Skip to main content
  • alt
  • 12.06.2014.

Povratak urbanoga zvuka u klubove Slavonije

Urban Art je organizacija osnovana prije skoro godinu dana s ciljem promocije i vraćanja  urbanoga zvuka u klubove diljem Slavonije.

 
Mariana Mejdanac pod imenom je Urban Art na području Slavonije nekoliko entuzijasta koji iza sebe imaju seriju  manjih projekata, s ciljem da ujedini Slavoniju. Uz prijašnje iskustvo u svijetu elektronike, od manageringa klubova do sudjelovanja u raznim organizacijama, osnivačica se može pohvaliti da je ugostila i veća imena naše scene poput Petra Dundova i Dejana Miličevića. 
 
Specifičnost ove organizacije je u tome što pristupaju raznolikim sadržajem, od line-upa, live actova te potpuno novim, ali old school pristupom lagano dižu Slavoniju na noge čistim underground techno soundom koji je vrlo brzo prihvaćen kod ljubitelja istog. Urban Art jedini je brend u Hrvatskoj koji je u stalnoj suradnji sa srpskim 031 republik što jasno pokazuje i lagano probijanje granica. Trenutno su u ekipi rezidenata Urban Arta njih četvorica, a toliko ima i vanjskih rezidenata. Rezident i event manager Ervin Mandari DJ je i producent iz Đakova koji prvi put za pult staje s nepunih 18 god s tim da je ljubav prema elektronici počela puno ranije. U pet godina svoje karijere dijelio je pult s imenima poput Billyja Nastyja, Valentina Kanzyanija, Marka Nastića, Petra Dundova… 2013. pridružuje se organizaciji gdje vrlo brzo svojim ambicijama i predanošću brendu dobiva status event managera. Setovi su mu funky te iznimno senzualni s odličnim grooveom, a kritike publike sve bolje. 
{youtube}ezJx3Ys9TDY{/youtube}
 
Milex je đakovački DJ i producent koji iza sebe ima više od 30 izdanja dok mu je stil vezan uz techno. Remiksirao je trake velikanima poput Cristiana Varele što ga i lansira u svijetu produkcije te  remiksira za Cristiana Smitha, Fernandeza i mnoge druge… Rezident DJ Nicolas Koll već je skoro 10 godina DJ, a poznat  je po plesnim tirmovima techna i tech housea. Pult je dijelio s Daveom Clarkeom, Marshalom Jeffersonom, Markom Nastićem…
{youtube}gau28Dk138s{/youtube}
 
Indy Slide je DJ i producent koji prvi put staje za pult 2004.,  a ljubav prema glazbi ovog DJ-a vodi još od mladih dana gdje je išao u glazbenu skolu te svira nekoliko instrumenata. Produkcijom se počinje ozbiljnije baviti ovo ljeto pa se ocekuje i prvo izdanje krajem godine. Fixsell je dugogodišnji pripadnik techno scene koji u suradnji u suradnji s EX YU artistima održava projekte svježim kako za stare tako i za nove generacije. Istovremeno u ulozi DJ-a i organizatora u rodnoj Požegi promiče glazbu svojim setovima, različitim elementima svih oblika od progresivnijeg do tvrđeg techna.
{youtube}trLsfrOf2kI{/youtube}
 
Među vanjskim suradnicima svoje je mjesto našao Dr. Adji, DJ   i producent iz Beograda za čiju glazbu kažu da je revolucionarna, energična čista umjetnost. U kratkom vremenu Adji  kreira svoj techno/minimal/house zvuk, iza sebe ima nekoliko izdanja, a ove godine najavljuje prvi album “New Age Of Drums” u suradnji s Vidom Marjanovićem. Potonji je također vanjski rezident, a radi se o beogradskome DJ-u i producentu  koji je dosad nastupao s imenima poput Der Dritte Raum, Petar Dundov, Alan Fitzpatrick… U njegovim nastupima prisutan je dub, progressive i techno utjecaj uz obavezan psihodelični dodir.
{youtube}NtMNJRorHOk{/youtube}
 
Predrag Janus beogradski je DJ  koji je prošao tehnološku evoluciju od vinila do suvremene kompjuterske opreme. Posjeduje nevjerojatni osjećaj za moment, energiju i ritam, a veoma je hvaljen zbog tehnike miksanja. Pult je dijelio s Hertzom, Adamom Beyerom, Cristanom Varelom, Benom Simsom, Marcom Baileyjem… Potkraj godine očekuje se njegov prvi album na kojem vrijedno radi.
 
Urban Art za nešto manje od deset slavi svoju prvu godinu djelovanja te uskoro donosimo razgovor s njegovom osnivačicom.
 
 
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano