Skip to main content
  • alt
  • 25.03.2015.

Technotica natapa lijane splitske Jungle

Dvije i pol godine na sceni. Čini se malo zar ne? I onda pomisliš da bi tvoj party kalendar bio siromašniji za oko pedesetak partyja bez Technotice i odjednom stvari sjednu u perspektivu.

 
Iza Technotice stoje dva gospodina koji su isprepleli svoje odvojene snove Hard Sinthetic i Twister Pitch u jednu veliku glazbenu techno hidru. Kužiš, stvari ponekad tako mutiraju da ne možeš ne osmijehnuti se. Kad zgnječiš ugljik nećeš dobiti samo manju količinu istoga već dijamant.

alt

 
Tako je Technotica na podije, zbog ničeg drugog osim vašeg zadovoljstva, do sada dovela vile i viljenjake pulteva kao što su Petar Dundov, Pero Fullhouse, Mladen Tomić, Alen Milivojević, Lea Dobričić, Edy C., Kristina Lalić, Teo Harouda, Silvio Hrabar, Fabian Jakopetz
 
Jolly Joke i Davor Mlinarević aka Galinac Galinac imaju viziju koja se ove subote, 28. ožujka, seli među divlje lijane splitskog underground kluba Jungla.
 
Iščekivanje ludih sati izgubljenih u magli techno svemira započinje sat vremena prije no što se kazaljke poklope i pogledaju u nebo, a ovom istom nebu ruke ćeš dizati uz glazbenu pozadinu Technotičinog starog kućnog prijatelja techno freaka Tea Haroude i pridošlicu Technotica obitelji u liku i djelu Shi Pe-a. 
boogaloo nye

alt

 
Kako ženska energija radi no što muška jednostavno ne može, nježnije, suptilnije i emocionalnije, ali jednako snažno, estrogenski dio postave preuzet će mlada zagrebačka Teychee.
 
Prije no što tri zagrebačka gosta zvukom preplave Split zagrijati će vas makaran Marijan Babicz, a kako bi ikoja Technotica mogla proći bez njenih očeva Jolly Jokea i Galinca.
 
Za 20 HR novaca prije no što Prepeljuga mora kući i 30 nakon grad pod Marjanom pleše do kad bedra izdrže. Jungla čeka!
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano