Skip to main content
  • 12.03.2009.

Simian Mobile Disco slijeću na Harteru

Hartera nastavlja jakim tempom, s novim vrućim gostovanjem. Uz Klaxons i DJ Sashu, treći headliner riječkog festivala je Simian Mobile Disco, britanski dvojac kojeg čine James Ford i Jas Shaw, uz Justice, zasigurno najpoznatiji predstavnici novog globalnog electro zvuka. Glazbeno putovanje započeli su u indie bandu Simian, koji unatoč ugovoru s velikom izdavačkom kućom nije napravio zapaženiji uspjeh.

Piše: 

No uspješnima su se pokazale zabave koje su organizirali nakon koncerata, a na kojima su Ford i Shaw puštali glazbu pod pseudonimom Simian Mobile Disco. U to vrijeme, još nepoznati Justice, remiksirao je pjesmu Simiana "Never Be Alone" koja je uskoro prerasla u plesnu himnu i najavila rađanje nove glazbene revolucije. Ostalo je povijest...SMD iz plesne frakcije postaju rasni producentski, remikserski i DJ duo koji objavljuje za etikete kao što su Kitsune, Cassette ili Click Click Bang. Slijedi dvogodišnja svjetska turneja, potpisivanje za Wichita Records na kojem izlazi njihov legendarni prvijenac "Attack Decay Sustain Release" sa internacionalnim klupskim hitom "Hustler" koji je samo preko YouTubea pogledan više od 2 milijuna puta!

Njihov producentski rad udahnuo je život nagrađenim albumima Klaxonsa i Arctic Monkeysa, osvojili su MTV i UK Awards nominacije za najbolji elektronički show, a za ovo proljeće najavljen je željno iščekivani drugi album. Elektronske gruvalice Simian Mobile Disca danas su obavezna lektira svakog DJ-a i plesača na planetu, a posjetitelji Hartere uživat će jedan od najatraktivnijih DJ setova današnjice na premijernom hrvatskom nastupu.

Do nedjelje u ponoć cijena festivalske ulaznice u sustavu Eventima samo 140 kuna!

{snippet 1}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano