Skip to main content
  • 7.09.2022.

Unutar zidina Revelina vrte tvorci projekta Cercle – Phil & Derek

U Revelinu Cercleov dvojac Phil & Derek gostuju ovog petka, 9. rujna, a domaćin im je Dancelectric koji je nešto prije ljeta puštao na Cercle festivalu pored Pariza

Piše: 


Ulaznice možete kupiti na www.clubrevelin.com ili blagajni kluba. Phil i Derek upoznali su se 2016. i prvi put su počeli raditi zajedno kao Cercle-ov umjetnički direktor i Cercleov izvršni direktor i osnivač, prije nego što su stvorili ovaj komplementarni duo tijekom nezaboravne noći u Meksiku.


Foto Gaëtan Tracqui

boogaloo nye

Simbioza koju su Phil & Derek osjetili te večeri bila je početak njihove karijere kao dua, ojačana njihovim obogaćujućim solo karijerama i početak mnogih nevjerojatnih noći diljem svijeta. Da spomenemo samo neke, svirali su u Ukrajini s Benom Böhmerom, Parizu sa Stephanom Bodzinom, Egiptu s WhoMadeWho…

Philippe Tuchmann ušao je u glazbenu industriju DJ-ingom pod aliasom Phil Dark, a vrlo brzo zaokupio je pažnju pariške techno scene i počeo organizirati vlastite partyje "We Want Dance". Uz uspjeh povezan s njegovim zabavama, setovima i izdanjima za Time Has Changed Records, dobio je umjetničko vodstvo Pigalliona i poznatog kluba Faust u Parizu.

U isto vrijeme, postao je umjetnički direktor Cerclea i kombinirao je između DJ-inga s gostima kao što su Jamie Jones, Stephan Bodzin, Polo & Pan. Njegov fokus sada je 100% oko Cerclea, gdje se udružio s Derekom kako bi svijetu pružio novu vezu između glazbe i kulturne baštine i krajolika. Projekt koji je započeo u Francuskoj i koji ih je odveo na sve strane svijeta.

Cercle se kao projekt do sada tri puta održao u Hrvatskoj – snimani su kadrovi s Plitvičkih jezera (Disclosure), Skywalk Biokovo (Gorgon City) i sa terase dubrovačke utvrde Revelin (Hot Since 82).

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano