Posveta Ludviga & Stelara za 12 godina prijateljstva i suradnje
Prije 12 ljeta i zima domaći flaneri zvukom pogonjenih sudbina, Damir Ludvig i Goran "Stelar" Štetić, spojili su estetike u projekt jednostavno nepretenciozno nazvan samo Ludvig & Stelar.
U nižim BPM-ovima, usidreni u downtempo recepte za potpunu relaksaciju, jednako prikladne za puštanje sidra na podiju na kojem zaboravljaš koordinate realnosti i na slušanje u vrući ljetni dan s hladnim pićem u ruci ili na kišno nedjeljno jesensko jutro, izgradili su nešto što je postalo više od inicijalne namjere.
Otkada im je je Café Del Mar Music 2004. iskazao povjerenje izdavanjem prve zajedničke trake "Signal",dva majstora atmosfere uglavila su svoju viziju sonornog u filmove kao što je američki višestruko nagrađivani dokumentarac "Astralis – Institucija", u reklame i kao pozdravnu melodiju za sve ranoranioce na Dobro Jutro Hrvatska, a glazbeni puls koji nastaje zajedničkim snagama emitira se na preko 90 globalnih radio postaja pa radio val tako u hrvatske zvuke omata i Kinu, Argentinu, Australiju, Južnu Afriku, Japan, Švedsku, Njemačku, Veliku Britaniju, SAD…
Prošao je tako i puni tucet godina i kao naklon svemu što je bilo, što jest i što tek dolazi, nastaje glazbena posveta u obliku kolaža simbolički nazvanog "Twelve"na kojem su se zatekle poznate trake poput How Does It Feel, Love feat. Ivana Kindl, Reflection, Relax, Signal i Twilight s Café Del Mar kompilacije, kao i ostale trake koje su bacile najdublje korijene u srčanu čakru.
{youtube}PQ_W6lQ1sqM{/youtube}
Službeno izašao 15. srpnja, Twelve je specfična vremeplovska pruostovska poslastica regresije za publiku s istančanim ukusom, a objavila ga je njemačka izdavačka kuća ZEN DNA, koja je prije dvije godine objavila i prethodni album projekta Ludvig & Stelar – BeyondSecondThoughts. Ti si ga, dragi naš zvuka likantropski gladni slušaoče, slobodno uhvati na nekome od narednih digitalnih lokacija i uživaj u šetnji kroz prethodnih 12. Enjoy!
Na Božić 1990. godine britanski Channel 4 emitirao je dokumentarac koji će zauvijek ostati urezan u kolektivnu memoriju ljubitelja elektroničke glazbe – “Chilling”
Na Božić 1990. godine britanski Channel 4 emitirao je dokumentarac koji će zauvijek ostati urezan u kolektivnu memoriju ljubitelja elektroničke glazbe – “Chilling”
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.