Skip to main content
  • Martinez
  • 24.01.2011.

Predstavljamo Martineza iz Danske – prvi dio

Sve do 2000.g. za Martineza je elektronska glazba bila samo hobi ili pokušaj da se etablira na sceni.

Piše: 

Rođen prije 30 godina u malenom gradiću na jugu Švedske ovaj talent elektronskog zvuka sebe je pronašao tek nakon preseljenja u glavni grad Danske, Copenhagen koji mu je otvorio vrata na sceni. Atmosfera u tom gradu dala mu je stvaralačku energiju budući da je kompletna scena bila mnogo opuštenija i otvorenija za mlade umjetnike iz elektronske glazbe.

Uslijedili su kreativni dani prepuni oduševljenja. Gotovo nema remixa koji nije ocijenjen pozitivno od strane publike i kritike. Tako su mu sami počeci u Danskoj ostavili neizbrisiv trag jer je remixirao Silicone Soul, Underworld a obrada “The Sky Was Pink” od Nathan Fakea je odjeknula na svjetskoj razini.

Počeci su mu bili više okrenuti ka deep i jazzy house-u, dok se 2003.g. sve više okreće techu i eksperimentalnim zvukovima housea. Njegov rad na unapređenju housea rezultirao je stvaranjem podžanra “cosmic house” gdje se zajednički ujedinjuju techy i atmospheric melodije spomenutog žanra.

Nije trebalo dugo da primi poziv od Steve Buga da izdaje za njegov Dessous Recordings. Na ljeto 2004.g. pokrenuo je vlastitu etiketu Out of Orbit Recordings što je bila platforma ne samo za njegove radove već i za kolege. Na toj etiketi uspjehe su postigli Trentemoller, hrvatski producenti Zvukbroda, te europski Nima Gorji, Robert Babicz, Robert Leiner i drugi.

2005.g. je radio za Get Physical, te novu etiketu Steve Bug-a, Audiomatique Recordings. Studijski album koji je te godine napravio za svoju izdavačku kuću dobio je pohvale velikana Sven Vätha, John Digweeda, Loco Dicea.

Godinu dana kasnije njegov glazbeni doživljaj se počeo razvijati prema nešto dubljim zvukovima minimal techna. Pokazalo se da je kreativnost došla u pravo vrijeme, pa je pokrenuo etiketu “Re:Connected” koja se bavila novim eksperimentalnim minimal techno zvukovima. Radove su odmah poduprli Richie Hatwin, Ricardo Villalobos, Sven Väth, Loco Dice i Miss Kittin.

Ta faza trajala je do 2008.g. kada se Martinez ponovno vraća deep house stilu. Prošle je godine izbacio album “The Paradigm Shift” za Moonharbour Recordings. Radi se o izdanju koje je stilski vrlo raznoliko i dokazuje da Martinez može biti kreativan na svim razinama. Na albumu prevladavaju techno, house, breakbeat i downtempo.

Sutra čitajte nastavak priče o Martinezu. Nakon što smo Vas danas ukratko upoznali s njegovim radovima iz prošlosti, slijedi članak o novim singlovima, remixima i albumima koje priprema ove godine. Tu je i poseban natječaj za sve producente koji ga žele remixirati i osvojiti izdanje na Moon Harbour Recordings.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano