Skip to main content
  • 5.04.2023.

Produženi vikend u Boogaloou: Od housea do techna

S obzirom kako je uskršnji vikend ispred nas, a ponedjeljak je neradni, Boogaloo otvara svoja vrata i daje priliku partijanerima da se isplešu i u nedjelju

Piše: 


Klupska večer Rythmika je dobrano zagazila u svoju drugu sezonu, a sada mijenja svoje dobro poznato mjesto radnje i dolazi u Boogaloo ovog petka 7. travnja.

Treći party u drugoj sezoni Rythmike predvodi MENE, koji iz Beograda dolazi u ulozi glavnog gosta, a podršku mu čine već dobro poznata lokalna imena Damian LeBoss B2B Pablo Panda, Hudi B2B Sicilio te Neroa.

Predrag Petković poznatiji kao MENE je DJ, producent i inženjer zvuka s bazom u Beogradu. Jedan je od pokretača novog vala scene, a njegove trake su potpisane za etikete poput Moan, Serkal, Innocent Music…Osnivač je i izdavačke kuće “TOZLA” kroz koju stvara i spaja techno s zvukom hip hop undergrounda.

FB EVENT: Rythmika w. MENE


 

U nedjelju, 9. travnja, small room Boogalooa postaje poprište radnje novog gostovanja Obsession Rave kolektiva. Nedjelja je u znaku tvrdih techno zvukova, a Obsession Rave ovog puta dovodi organizira “Resurrection” plesnjak na kojeg dovode dvoje gostiju iz Njemačke – Saricu i Sub.Visiona. Uz njemačke DJ-eve, u Zagreb dolazi i riječki Definer, a od domaće podrške tu je još zagrepčanin Ræw kao i rezidenti samog Obsession Ravea A.R.T. B2B Lalita Kalito.

Sarica je svoju DJ-ica i producentica iz Minhena koja je svoju karijeru započela za vrijeme pandemije koronavirusa. Njen prepoznatljiv zvuk je groovy, ritmični, mračni raw techno s elementima hardgroovea. Sub.Vision također dolazi iz Minhena, a s elektroničkom glazbom i techno zvukom se bavi od svoje 20 godine. Njegov zvuk je prošao evoluciju od drum ‘n’ bassa preko minimal techna do melodičnog techna.

Ulaz je 10€ na vratima.

FB EVENT: OBSESSION RAVE – RESURRECTION

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano