Skip to main content
  • alt
  • 24.01.2013.

Veliki brat vas gleda!

Musicmetric i Spotify su udružili snage kako bi glazbenoj industriji pružili uvid u to što ljudi slušaju. Ujedno, ova suradnja ne mora biti samo statističke prirode jer se jednako tako može saznati i što ilegalno skidate.

Piše: 

Dakle, Musicmetric i Spotify su si međusobno omogućili razmjenu podataka o trendovi na socijalnim mrežama, kao i o razmjeni podataka između korisnika.

Musicmetric služi upravo praćenju glazbenih trendova na internetu koje potom dijele s glazbenom industrijom. Ti podaci uključuju aktivnosti na društvenim mrežama, odgovori na blogovima i portalima s vijestima, prodaje, i razmjenu dokumenata preko BitTorrent servisa. Prošle su godine osmislili aplikaciju za BBC kojom se može vidjeti koji su najviše ilegalno skidani glazbenici na vašem području.

boogaloo nye

alt

Ovom suradnjom svatko s pristupom analitici može koristiti podatke Spotifya i obrnuto, odnosno gorespomenute mogućnosti. Za glazbenu industriju je ovo vrlo bitno jer sada na jednom mjestu mogu vidjeti koliko su njihove marketinške kampanje uspješne.

Ovo otvara nekoliko logičnih pitanja. Je li ovo logičan zaključak rastuće ovisnosti i ‘bezupitne’ interpretacije statističkih podataka,  za glazbenu industriju? Je li uopće u redu da Spotify ima mogućnost prodaje po želji, podataka o vašoj povijesti slušanja glazbe? Zašto da netko uopće ima pravo znati što vi radite i slušate na internetu?

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano