Skip to main content
  • 12.10.2016.

Ricardo Villalobos zatvorio Amnesiu!

Unatoč svim legalnim malverzacijama vlasnika, natruhama pranja novca i izbjegavanja poreza i generalnim bijelim zločinima, ono što je posjetiteljima Amnesije zaista bitno je glazba i ples.

 
Vukovima na čelu ostavljaju natezanje oko strvina realnog i jeftine banalnosti svjetovnog i monetarnog, dok oni sami love svoje priče ispod bine. Priče kao priče, svoje sredine imaju samo da bi naglasile siline početaka i krajeva, otvaranja i zatvaranja, intro i outro rečenice priće. Pa je tako outro sezone u Amnesiji ispraćen na jednom od najupečatljivijih zatvaranja sezone ikada. 
 
Amnesija je u noći 8. listopada bila mjesto za biti, s apsolutnim failom pamćenja na svo ono što te melje u žrvnju života. Samo ples i sloboda gdje su se gospodinu Ricardu kroz noć za pultom na terasi pridružili i Cuartero, Mar-T, Paco Osuna, Renato Ratier, Luca Donzelli i Music On rezidenti Apollonia, a u Main Roomu se plesalo uz Hannah Wants, Gorgon City i Claptone koji su baklje predali Hectoru Coutou, Gaetanu Parisiou, Luigiju Madonni i Markantoniu.
{youtube}sD_ZhHxRU5o{/youtube}
 
Party nije spriječen ni oduzimanjem kasnonoćne dozvole koju su na Music On eventu prethodnoga vikenda prekršili, produljujući party puna tri sata od dopuštenih 6 ujutro. Svi su oderali svoje setove dostojanstveno jako, kako velikom finalu i priliči, no Vilalobos, svojom sonornom estetikom koja ga je učinila i tradicionalnim finalnim pečatom Sonusa, ostavlja posebno sjajan okus posljednje noći ljeta s Amnesijom. 
 
Ricardo je jedan od onih ljudi čiji dani i noći su u potpunosti posvećeni glazbi, ne posjeduje email, nisu mu dragi intervjui i suzdržan je prema digitalnim mrežama i generalno www – u, kojeg je nazvao pošasti.
{youtube}oc3vUMtuuas{/youtube}
 
Posebno poštovanje ovaj Čileanac odgojen u Njemačkoj gaji prema vinilkama skidajući kapu filozofiji, trudu i radu koji stoji iza toga da se ploča eventualno nađe na polici, kako bi je ti zatim mogao spremiti u svoju kolekciju. Odrastao je uz utjecaje afro-američke glazbe, salse, opere i rocka u koji kasnije upadaju elektroničke njuške poput Tangerine Dreams i Kraftwerka, bira obrazovanje za perkusionista. Prvi puta je stupio za pult 1988, a prva produkcija ispada 4 godine kasnije s labela Overdrive, no njemačkoj publici istodobno postaje poznat iz sasvim drugih razloga – organizacije ilegalnih raveova u praznim zgradama i ispod mostova, dok je 1995. označila prvi put na Ibizu i sve ostalo je povijest. 
 
No kako je povijest tu da bi poslužila kao potporanj sadašnjosti i budućnosti, tako 21 godinu kasnije zatvaraš golemu klupsku bombu na otoku gdje si davno oduševljeno bio u ulozi plesača, a brbljave kuloarske ptice zacijuknule su ispod glasa, još službeno nepotvrđenu, najavu da bi Villalobos kroz nekoliko tjedana mogao rasplesati i Zagreb, no o tome više kada kljunovi neće biti vezani zavjetom medijske šutnje.
 
sven desk
sven mob
Vezani članci
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu
sven mob
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu