Sasha i Nick Warren na proslavi 18. rođendana Ministry of Sounda
Najpoznatiji svjetski brand elektronske glazbe – Ministry of Sound krajem rujna proslavit će 18. rođendan u svom londonskom klubu. Sasha i Nick Warren predvode ovaj party. Pod okriljem njihove izdavačke kuće nalaze se mnoge kompilacije i albumi, mnoštvo single i remix izdanja, te disco-house brand Hed Kandi.
Osim toga pokrenuli su lanac brandiranih klubova po svijetu od kojih je glavni onaj rezidencijalni u Londonu. DJ akademija startala je s radom lani pod vodstvom Danny Ramplinga. Još štošta je osmišljeno od ekipe iz ove kuće, pa tako i jedinstveni multimedijalni portal, Ministry of Sound TV ekipa koja prati zbivanja po svijetu, zatim digitalna trgovina glazbe itd. TV kanal zove se MoSTV, a dostupna je putem njihove službene Internet stranice. Na njoj možete gledati intervjue sa zvijezdama svjetske glazbene scene kao i preko 1.000 video spotova.
Ministry Of Sound – detalji!
Ministry Of Sound je kao klub otvoren 1991.godine u južnom Londonu, u Southwarku (Elephant and Castle). Nakon višegodišnjih “tajnih zabava”, trojica prijatelja tada i poslovnih partnera James Palumbo, Humphrey Waterhouse i Justin Berkmann službeno su 1992.godine otvorili klub, ni ne sanjajući da će samo par godina kasnije upravo to ime – Ministry Of Sound – postati najpoznatiji svjetski brand za plesnu glazbu, noćnu zabavu, “clubbing” ili jednostavno – sinonim za odličan provod uz elektronsku glazbu općenito.
{seyretpic id=166 align=center} Osim uz programe na kojima su kao rezidenti radili gotovo svi najbolji svjetski DJi/producenti Ministry Of Sound proširio je svoje djelatnosti i na “in-house” diskografiju lansirajući nekoliko različitih serijala – danas nadaleko poznate i prestižne kompilacije MOS Sessions, MOS Clubbers Guide, MOS Housexy, MOS Chillout, MOS Funky House, MOS Annual, MOS Ibiza… na kojima kao urednici/producenti glazbu odabiraju i miksaju najtraženiji svjetski DJi – Pete Tong, Seamus Haji, Louie Vega, Steve Angello, Deep Dish, Steve Lawler, Axwell, Andy Cato (Groove Armada), Judge Jules, Fedde Le Grand, David Guetta i mnogi drugi.
{seyretpic id=138 align=center} Ministry polako ulazi i u modnu industriju ali i franšizno nastupa na dalekim azijskim tržištima (Singapur, Taiwan, Crveno More itd.). Također pokreće i vlastiti TV kanal. Danas je Ministry Of Sound u većinskom vlasništvu James Palumba, orjentiran kako na glazbu tako i na druge, prirodno srodne segmente industrije zabave (TV, radio & event industry) te se prema Sunday Times Rich List svrstava u sam vrh svjetski prepoznatljivih engleskih brandova. Procjenjuje se kako samo znak Ministry Of Sound danas vrijedi oko 150 milijuna funti.
{seyretpic id=282 align=center} Lista klijenata koji godinama regularno koriste glazbeno-organizacijsko-promocijske usluge Ministry of Sound-a uključuje neke od najvećih svjetskih kompanija poput: Nokia, Sony, Sky, Selfridges, HSBC Bank, Microsoft, L’Oreal, Premiership, Christian Dior, Astra Zeneca, BBC, Nike, ITV, Channel Four, Levi Strauss, Skype, Warner Brothers, Dreamworks, Lastminute.com, MTV te mnogi drugi.
{seyretpic id=137 align=center} Ministry of Sound Chilled možete slušati putem etera Plavog radija četvrtkom od 22h, dok je srijedom u istom terminu na rasporedu Hed Kandi.
Nastup Same’ Abdulhadi 2018. u Ramali za platformu Boiler Room postao je prekretnica u njezinoj karijeri
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.