Skip to main content
  • skrillex-diplo-atrak
  • 2.05.2012.

Skrillex, Diplo i A-Trak na limenci Pepsija

U američkom marketingu je dozvoljeno uspoređivati se s konkurencijom baš kao što to dugo vremena čine Pepsi i Coca-Cola.

Piše: 

Naslovna foto

skrillex-diplo-atrak

Coca-Cola je već doživjela uspjeh preko njihove “Club Coke” linije koju su reklamirala poznata lica elektronske glazbe David Guetta i Daft Punk, pa je kako je to uobičajeno bilo i dosad, red je da Pepsi uzvrati svojom kampanjom.

boogaloo nye

U pripremi je sredinom svibnja 25.-godišnjica kampanje, pa će Pepsi obilježiti izlazak Michaela Jacksonovog hita "Bad" s nizom remiksa koje će napraviti aktualne elektronske zvijezde Skrillex, Diplo i A-Trak. Ekskluzivno izdanje u njihovim verzijama bit će dostupno preko promotivnih Pepsi limenki s kojih će biti moguće „smart phoneom“ skenirati kod i preslušati pjesmu.

Koliko elektronska glazba postaje mainsteream govori i činjenica da su Britney Spears i Christinu Aguileru zamijenili Skrillex, Daft Punk, A-trak i drugi.

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano