Skip to main content
  • 31.10.2016.

Po gramofon u… Lidl?!

Da, zaista. Čini se da smo daleko dogurali od undergrounda i specijaliziranih trgovima opreme. Ono što je raslo u podzemlju kao alternativna mladenačka kultura i uzbudljive mogućnosti novoga doba, logičnom evolucijom glazbenog postalo je toliko opće prihvaćeno da ćete od sada po gramofon moći skoknuti i dok idete po špeceraj.

 
Globalni njemački lanac supermarketa nikada do sada još na ponudi nije imao nešto ovakvo. Svi vinilomani i vinilomakne sada mogu po svoj all-in-one ION gramofon koji podržava i stari medij autohtone vinilke i noviju USB tehnologiju za digitalno konvertiranje, zvučnici su već inegrirani no želite li malo više soka možete ga priključiti i na kućni stereo sustav. Cijena je 50 funti, što bi po današnjem tečaju iznosilo oko 418 kn, a dobit ćete i trogodišnju garanciju na uređaj.

 
Ovaj trend supermarketa koji operira na principu da daje ljudima ono što se kupuje već je usvojen ranije ove godine kada su neki od vodećih britanskih supermarketa, kao što su Tesco i Aldi, započeli s prodajom vinilki. Od vinila kao dominantne forme prije ulaska digitalnih formata na scenu, preko pada prodaje u ekstazi eksperimenta s novim i posljedično neminovnim retro pogledima preko ramena, koji ga ponovo stavljaju u fokus glazbofila, ovo je ipak sasvim novi rasplet događaja. Pa svi vi na budžetu s žarkom željom za gramofonom, sada znate kamo, a svoj slobodno naručite na linku ovdje.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano