Skip to main content
  • vh1
  • 13.09.2012.

Regionalni VH1 kreće s emitiranjem

Nezaobilazni TV program za sve ljubitelje glazbe doživjet će svoj preobražaj, od sada će biti obogaćen glazbom najpopularnijih regionalnih izvođača.

Naslovna foto

vh1

Regionalni Vh1 kreće s emitiranjem krajem rujna nastavljajući dobro poznatu Vh1 tradiciju, gledatelji će biti u prilici uživati u glazbenim spotovima iz svih desetljeća, a po prvi put će se u programu naći i spotovi izvođača iz bogate glazbene povijesti naše regije na kojoj su odrastale generacije.

"Koncepcija programa se neće promjeniti. Vh1 ostaje program koji će 24 sata emitirati samo muziku i video spotove, ali će regionalni Vh1 pratiti pobljšanja u odabiru muzike, uređivačke politike i novih muzičkih segmenata. Ono što će se promeniti, i zbog čega smo mi veoma nestrpljivi krenuti s emitiranjem jesu spotovi domaćih izvođača koje ćemo prikazivati. Vrijeme je da Vh1 otvori vrata bogatoj glazbenoj povijesti regije i ovo smatramo revolucionarnim korakom u domaćoj muzičkoj industriji, koja će pomoći izvođačima, a nas vratiti u neka sretnija vremena za pop i rock muziku na ovim prostorima. Arhivski materijal je toliko dragocjen, šarenolik i zanimljiv da će svakako biti u najmanju ruku zanimljivo sve to ponovo vidjeti na televiziji" – rekao je povodom pokretanja regionalnog Vh1 glavni i odgovorni  urednik MTV i Vh1 Ninoslav Jovanović.

Iza pokretanja regionalnog Vh1 programa stoji kompanija MTV Adria koja je vlasnik licence MTV Networks za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Crnu Goru koja u regiji već emitira tri programa MTV-ja za Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju.

Vh1 je dio MTV Networks-a, koji pripada Viacom International Media Networks (VIMN) i gleda se u više od 1.8 milijun domaćinstava širom regije. Vh1 je dio osnovnog paketa svih kablovskih, IPTV i DTH operatera i emituje glazbeni program 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem