Postaje li Facebook glazbeni servis?
I dok su Amazon i Apple vodeći digitalni glazbeni servisi, Facebook ima toliko korisnika da je pitanje vremena kad će se razmjena informacija pretvoriti u jedan veliki biznis.
Mark Zuckerberg uopće nije paničario zbog pada vrijednosti Facebookovih dionica i činjenice da ga u svijetu kapitala baš i ne vole. Appleovi iTunesi su u ovoj godini već generirali dobit od 1.9 tisuća milijardi dolara i bit će teško Facebooku odoliti da ne uđe u tržišnu konkurenciju s Applom, Googlom, Microsoftom, Samsungom ili Sonyjem u prodaji glazbe, filmova i svega digitalnog.
Iako iz Facebooka službeno komentiraju da trenutno nemaju takve planove ( trenutno ne znači da ih uskoro neće imati ), činjenice govore drugačije. Facebook je u igru ubacio i svoje smartphone uređaje i Facebook kredite za igrice (Farmville), a zajedno s Facebook App Storeom počet će ubirati dobit na isti način kako su to iTunesi učinili.
Osim toga zamislite koliko će ljudi moći vidjeti koji ste mp3, film ili aplikaciju kupili. Iako to nije bila primarna misija Facebooka kao društvenog servisa koji želi promijeniti temeljne institucije i industriju, vrijeme je kad će kapital pokucati i na ta vrata, pa vi svoje postavke privatnosti svakako redovno ažurirajte!