Skip to main content
  • astralis team
  • 31.03.2014.

Početni Astralis zvuk na 16. rođendanu

Najdugovječniji hrvatski klupski program najavio je svoj 16. rođendanski party.

Piše: 

Naslovna foto

Damir Ludvig i Go Cut


Svoju premijeru na Astralisu izvest će Voislav Trajkovski aka Kodra, makedonski psytrance izvođač poznat po glazbenim uratcima na 145 BPMa i brže. Astralis kao posebnu atrakciju rođendanskog partija navodi gosta iznenađenja čiji identitet ne misle otkriti dok se isti ne pojavi na bini.

boogaloo nye

Temelj ovoga partya je početni Astralis zvuk; provjerena ekipa koju čine osnivači Ludvig i Go Cut kao neizostavni dio rođendana, te gosti Yvann i Kodra. Proslava se odvija 12. travnja u zagrebačkom Jadran filmu.
{youtube}t3DVtbY8ZvM{/youtube}

Kodra – sve traženiji makedonski producent osvaja hrvatsku scenu svojim DJ nastupima, a svojim temperamentom, energičnim setovima i kvalitetnom autorskom glazbom osvaja brojne partye u Mexicu, Tenerifama, Poljskoj, Francuskoj, Makedoniji, te dobiva poziv na Astralis kao perspektivan umjetnik i izvođač. 2012. objavljuje svoj prvi EP Natural Experience za Psycro records. Glazbenu suradnju ostvaruje sa brojnim priznatim artistima svjetske progressive trance scene kao što su Juggler, Spirit Architect, Dual Core, a uskoro se očekuje i EP sa Insigniom, te novi singl sa DJ Go Cutom.
{youtube}kPtfzZnUMHk{/youtube}

Yvann – Svoju DJ karijeru Yvan je započeo 2007. Već nekoliko godina kasnije postao je glazbeni urednik radio emisije 'House Warm Up' u sklopu koje je jednom tjedno predstavljao novitete na klupskoj glazbenoj sceni. Prošle je godine započeo s organizacijom programa 'Moving & Grooving', spontanošću i širenjem pozitivne energije utvrdio svoje mjesto na klupskoj sceni.

Poslušajte nedavno snimljeni podcast Damira Ludviga za Klubsku scenu.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano