Showcase berlinskog minimala na Dimensionsu – Perlon label
Uletiš li nekome baš s naočarima na nosu duboko zadubljenim u matematičke postulate stvarnoga i pitaš o dimenzijama, tvoj okati prijatelj reći će ti da je ključni broj dimenzija baš magičnih 11.
No multidimezionalni ti ne može postojati u svih 11 u formi u kojoj jest, pa moraš zadovoljiti ovim 4D svijetom, no to je sasvim dovoljno za ljepotu življenja jer se baš unutar tvoje 4 odvija prekrasnost Dimensions festivala. Za oočekivati je dakako da bi bića iz ostalih dimenzija rado sjela u našu od 28. kolovoza do prvoga rujna za finalni zvučni udar i posljednji ples na tvrđi koju Dimensions već 8 godina zove domom.
Kao i svaki puta do sada Dimensions festival bira najbolje i ovoga puta grabi u najznačajnije globalce housea, techna, disca, soula, jazza, funka, uz jedno oko uvijek na novim mladim ljudima čiji vrijeme tek ima doći.
Stoljeće i pol stara tvrđa sa sidrom vizure na Brijunima i pulski zaljev, 11 pozornica, preko 30 ekstaza na pučinama i kampom točno tamo gdje pijesak ljubi more, sami po sebi dovoljni su za magiju, no ti si tamo zbog glazbe. Između ostalih, muzikalno nastrojeni ti uživati će uz svjetski presjek elektronike sumjetnicima kao što su Jeff Mills, Omar-S, Hunee, Larry Heard aka Mr Fingers Live, Nina Kraviz, Peggy Gou, Paula Temple, Joy Orbison, Gilles Peterson, Call Super, Zip, Mr Scruff, Andrew Weatherall, Craig Richards…
No ovdje smo danas zbog Perlona, genijalne dugovječne etikete koja je svoj trag ostavila u kolektivnoj elektroničkoj audiosferi. Osnovan u Frankfurtu 1997. i sada baziran u glazbenoj meci Belina, Perlon je pod paskom Thomasa Franzmanna aka ZIP-a, Chrisa Rehberhera i Markusa Nikolaia, a delikatesa koju pruža jest pretežito fini elegantni minimal techno i micro house. Perlon se smatra jednim od labela koji je definirao granu minimalnog techna i eksperimentalnih zvučnih izleta, te jednime od onih koji je u doba digitalne hiperprodukcije uspio zadržati srce te glazbu izdaje samo u fizičkim formatima poput vinila i CD-a. Ovoga puta Perlon u Pulu dovodi Fumiya Tanaku i Binha.
Gospodin Tanaka u Kyotu je rođeni sada 47 godišnjak s preko 20 godina iskustva u elektroničkom i na čelu japanske techno scene. Orijentiran na floor jednostavnim pročišćenim beatovima, u posljednje vrime njegov rad ulazi više u eksperimentalno i viri u house susjedstva. Posvojenog Berlinčanina nerijetko možeš zateći za pultom Panorama Bara dok je duboko zapleten u organizaciju i upravljanje labelima poput vlastitog Sundancea i Torema Recordsa kao i na op.disc-a koji vodi s Yoshihiro Hanno-m a.k.a.Radiq-om.
Binh je u Berlinu smješteni tip poznat po cjelonoćnim minimal techno maratoncima i jedan od onih instaliranih na klupsku scenu još od kada je kao klinac lutao ulicama Düsseldorfa i pustošio police pet trgovina ploča. Nakon nekoliko uspješnih rezidencija u Düsseldorfu i Essenu berlinska undergrund scena otvorila je nova vrata rezidencijom u klupskoj ikoni Club der Visonaere u kojem je pomeo ekipu svojim dva puta mjesečno instaliranim eventom Noon, a golema prekretnica stiže prvim izdanjem za pariški Concrete Music 2013. Sve u svemu trebaš li nešto baš minimal, baš underground i baš baš Berlin, Binh je tvoj čovjek.
Po upade navratiš ovdje, a karte za Pulu, ako Puljanka ili Puljanin nisi, si sredi sam i vidimo se na posljednjem plesu Dimensionsa u pozdrav ljetu.