Skip to main content
  • alt
  • 13.01.2014.

Prvi DJ nastup Bena Simsa

Prvi se uvijek pamte, a sigurno je da je prvo sviranje, odnosno gaža u nekom klubu ono što nijedan DJ ne može nikako zaboraviti jer tamo je sve počelo, a za neke možda i završilo.

 
Legendarni Ben Sims prisjetio se svog premijernog DJ nastupa, a mi sjećanje u potpunosti prenosimo.
 
Moj prvi javni nastup bio je na završnom plesnjaku škole, mislim da 1986. godine. Imao sam 11 ili 12 godina. Kupio sam bazičnu “sve u kutiji” DJ opremu, koja se sastojala od dva gramogona i miksera, za koju sam uštedio dostavljajući novine. Stajala me 150 funti i bila poprilično jadna, ali nisam si mogao priuštiti Technicse jer tada si ih nitko nije mogao priuštiti.”
{youtube}mCsI0b-vWC8{/youtube}
 
“Godinu ranije na školskom je plesnjaku svirao Froggy, legendarni soul DJ. On je umiksao electro, rani rap i crnačku glazbu i činilo se da ga stvarno zaboli što svira pred 10-godišnjacima u Essexu. Potpuno me oduševio i odmah sam počeo štedjeti za vlastitu opremu. Jednom kad sam ju nabavio, neumorno sam vježbao u svojoj sobi, pokušavajući se naučiti miksati i scratchati. Nisam bio pretjerano dobar, ali moja odlučnost bila je toliko uvjerljiva da su mi učitelji dopustili da sviram na školskom tulumu.
{youtube}-gmHbVR93gU{/youtube}
 
Odvrtio sam sve ploče koje sam uopće imao, uglavnom electro, nekoliko megamikseva, Michaela Jacksona, nešto ska stvari koje sam posudio, ali i ploče koje su donijeli ostali učenici. Iznenađujuće, ali bilo je veoma zabavno. Vjerojatno sam previše scratchao za većinu, ali neki cool stariji klinci su plesali break dance pa je ispalo u redu. Čak su me pozvali da sviram na nekoliko kućnih tuluma  što je rezultiralo upoznavanjem s mjesnim DJ-evima  i na kraju gažama u tadašnjim klubovima te je to zaista bio početak moje karijere.”
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano