Skip to main content
  • 30.01.2017.

S trona svjetske scene Sonja Moonear stiže na We Love Sound Zagreb

Nakon vrlo uspješne prve sezone We Love Sound Zagreb evenata koja je uspjela vratiti fanove elektroničke glazbe u legendarnu zagrebačku diskoteku The Best Venue Hall, organizatori Sonus festivala, partyjem 18. veljače otvorit će još jednu.

Piše: 


Uz posjetitelje iz cijele regije, Italije, Velike Britanije i Njemačke, koji su dolazili u Zagreb na We Love Sound evente poslušati svoje omiljene izvođače, Zagreb se opet vratio na europsku party mapu i postao mjesto okupljanja ljubitelja kvalitetnog elektroničkog zvuka, što i zaslužuje. Otvorenje sezone 2017-te održat će se 18. veljače u Bestu uz gostovanje jedne od najcjenjenijih dama na sceni danas. Sonja Moonear, Švicarka je koja je suradnjom s najvećim imenima svjetske scene poput Luciana, Ricarda Villalobosa, Arpiar ekipom iz Rumunjske i vlastitim produkcijskim radom dokazala kako joj je mjesto na samom vrhu.


 
Posjetitelji Sonus festivala prethodnih godina moraju priznati da je upravo Sonja i ostatak Villalobosove ekipe zaslužna za neke od najupečatljivijih jutara na zatvaranju Sonus festivala. Bez sumnje će uz rasplesanu publiku koja dolazi na sve We Love Sound evente, takvu atmosferu Sonja ponoviti 18tog u Bestu.

Osim Sonje, u Bestu će nastupiti i rumunjski DJ i producent, koji je iako mlad već vrlo poznat među ljubiteljima elektroničke glazbe. Praslea je pridruženi član osnivača rumunjskog zvuka – Arpiar ekipe, poznat po solo nastupima ali i Praslesh projektom gdje nastupa zajedno s Rareshom.

Uz Sonju i Presleu, 18. veljače, nastupit će i domaća podrška Mate Čeko. Prodaja karata je moguća putem Entrio online trgovine i prodajnih mjesta. Early bird ulaznice po promotivnoj cijeni su trenutno u ponudi i iznose 50 kn.

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano