Skip to main content
  • 29.05.2008.

Tuborg Green vas poziva na zagrijavanje pred Exit festival

Tuborg Green poziva sve ljubitelje dobrog klubskog zvuka, da se pridruže na partijima koji će biti organizirani u lipnju i srpnju. Tijekom pet Tuborg partya, u razdoblju od 06. lipnja do 05. srpnja, nastupe će imati poznati svjetski DJ-evi. „Karavan“ promotivnih partya proći će kroz Beograd, Novi Sad, Suboticu i Niš, a žurke se organiziraju  kao „zagrijavanje“ pred predstojeći EXIT festival . Partiji su promotivnog karaktera, što znači da su ulaznice besplatne, ali obavezne i dijelit će se putem različitih medija, kao i od strane promo timova po kafićima i klubovima.

Piše: 

Prvi u nizu promo partya zakazan je za petak, 06. lipnja na splavu Sound u Beogradu. Tuborg Green predstavit će Mark Wilkinsona koji će nastupiti uz domaću podršku Gorana Starčevića.

Raspored ostalih Tuborg partya je slijedeći:  

Subota, 14. lipnja – Niš, Ljetna Pozornica – Eddie Amador i Alex Gold

Subota, 21. lipnja – Subotica, Stari ribnjak – Eelke Kleijn, Jerome Isma-AE i Inkfish

Petak,  27. lipnja – Beograd, Sound – Oliver, Baby Marchelo, Add2Basket

Subota, 05. srpnja – RE:Load party -Novi Sad, Plato ispred filozofskog fakulteta – tbc

Tuborg Green poznat kao sinonim dobre zabave, koji podržava moderne muzičke pravce i izvođače, kao brend  je posvećen inovativnosti u svakom pogledu. Tuborg Green je pokrenuo ili sponzorirao mnogobrojna muzička događanja, od kojih je Green Fest – organiziran prvi put prošle godine na kome je nastupao Red Hot Chilli Peppers, potom Green Beat dvodnevni događaj koji se već treću godinu za redom održava krajem leta u Beogradu i najveći festival u Jugoistočnoj Evropi- »EXIT«, čiji će Tuborg biti sponzor i oficijalno pivo četvrtu godinu za redom. Tuborg Green je od ove godine započeo i novi koncept pod nazivom Green Spot – pokretna diskoteka koja će obići dvadeset i osam gradova širom Srbije i mladim ljubiteljima elektronskog zvuka pokloniti dobru i jedinstvenu zabavu.

{snippet 1}

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem