Skip to main content
  • 27.03.2018.

Splitom haraju 3 kuma kojima profit nije ni na kraju pameti!

Kum mog kuma je i moj kum. Kada ljubav prema dotičnoj podijeliš sa još dvojcom tada sreća je trostruka. Tri najbitnije stvari su prijatelji, glazba i ples, Dabo, Tyson i Manistra.

Piše: 

"Sve je počelo ne tako davne 2012. Tyson je započeo svoju DJ karijeru u skate parku (Urban Element).

U početku je svirao samo na ploče (rap, funk, disco). Mi smo za to vrijeme išli na partye i zaljubili se u elektroničku glazbu. U skate parku smo se i sprijateljili i shvatili da dijelimo istu ljubav prema glazbi i zato hvala Piki koji nas je spojio, ostao uvijek isti i gurao svoj đir.

Prvih godinu dana smo radili partye gdje god smo šteker vidili, po lučicama, terenima, plažama…Više manje su to sve bili ilegalni partyi bez profita. Naravno, nismo imali ništa svoje, svu opremu smo morali posuđivat, gdje nam je najviše uskočio Miro (Underground Control) kojem se ovin puten zahvaljujemo. Prvi nas je gurnuo Mara (Negro bar), kojemu se isto tako zahvaljujemo.

Tamo smo odradili prvu svirku i shvatili da imamo ono nešto. Poslije toga smo lagano počeli ulagati u opremu i malo se više uhvatili organizacije. Tako smo i napravili grupu (3kUMA) da lakše obavijestimo ljude o našim događanjima. Ime 3kuma je samo došlo jednog dana, znate kako to ide

Bitno je napomenuti da od samog početka radimo partye gdje se može donijeti svoje piće i gdje nema profita, nego samo dobri ljudi, dobra glazba i baš zato rastemo kao obitelj i sve nas je više.

Godišnje odradimo 6-8 službenih i par neslužbenih partya, ne želimo forsirati da se ne zgadimo ljudima. Ovako lagano doziramo publiku da ljudi kipe kad je idući party.  Ako vas zanima malo više o nama i idućim događajima, bacite oko na našu facebook stranicu".
https://www.facebook.com/3kUMA-1891812957511639/
 

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem