Početak prodaje ulaznica za Exit Festival i Harteru
Kao i proteklih godina, u predbožićno vrijeme u Hrvatskoj započinje prodaja ulaznica za Exit Festival, jedan od najuglednijih festivala u svijetu i predvodnika glazbenih zbivanja u regiji, ali i za riječku Harteru.
Ekipa iz Hartere je najavila predbožićnu prodaju karata na neviđeno po cijeni od 120kn. Poznati riječki festival je ove godine promjenio datum održavanja na 15. i 16. srpnja, pa će svi oni kojima ne bude dovoljno na Exitu moći nastaviti put Jadranskog more na još jedan ludi vikend. Ulaznice po blagdanskoj cijeni možete kupiti u sustavu Eventima .
Do još jednog četvrtka na Tvrđavi pored Dunava ima još otprilike 200 dana, ali nemojte se opuštati previše jer prve najave izvođača, koncerti s Exita 2010., nova imena na Exit etiketi za besplatan download, razni načini da se uključite kao i početak prodaje ulaznica slijede vrlo brzo. Ovo posljednje već od danas.
U prodaji će se naći kamp i ograničen broj četverodnevnih ulaznica za novo izdanje Exita. Cijena četverodnevnih ulaznica iznosit će 440 kn dok je cijena kampa 185 kn. Navedena cijena ulaznica traje do isteka zaliha, nakon čega će se cijena dizati na puni iznos od 550 kn. Ulaznice i kamp Exita u Hrvatskoj mogu se kupiti na mnogobrojnim službenim prodajnim mjestima. Bitna novost je da od ove godine prodajna mjesta imamo i u Dubrovniku, Šibeniku, Puli I Rovinju.
Službena prodajna mjesta Exita su sljedeća:
Dallas Music Shop, Masarykova 6, Zagreb
Dallas Music Shop, Splitska 2a, Rijeka
Dallas Music Shop Rijeka – Pariz – Texas, M.Gupca 3a, Rijeka
Dallas Music Shop, Narodni trg 14, Split
Dallas Music Shop, Široka ulica 2, Zadar
Dallas Music Shop, Kralja Tomislava 4, Šibenik
Dallas Music Shop, Antuninska 2, Dubrovnik
Dallas Music Shop, Carera 72, Rovinj
Kino Europa, Varšavska 3, Zagreb
CD Shop Centar, Fontička 3, Pula
V.O.O.D.O.O. Underground, Jagode Truhelke 3, Osijek
Exit Festival 2011. održat će se od 7. do 10. srpnja na dobro poznatoj lokaciji – prekrasnoj i magičnoj Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu.
Prošle je godine preko 165 000 posjetitelja iz cijelog svijeta na Tvrđavi na 20 festivalskih pozornica vidjelo nastupe gotovo 600 izvođača i glazbenih velikana kao što su: Faith No More, The Chemical Brothers, Placebo, LCD Soundsystem, Pendulum, Mika, DJ Shadow, Atari Teenage Riot, Missy Elliott, Röyksopp. Na otvaranju festivala predstavljena je State of Exit fondacija, namijenjena stipendiranju talentiranih studenata i studentskih projekata, čiji će rad obilježiti novu dekadu Exit festivala. Održana je i prva Exit glazbena konferencija, koju su organizirali Exit festival i Tuborg, u okviru koje se 30 mladih DJ-eva iz regije susrelo sa zvijezdama elektronske glazbe koje su nastupile na Exit festivalu i gdje su dobili priliku steći i razmijeniti nova znanja i iskustva koja će im pomoći za razvoj karijere. Sve one koji se žele podsjetiti atmosfere prošlogodišnjeg festivala, uskoro očekuju najbolji koncerti s Exita 2010. na sajtu Exitmusic.tv, a već sada mogu posjetiti virtualnu turu festivala, galeriju i Exit Youtube kanal.
Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.