Skip to main content
  • 29.09.2022.

Princip.ba predstavlja zagrebačke vizualne umjetnike povodom 4 godine – Quartus

U vremenu gdje raznorazne glazbene zvijezde i akteri dobivaju veliku pozornost jako često publika zanemaruje ličnosti koje stoje iza slike i  vizualne perspektive klubova, prostora, pozornica.

Piše: 


Jedan od bitnijih faktora kvalitetnog događaja je upravo taj vizualni karakter koji je neograničen formom i prostorom. Nove dimenzije prostora imat ćete priliku doživjeti na izložbenom programu Princip.ba kolektiva u sklopu četvrte godišnjice.

Quartus osim što okuplja veliki broj DJ-eva ovog vikenda na tri lokacije, okupit će konceptualne i vizualne umjetnike sa zagrebačke scene. Josip Drdić, Monika Milas, Patrik Bartoš svoje će kreacije izložiti na službenom afteru Quatusa, a Vla'a je zadužen za projekcije na main eventu u Depo klubu.

Josip Drdić
2019. godine diplomira na odsjeku likovne kulture, smjer grafika i 2022. godine na OZAFIN, smjer Novi mediji, na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Član udruge Prirodno-umjetnički kružok. Izlaže na samostalnim i skupnim izložbama. Voditelj ili organizat projekata iz različitih kulturno-umjetničkih područja; @ducanbucan, @vgakademija, @ripplexeffect

“U radu se bavim procesom čišćenja i propitkivanja funkcioniranja svakodnevice unutar lokalnih i globalnih društvenih normi. Koristim umjetničku analogiju u istraživanju odnosa percepcije stvarnosti i njezine reprezentacije s medijima kojima smo okruženi. Tako se u radu isprepliću suvremene i konceptualne umjetniče forme kao npr. participativna praksa, performans, instalacija, itd. …u spoju s dizajnom kao likovnim izričajem.”

“U subotu ću postaviti instalaciju koja imitira hologram logotipa AGRAM core-a, brenda koji povezuje subkulturalna s povijesnim zbivanja grada Zagreb. Forma instalacije je monumentalna, video projekcija minimalističkog odnosa prema okolini koja poput prisutnosti video reklame vrši interupciju u prostoru.”

Monika Milas
Umjetnica eksperimentalne prirode koja koristi otpadne materijale kao što je plastika i folija koje zagrijavanjem, gužvanjem, spajanjem i odvajanjem razvija svoj karakter. Crni objekti od plastike organski zauzimaju prostor i prilagođavaju mu se tvoreći jedinstvenu instalaciju različitu od svih prijašnjih iteracija istoga materijala. Sklanjajući se interpretaciji, oni osjetilno nude mnogo, dinamikom napetosti i opuštenosti, naboranom i glatkom teksturom poput biljke penjačice.

Monika Milas rođena 1997. umjetnica iz Zagreba koja se bavi grafikom, instalacijom u prostoru i eksperimentima s vizualnim projekcijama . Od 2019. djeluje u audiovizualnom kolektivu MediumMovement s kojim izlaže i stvara u galerijskom i javnom okruženju, sudjeluje u raznim intervencijama te eksperimentirao u klubovima u Zagrebu i šire.

Stage dizajn započinje ozbiljno nakon suradnje s miniwalom, Hybridom, Princip.ba, THm.uRN, portalom Klubskascena.hr i We Love Sound. Izlagala je na nekoliko grupnih izložbi u Hrvatskoj; Art Zagrebu, Salonu mladih s kolektivom MediumMovement 2022., HPB Nagrada, HDLU 2018. do sada imala 3 samostalne izložbe u Laubi 2019, Garaži kambi 2021. Te Matici Hrvatskoj 2022. Diplomirala 2022. na Grafičkom odsjeku likovne akademije u Zagrebu.
     

Patrik Bartoš
„Stalna potreba za stvaranjem i eksperimentiranjem, uvela me u širok raspon zanimanja i hobija, počevši od elektro-tehnike, tradicionalne umjetnosti, digitalnog i 3D dizajna te glazbene produkcije i DJ-inga. Težim povezivanju tih disciplina kako bi stvorio nešto novo. Takav pristup je najjasniji u projektima koje radim u kolektivu Metrosonics. Audio-reaktivnim projekcijama nadograđujem klasično iskustvo kluba, spajajući sliku i zvuk u jednu cijelinu. Tematika mojih radova često se veže za neke fizičke pojave te impresivnost i strahopoštovanje koje dolazi s istima. „

U subotu predstavljam instalaciju inspiriranu brutalističnom arhitekturom. Pojednostavljena masivna forma bit će osvjetljena audio-reaktivnim projekcijama.“
Metrosonics je umjetnički kolektiv osnovan u nadi za promjenom slušanja i interpretacije techno i experimentalne glazbe u klubskom okruženju.

Vla'a
„Prilikom nastupanja kao VJ najvise se oslanjam na improvizaciju i kombiniranje različitih snimki i efekata koje imam na raspolaganju. Za setove uz koje nastupam pokušavam stvoriti neki film zadržavajući konstantne izmjene koje teku i nikad se ne ponavljaju. Nastojim stvoriti film koji je u skladu s izvedbom. Osim vlastitih snimki koristim se i kamerama kojima snimam razne dijelove eventa bilo to podij ili stage ili vlastiti ekran čime dobivam feedback efekte koje zatim dalje obrađujem na licu mjesta. Takav live ili improv pristup mi je najzanimljiviji te najugodniji pošto se odmah prilagođavam nastupu. U vječnom sam manjku riječi prilikom opisa vlastitih radova, naravno za svoje vizuale nije nista drugačije. Psihodelične apstrakcije prepune tekstura ne nalaze doslijedne riječi za opis u današnjim riječnicima. Preporučam da treptanje ostavite za kasnije te se kao tele raširenih očiju prepustite mojim vizijama pošto više nikad neće biti ponovljene.“


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by vLa'A (@vlaa_live)

 

Podsjećamo Quartus će se održati od na tri lokacije 30.9. i 1.10.

Coffee with Nihad Tule – Q&A session + Before party (Treba Mi Bass + Kobali) Medika, Petak, 30.9. od 15:00. Ulaz besplatan.

Quartus w. Nihad Tule – Princip.ba + Pitchblack (Nihad Tule, Teo Harouda, Vazdaisti, d.Env, Palac) Depo klub , Petak, 30.9. od 23:00. Ulaz 60HRK prije ponoći, 70HRK nakon ponoći.

Afterparty + Exhibition + Community gathering + artist showcase – (Alaut Petchknock, Alen Merdan, Bnkii, Cevi, d.Env, Nove tendencije aka Ivan Matana, Palac, Vazdaisti, Viduka, Vla'a + Josip Drdić, Monika Milas, Patrik Bartoš) – Xantippa, Krematorij – Mirogoj, Subota 1.10. od 07:00. Ulaz 30HRK sa narukvicom sa party-a, 50HRK bez narukvice.

After je ograničen na 100 posjetitelja, a lokacija je polutajna.

Više informacija o izložbi tj. afteru pronađite na facebook eventu Quartus ( https://fb.me/e/2U1PKbw6N ) ili na facebook profilu Princip.ba te instagram profilu Princip.ba.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by princip.ba (@princip.ba)

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano