Skip to main content
  • 4.05.2018.

Techno iz Stuttgarta okovan hipnotičkim zvukovima stiže na novi Sonus

Dijete Stuttgarta kroz godine se iz studenta inženjerstva prometnuo u jednog od predvodnika modernog techno zvuka i stiže na Sonus Festival.

Piše: 

I dok se brojna DJ imena odlučuju smjestiti na ulice Berlina, ne bi li svoju karijeru gurnuli koji korak dalje, Konstantin Sibold pak se odlučio ostati u gradu u kojemu je rođen, Stuttgartu. Za underground scenu, Berlin je epicentar, posebice techno glazbe, ali mogu li vibracije toga grada biti toliko privlačne da spakiraš kofere i promjeniš adresu, udaljiš se od onih do kojih ti je stalo, samo zato jer bi za tvoju karijeru to bio dobar korak? Konstantin Sibold čvrsto je odlučan da postoje ipak druge, bitnije stvari, koje ti pune bateriju i zbog kojih ti ni na kraju pameti nije odlazak u veći i jači grad. Zelenilo dokle god ti pogled seže, sučano, tiho i mirno, upravo je to što drži ovog umjetnika u rodnome gradu.  

Već prvi njegovi koraci kao DJ dali su naznaku da se ovdje krije talent koji će kad tad iskočiti na površinu o kojemu će svi pričati. Prva runda njegovog penjana po sceni započinje kao najmlađi rezident kluba Rocker 33. Nije mu dugo trebalo ni da započne vlastitu klupsku večer, a ona biva 'Common Sense People' koja je ugostila zavidnu listu renomiranih DJ-a, od Helene Hauff i Gerd Jansona do DJ Koze-a i Levon Vincent.

Brzo se raširila priča njegovih dugih setova svirajući u jednim od najboljih klubova svijeta, Panorama Bar, Trouw, Concrete i Womb Tokyo, kojima se dokazao kao inovativan DJ.

Nakon što je taj dio priče dobio čvrste temelje, druga runda koja je njegovo ime širila od jednog para uha do drugih, bila je produkcija. Od samog starta znao je složiti smislenu priču koja će mu donijeti pozitivne reakcije velikih DJ-a. Bile su to 'Neuland', 'Leif' i 'Mariam' koje su prve otkrile kako student inženjerstva ima sve potrebne atribute da se nađe i u katalogu puno većih labela.

Dixon i Ame, glave Innervisions etikete primili su ga u svoju obitelj i traku 'Madeleine' izdali preko svojeg poznatog izdanja Secret Weapons. To je bilo 2013. godine, a ta je godina bila presudna i lansirala ga par stepenica više. Trostruko slavlje za Konstanina u 2013., završeno je sa titulama 'Newcomer godine 2013.', te drugom mjesto za 'Remix godine 2013.' za DJ Yellow i Flowers And Sea Creatuers traku 'No One Gets Left Behind'.

Izdanje za Innervisions te remix dobili su support od velikih DJ-a, Mano Le Tougha, Rodhada, Agorie, Sven Vatha, Scube i drugih otvorili su mu vrata kako bi nastavio širiti svoj data specifičan house orijentirani zvuk. Potom mu slijede izdanja za Defected, Kompakt, Mobilee, a remix koji je unio veliku pomutnju na plesnim podijima bio je za Jazzanovu i Ben Westbeecha.

Do drugog posjeta Defected etikete i EP-a Dome, Konstanin je bio svrsatavan u house okruženja, ali šest mjeseci nakon toga izbacio je svoju najdominatniju produkciju, Mutter za Running Back. Ovim izdanjem predstavio je zvuk kojemu će nastojati težiti u budućnosti, a to je techno. Nastavio je širiti svoj unikatni zvuk preko etiketa Mule Musiq, Get Physical i From Another Mind, a gledamo li danas zadnje izdanje imao je za vrijeme prošlogodišnjeg ljeta.

Već neko vrijeme ispituje se internet za neizdatu traku u suradnji sa Kosme, a kako god bila, kada god izašla biti će jedna od glavnih aduta njegova nastupa na Sonus Festivalu.

Od 19. pa do 23. kolovoza na Pag stiže velika underground imena, Maceo Plex, Agoria, Valentino Kanzyani, Charlotte de Witte, Chris Liebing te mnogi drugi.

Povoljnije ulaznice za regionalne posjetitelje:
ENTRIO https://www.entrio.hr/event/sonus-festival-2018-4520
TICKET SHOP https://www.ticketshop.hr/hr/e/sonus-festival-2018/1549/
TISAK MEDIA prodajna mjesta https://www.ticketshop.hr/hr/pos-list/

>Prati Sonus festival virtualno<
Facebook
Instagram
Soundcloud
[FB Event]
 

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano