva očekivanja publike i najavilo vruću ljetnu sezonu.

 
Pregršt događanja prošle subote koja su pohodila Vodice nisu omela brojnu probranu publiku koja se uputila u Exit i doživjela show za pamćenje. Playone (Darko Juranović “D`Knock” & DJ Fresh Jay) i njihovi gosti DJ Emilio Dalbello, Jakša Jordes, Igor Štimac – Mr. Iggs, plesačice iz First Entertainmenta, i Ante Žigo – vrhunski fireshow majstor, držali su publiku na plesnom podiju do ranih jutarnjih sati. PlayOne je sa svojim prepoznatljivim zvukom vrhunskog housea i elektronike u kombinaciji s funk, soul, drum and bass, dubstep i hip hop elementima napravio pravu euforiju na plesnom podiju kluba Exit. Njihov set je trajao oko 3 i pol sata. 
 
Exit Club ovim otvorenjem najavljuje žestoku klupsku sezonu uz brojne nastupe i mnoga klupska iznenađenja. Tematski partyji, gostovanja top hrvatskih DJ-a, nagradne igre te ekskluzivni showovi u kojima sudjeluje čak i osoblje kluba, kao što su vrhunski barmeni i hostese, samo su neki od događaja koji će biti sastavni dio novog koncepta kluba Exit, koji je rađen po uzoru na prestižne svjetske.
{youtube}Wms-JDQdAxs{/youtube}
 
Nakon Vodica PlayOne nastavlja s koncertima po regiji. Nedavno su izbacili singl PlayOne & Barb & Q present “We Are Not Alone”, a uskoro se planiraju pridružiti Barbari Tucker na brojnim nastupima u inozemstvu, kako bi sudjelovali u koncertnoj promociji svjetskog humanitarnog projekta “We Can Heal“, na kojem su surađivali s legendama house glazbe, kao što su nedavno preminuli “Godfather of House Music ” – Frankie Knuckles, DJ Spen, David Morales i mnogi drugi.
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano