Skip to main content
  • 10.06.2011.

Timo Maas u Sarajevu

Timo Maas 25. srpnja nastupa u sarajevskom Domu mladih u okviru Heineken Music Stage-a i  Sarajevo Film Festival. Uz njega dolaze dva svjetski poznata DJ-a Rochus i Steve Paris te kao lokalna podrška Focho (Dom mladih resident) & DJ Wedran (Triptonight).

Piše: 

Naslovna foto

Timo Maas


U toku večeri je planirano prikazivanje svjetskog hita, kultnog filma "Berlin Calling" u amfiteatru Doma mladih, party će se održati na tri floora.

Na atraktivnoj lokaciji – krovu Doma mladih u procesu je realizacija projekta La Terrassa prvi Sky Lounge Bar u Sarajevu koji počinje sa radom prvom polovinom lipnja, bijeli kvarcni pijesak, prirodne palme, lounge, ambient music a sa prvim mrakom i house beatovima,  planirana gostovanja renomiranih  svjetskih imena kao što su ovog ljeta: Timo Maas, Dj Rochus, Steve Paris, DJ Moguai i mnogi drugi, a domaća podrška pored navedenih su Focho (Dom mladih resident), DJ Wedran (Triptonight) kao i mnogi drugi. Nakon grand opening-a u lipnju La Terrassa želi da formira svoj krug redovnih gostiju koji će posjedovati VIP karticu.*

TIMO  MAAS  
Timo Maas, je njemački umjetnik, DJ i producent, jedno od najvećih imena na svjetskim DJ listama. Radio je remixe poznatim muzičarima kao što su Fat Boy Slim, Kelis, Madonna. Prošle godine nastupao je na rođendanskoj zabavi slavne Madonne.

"It’s the first day of the rest of your life" (Prvi je dan ostatka tvog života, op. a.) pjeva Brian Molko na prvom singlu skinutom s Timo Maas-ovog drugog albuma "Pictures". Ova rečenica zvuči kao životni moto ovog 36 godišnjeg njemačkog DJ-a i producenta koji nogama čvrsto stoji u sadašnjosti, ali svojim idejama gleda u budućnost. Iza njega je 25 godina uspješne DJ karijere i preko tisuću nastupa širom svijeta u kojima je pretvarao energiju u ekstazu miksajući razne kombinacije plesne glazbe koje u cjelini stvaraju jedan specifičan soundtrack savršenog partya. Bez obzira na to, Timo Maas prije će se smatrati radnikom i stvarateljem, čovjekom koji sam sebe nanovo otkriva nego nekim tko cijeli život živi na staroj slavi.
{youtube}7KgwBR62Kds{/youtube}

Što je najbolje od svega, on se ne smatra DJ-em koji dolazi na party samo da bi vrtio gotove, tuđe ploče već se trudi od tih ploča stvoriti neki novi sound, specifičan samo njemu i u tome je neumoran pa nije rijedak slučaj da njegovi setovi traju i više od 5 sati pa čak i cijelu noć. Pogleda uperenog u budućnost i ušiju čvrsto na zemlji ovaj inžinjer telekomunikacija iz Hannovera prošao je u svojih 25 godina karijere sve što jedan DJ i producent svjetskog glasa može proći. Od rada u lokalnoj diskoteci 80ih godina, do rezidencija u najvećim svjetskim klubovima poput The New Pacha (New York), DC 10 (Ibiza) i The End-a u kojem je njegova večer proglašena najboljom u kategoriji "Best Venue" na "Time Out Live" dodjeli nagrada u Londonu…

Od remixeva visokog profila i ponosne nominacije za Grammy do velikog broja vlastitih originalnih izdanja kao i vlastitog labela "99 Percent" Timo Maas i dalje za sebe kaže da svakom svojem nastupu ili svakom novom produkcijskom uratku pristupa kao da su mu zadnji u životu jer to sve ionako ne bi bilo moguće da u sve što radi ne vjeruje 100% i da ne voli svoj posao onako kako ga voli.

I za kraj – Timo Maas nije njegov pseudonim ni akronim premda bi ga mogli prevesti kao:

Thousand
Incredible
Moments
of
Music
And
Aural
Sensations

URBAN LIFE
Urban Life je agencija koja se bavi organizacijom događaja u elektronskoj i drugoj urbanoj muzici. Nastala je početkom 2011. godine i odraz je svjetskih trendova i aktualnih dešavanja na svjetskoj elektronskoj sceni. Bogato dugogišnje iskustvo osnivača Agencije koji je radio na Ibiza-i, u Njemačkoj, Grčkoj i drugim elitnim lokacijama (osnivač Liquid Sky agencije, suvlasnik Sundownbeach kluba u Kelnu i sky lounge-a La Terrassa u Sarajevu) su reference koje agencija Urban Life slijedi.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem