Skip to main content
  • alt
  • 23.08.2014.

SoundCloud uvodi reklame

SoundCloud, jedan od najomiljenijih servisa za slušanje glazbe,  kojeg koriste i glazbenici za promociju svoje glazbe, odlučio je uvesti reklame što će pomoći glazbenicima i izdavačima da počnu stvarati prihode od glazbe koju stave na SoundCloud.

 
Iako šest godina stari SoundCloud trenutačno ima 175 milijuna korisnika mjesečno, što je četiri puta više od drugog popularnog servisa za streamanje glazbe Spotifyja, čini se da je zbog sve veće konkurencije SoundCloud odlučio pronaći novi model financiranja koji će im pomoći da ostanu na vrhu. Planirano je da se većina prihoda od reklamnog sadržaja prepusti glazbenicima i izdavačima, a za korisnike koji ne žele reklame uvest će se novi model pretplate u kojem će korisnici moći uživati u SoundCloudu bez reklama.
 
U SoundCloudu su se odlučili na uvođenje reklamnog sadržaja nakon što su propali pregovori s različitim glazbenim izdavačima kao što su Universal, Sony i Warner Music, a pregovori su prekinuti ponajprije zbog toga što su izdavači tražili svoj dio prihoda za različite remikseve i mashupove originalnih pjesama  koji su postavljeni na SoundCloud.
 
boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem