Skip to main content
  • derrick may
  • 28.11.2010.

Ponovno izlaze klasici Derrick Maya iz 1992.g.

Etiketa Rush Hour nastavlja s projektom u kojem ponovno izdaju house i techno klasike, produkcije od neprocjenjive važnosti za elektronsku scenu.

Piše: 

Naslovna foto

Derrick May

 

Nizozemska etiketa nedavno je objavila limitiranu 12″ verziju vinyla na kojoj se nalaze četiri produkcije Derrick Maya iz 1992. Pjesme su uzete s njegove kompilacije Relics – A Transmat Compilation is spomenute godine.

Ovi radovi napravljeni su pod Derrickovim alias-ima Rhythim Is Rhythim, Long Ago, Long Long Ago i Longer Than Long Ago. Vinyl naslovljen “Relics Sampler” izašao je u samo 1000 primjeraka. Stilski sadrži Detroit techno uz mnogo tužnih synth melodija, zazivajućih bass linija te vragolastih bubnjeva.

Tracklist:
1. Rhythim Is Rhythim – MS 6
2. Long Ago – A Relic
3. Long Long Ago – Another Relic
4. Longer Than Long Ago – A Relic

{seyretpic id=524 align=center}

Derrick May – ukratko
Jedan je od trojice najzaslužnijih ljudi svjetskog techno pokreta koji su isprobavali granice duha elektronske plesne glazbe te istoj dali novi oblik i ime. Njegov ugled, kao začetnika, ostao je vrlo visok unatoč višegodišnjoj neaktivnosti što se tiče produciranja novih stvari.

Dok se na Juana Atkinsa s pravom gledalo kao na čovjeka koji je technu dao ime (‘godfather of techno’), počevši svoju snimateljsku karijeru ranih osamdesetih u doba electro scene, kada je stvorio neke od najinspirativnijih stvari elektronske plesne glazbe danas, a na Kevina Saundersona kao na detroitskog producenta koji je postigao najveći ‘mainstream’ uspjeh surađujući sa vokalisticom Paris Gray na projektu ‘Inner City’ (najveći hitovi: ‘Big Fun’ i ‘Good Life’), Derrickov položaj producenta u devedesetima pomalo pada zahvaljujući neobjašnjivom pomanjkanju aktivnosti.

Koliko god utjecaj vrijedi kao dio izjednačavanja sa drugima, May snima pjesme koje su najbolji producenti plesne glazbe ocjenili kao najutjecajnije i najizvornije. Klasičan zvuk Derricka Maya je pametna ravnoteža između prirodnih zvukova udaraljki (percussion), teških zvuènih kaskada sa sampleovima žičanih instrumenata (strings), topline zvuka koju je dobio za vremena provedenog u Chicagu te izbrazdanosti neophodnim ‘grooveom’ DJ-a poput Rona Hardya i Frankiea Knucklesa. Opširnije ovdje.

umek desk
fscope umek
Vezani članci
ATB otkriva priču o nastanku svoje debitantske trake sa zaraznom trance melodijom koja mu je promjenila cijeli život.
pvd mobi
ATB otkriva priču o nastanku svoje debitantske trake sa zaraznom trance melodijom koja mu je promjenila cijeli život.