Skip to main content
  • alt
  • 5.11.2014.

Soundcloud cilja na profit

Warner Music & Soundcloud stavljaju cijenu na neprocijenjivo u novom dealu, koji možemo samo zamisliti da je sklopljen u mračnoj zadimljenoj sobi s perzijanerima, stolovima od mahagonija i punoljetnim whiskeyem.

 
Već od ljeta ptićice su cvrkutale da bi naš divni free izvor najnovijih i najsočnijih beatova mogao gadno uklizati u kapitalizam. Kako smo naravno imali pametnijeg posla (čitaj: partijanje, kratke suknje, preplanula tijela, festivali, duge noći, bistre zore), spremili smo ovu priču malo pod tepih.
 
Iako se činilo da su pregovori sa Warner Music grupom i Universalom zamrli, Wall Street Jurnal je prenio da je došlo do potpisivanja ugovora.Sve je započelo kada je krajem srpnja u Soundcloud stožer uletio Stephen Bryan iz Warner Musica i krenuo čeprkati po poslovnoj strategiji.

alt

 
Soundcloud je do sada bio free način slušanja i dijeljenja najnovije glazbe koji se financirao od reklama i mjesečno imao multimilijunske posjete glazbenih ovisnika diljem svijeta. No sredinom 2015. možete očekivati da će vam biti ponuđene premium pretplate. Izgleda da će besplatna opcija neće biti ukinuta ali za sada možemo samo nagađati koliki će biti jaz u kvaliteti sadržaja za one koji plaćaju i koji ne plaćaju. 
 
Jasno nam je da i Soundcloud ekipa mora staviti kavijar i Evian svojim klincima na stol ali pitamo se je li ovo pravi način za unapređenje poslovanja ili pak gubitak korisnika? Ako ste ipak među onima koji ne žele izdvojiti određenu svotu keša kako bi bili u petlji preporučamo neke alternative koje biste mogli istražiti kao što su Bandcamp, već poznati Mixcloud, HEARTHIS.AT i BLEND.IO kao i SpotlightEDM koji, iako koristi Soundcloud, ipak vama donosi traku preko svog vlastitog sučelja. 
 
Kako nemamo kristalnu kuglu (dovraga) ne preostaje nam drugo nego da vidimo kroz narednu godinu hoće li ovaj veseli narančasti oblak ostati takav ili će postati olovno siv, težak i tužan.
boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem