Skip to main content
  • london fabric
  • 5.02.2021.

Velika Britanija bi mogla ostati bez 80% klubova u ožujku 2021.

80% klubova zatvorit će se do ožujka bez vladine podrške, pokazalo je novo istraživanje udruge Night Time Industries Assocation (NTIA) u Velikoj Britaniji.

Piše: 

Naslovna foto

london fabric


Kako se bliži 12 mjeseci otkako su klubovi širom Velike Britanije zatvoreni zbog pandemije koronavirusa, NTIA je anketirao preko 100 klubova o trenutnim borbama s kojima se suočavaju, prvenstveno o nedostatku odgovarajuće financijske potpore i nejasnoj izlaznoj strategiji za ponovno otvaranje.

Od 100 anketiranih noćnih klubova, među kojima su bili londonski Egg, Sub Club u Glasgowu i Hangar, NTIA je utvrdio da 88% klubova u Velikoj Britaniji zaostaje s plaćanjem najma u roku od dva mjeseca, 86% je bilo prisiljeno na tehnološki višak – a preko 65% je preko 60% svoje radne snage imalo kao tehnološki višak još prije kraja 2020. – dok 43% još uvijek nije dobilo nikakvu financijsku potporu ili potporu od vlade.

Michael Kill, izvršni direktor NTIA-e, rekao je da smo "na korak do gubitka kulturne institucije", te da vlada nije pružila potporu sektoru i nije prepoznala njegovu ekonomsku i kulturnu vrijednost.

Drew Burke, direktor kluba Hangar u Birminghamu, dodao je: "To nije utjecalo samo na vlasnike tvrtki, već i na osoblje koje ovisi o njihovoj plaći, na pivovare koje pićima opskrbljuju mjesta, na kupca koji žudi za socijalnom interakcijom i tako dalje, stvarajući ogroman domino efekt što se ne popravlja. Bez mjesta i noćnih klubova, ogromna socijalna praznina uzrokuje masovne tehnološke viškove i ogroman utjecaj na mentalno zdravlje. "

Iako je vlada Velike Britanije odobrila potporu koja se nudi svima, od glazbenih mjesta do kazališta, kritičari i dalje tvrde da je potrebno više novca i potrebna je ciljana podrška. Kill je ranije rekao da nas je "vlada navela da vjerujemo kako namjerno žele srušiti naš sektor".

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem