Skip to main content
  • alt
  • 6.01.2014.

Više plesa, manje pića?

Nizozemski proizvođač piva Heineken namjerio se dokazati kako kvaliteta DJ-a utječe na količinu ispijenog pića u klubu.

 
Kako bi u tome uspio, Heineken je udružio snage s trance producentom i DJ-em Arminom van Buurenom unutar kampanje Dance More Drink Slow u sklopu koje je van Buuren izdao i službeni singl “Save My Night”.
{youtube}WRup4Xk7uKE{/youtube}
 
“Ako je glazba dobra, ljudi su na plesnom podiju i što više plešu, to sporije piju”, uvjeren je Armin van Buuren. Sama kampanja svakako je hvalevrijedna, ali pomalo je čudno što jedan Heineken želi da pijete manje, a tu je i pretpostavka da nitko od partijanera ne konzumira što drugo osim alkohola.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano