Skip to main content
  • fatboy slim
  • 25.05.2013.

Vi morate biti uzor

  Jedno od osnovnih pravila DJ-iranja jest da uvijek budete 20 % posto pijaniji od vaše publike ili 20 % više high ili se jednostavno zabavljajte 20 % više od njih – vi morate biti uzor.

Naslovna foto

Fatboy Slim
 
Ove su riječi izašle iz usta Fatboy Slima, odnosno Normana Cooka, na ibiškoj IMS konferenciji, godišnjem okupljanju glazbene elektronske industrije na bijelome  otoku te na kojem Cook mentorira 18 DJ nada koji su pak dio Burn Studios Residency programa. Mentoriranje je integralni dio konferencije  te nakon njega troje najboljih dobiva rezidenciju tijekom sezone.

{youtube}rF28PETSYFE{/youtube}

“Možda je ironično da ja to kažem budući da sam prestao piti prije tri godine,  ali tijekom velikog dijela svoje karijere osjećao sam da moram biti u party raspoloženju.”
Uz Cooka, mentori su još i  Solomun, Steve Lawler, Avicii i Maceo Plex, ali Cook je daleko najpoznatiji po svome opakome smislu za humor i povezanosti s publikom.
Ujedno je naglasio i važnost uspostavljanja očnog kontakta s morem ljudi ispred vas. “Neki DJ-i provedu  cijelu noć gledajući deckove što je odlično za ono što rade tehnički, ali ako ne uspostavite kontakt s očima, ne možete znati da li osjećaju vašu glazbu ili ne.

{youtube}so9DBHCo64Q{/youtube}

“I ima točno određen pogled koji dobijete i koji kaže, da, stvarno uživam u ovome, ali ima i onaj koji kaže što li to pobogu radiš?”
Cook je ujedno istaknuo i kako nije sve u “sjedenju u svojoj sobi i pripremanju savršenog miksa već se radi i o zabavljanju ljudi – to nije težak princip za usvojiti.”
Na International Music Summitu Fatboy Slim je bio glavni gost Večere s legendom, te je nastupio na IMS Festivalu u Dalt Villi zajedno s Peteom Tongom, Hot Since 82 i nizom drugih sudionika konferencije.

{youtube}K3zV4V4jZTk{/youtube}

 
boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem