Skip to main content
  • 11.12.2015.

RA: 40 najboljih live actova u 2015. godini

Nakon objave liste 100 najboljih DJ-a, čitatelji Resident Advisora izabrali su i 40 najboljih live izvođača za 2015. godinu.

Piše: 

 
Na listi prepunoj varijeteta elektronskih izričaja, svoje su mjesto zauzeli najrazličitiji izvođači – od britanskih rave ikona i islandskog techno dua, preko klasičnog housea i mračnog industriala pa sve do acida.
 
"Većina glazbenika ovakve vrste sebe primarno vidi kao producente, a tek onda performere, zato su vještine njihova zanata jako bitne kada se radi o prezentiranju glazbe uživo.", navedeno je na RA-u.
 
Ove je godine Resident Advisor odlučio odstupiti od dosadašnjih načina i povećati raspon ljestvice za 20 mjesta unazad, što znači da lista nikada prije nije bila veća. Live laureat RA-a za 2014. godinu bio je njemački producent, Recondite, a pratili su ga – njemački deep house duo, Âme; bugarski acid techno/ acid house mag, KiNK; mladi njemačko-talijanski elektronski minimalist, David August i posljednjih godinu dana kontroverzni Mario Basanov, poznatiji kao Ten Walls, kojem je to bio i jedan od posljednjih uspjeha otkada je homofobnim izjavama gotovo zapečatio vlastitu karijeru. Ten Walls ove godine nije ni ušao u TOP 40, a na samom vrhu ljestvice, trojica najboljih promijenila su raspored. Âme je zauzeo treće mjesto, Recondite drugo, a titula najboljeg pripala je KiNKu. David August ostao je na prošlogodišnjem mjestu, a Karenn, projekt britanskih techno producenata Pariaha i Blawana, zauzeo je petu poziciju. 
 
U nastavku donosimo pregled RA Top 10 live actova. Ostatak liste možete pogledati OVDJE.
 
10. Guti
9. Octave One
8. Surgeon
7. Henrix Schwarz
6. Mathew Jonson
5. Karenn
4. David August
3. Ȃme
2. Recondite
1. KinK
 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano