Skip to main content
  • 21.10.2017.

Richie Hawtin: “Pojavom EDM-a, elektronička glazba izgubila je anonimnost”

Ikona elektroničke glazbe, Richie Hawtin u nedavnom intervjuu dotaknuo se teme svojeg prvog rejv iskustva, tehnologije, te kako je mainstream glazba, poznatija kao EDM utjecala na cijelu scenu.

Piše: 

Jednako kao i mladi rejver kakav je bio, Richie Hawtin, svojim setovima želi publici pružiti jednako iskustvo. Za High Snobiety izjavio je kako je u svojim prvim rejv koracima iskazivao ljubav prema glazbi i plesu. Mogli ste ga pronaći ili na plesnom podiju gdje je zatvorenih očiju želio biti hipnotiziran i izgubljen u svom umu ili kod DJ bootha gdje je gledao tehniku mixanja. Kao opis svojeg posla dok stoji za pultom naveo je kako želi da se ljudi, izgube, pronađu i nastanjuju svoje posebno mjesto.

Od odgovora da je veliki fan Detroit traka sa kasnih osamdesetih Derrick Maya i Kevin Saundersona, Richie je izjavio i svoje mišljenje o EDM-u i kakav je utjecaj ostavio na današnju scenu i gdje ju je doveo.

"Elektronička glazba oduvijek je bila vrlo DIY (do it yourself) i zajednica gotovo nepoznata ostatku svijeta. Sada sa EDM-om, tajna te zajednice više ne postoji, tako da postoje broni izazovi za održavanje anonimnosti, kontrole i estetike ''napravi sam".

Richie se također dotaknuo činjenice kako je elektronička glazba danas postala velika industrija i za kraj je pitao, "kako ulazimo u svoje 50-e i 60-e, trebamo li usporavati te ne stajati za pultom u klubovima koji su namjenjeni 20-godišnjacima ili je to dio čarolije?"
{youtube}4_sTMpTGfNk{/youtube}

Ne zaboravite da Richie Hawtin za Halloween svira u Ambasadi Gavioli, a cijeli intervju pročitajte ovdje – https://www.highsnobiety.com/2017/10/18/richie-hawtin-interview/
 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano