Skip to main content
  • alt
  • 13.04.2015.

Suosnivač Tomorrowlanda daje ostavku

Svemu lijepom jednom dođe kraj, pa je tako i suosnivač goleme agencije za evente ID&T objavio kako napušta jedan od najuspješnijih poslovnih pothvata dance glazbe ikada.

 
Duncan Stutterheim jedan je od kotača goleme mašinerije ID&T-a koji vuče organizacijske konce iza scene već 23 godine, zajedno sa svojim suborcima Irfanom van Ewijkom i Theom van Lelieom. Ekipu koja je organizirala male hardcore raveove pretvorio je u najvećeg svjetskog nezavisnog promotora i pod svoje krilo spremio evente poput Tomorrowlanda, Mysterylanda, Sensation evente, Q-Dance franšizu…

alt

 
Zašto bi netko odstupio nakon što je 2013. proglašen 4. najmoćnijim čovjekom elektroničke glazbe. Stutterheim je objasnio nizozemskim novinama Volskrant kako on i njegova žena, ID&T Umjetnička direktorica Lisca Stutterheim, osjećaju kako su prerasli ovo. Komentirao je:
 
“Ovo ima veze s promjenom u glazbi. Uvijek sam bio na podiju, uvijek… Sada, nije da mi se ne sviđa glazba Martina Garrixa… Mogu je cijeniti, ali ne mogu plesati na nju”.

alt

 
No, čini se da Duncanu ne odgovaraju ni strogi okovi toga da je zaposlenik nečega i da ga mame otvorene vode i sloboda koju nosi poduzetništvo i istraživanje novih mogućnosti:
 
“U srcu sam poduzetnik. Sada sam zaposlen već dvije godine i uočio sam da je nešto u potpunosti drugačije: provodim 80% vremena rukovodeći ljude , budžete, sastanke itd. SFX zaslužuje energiju koju sam imao prije nekoliko godina”.
 
Ostavka je službeno najavljena za 4. lipnja, na 15. godišnjicu Sensationa. Gospodin Stutterheim je također najavio kako će uzeti godinu dana da razmisli je li pravi korak vratiti se natrag u promotorske vode.
 
Nekako ne sumnjamo da će se za ovog sposobnog odvažnog poslovnog čovjka stvari složiti i svijet bi bio bolje mjesto kada bi više poduzetnika osim novca slijedilo i srce i energiju. Nadamo se da ćemo jednoga dana svi imati luksuz birati.
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem