Skip to main content
  • 25.01.2017.

Zlatnichi za Noexcuse Records s London Underground EP-jem

Isprike su za slabe, za lijene, one koji uživaju u homeostazi nepromjene koja im i daljedaje prešutnu dozvolu da ostaju u pat poziciji melankolije običnog, a Noexcuse je maksima onih koji žele i vide više od onoga što je trenutno moguće.

 
Pa baš pod ovim imenom stoji i label koji je postao beskompromisna kuća za jedan novi EP izrastao iz ideje sarajevske glave. Ideje su pogonsko raketno gorivo svega što jest, a glava pripada jednom Zlatanu. Gospodin Muslić se tako u elektroničkoj sferi, u mimikriji sjaja plemenite kovine i igre u rodnom listu mu zapisana imena, naziva aliasom Zlatnichi. Od klasike i prebiranja po dijakromatskim klavirskim polaritetima crnog i bijelog, set Thomasa Schumachera restrukturira ljubavi kao one na struju, dok u Sarajevu buja minimal i Zlatan nalazi svoju žicu. Nasuprot metaforičkih, stvarne žice sišu elektricitet iz utičnica i u studiju i od 2008. ruke su zapletene i u produkciju da bi već naredne godine Carola u Pirovcu uhvatio jednu traku za sebe. Tako stvari kreću – ideja, trud, eksperiment, Carola. a Carola je uskoro pokupio i traku nastalu u suradnji s Edgarom De Ramonom. 2014. nastaje collab sa Sašom Savićem (Rub A Dub) i EP na Expectancy Recordsu. Traka pod nazivom "Gdje Će Ko" doživjela je veliki uspjeh na svjetskoj sceni i našla mjesto u setovima ekipe kao što su Robert Dietz, Stacey Pullen, Leon, Neverdogs, Hollen…

 
Nakon uspješne 2016. njena nasljednica nastavlja dalje jednako napumpana entuzijazmima i 23. siječnja Noexcuse izdaje EP imena nadjenutog po jednom od najpoznatijih glazbenih podzemlja, London Underground, jer mrak je ovdje kao potpora svjetlu, kao eter u kojem može postojati njegova suprotnost. Svoj pečat odobravanja ovom tunelskom minimalu dali su već i Richie Hawtin, Marco Carola, Dennis Ferrer, Joseph Capriati, waFF, Leon, Joey Daniel, Paco Osuna, Saeed Younan, Stacey Pullen, Neverdogs, Pirupa, Danny Tenaglia, Dennis Cruz, Stefano Noferini, Felix Da Housecat, Mladen Tomic, FER BR, Paul C & Paolo Martini, Sabb, Paride Saraceni, De La Swing, Roger Sanchez…

 
London Underground EP stiže kao poker traka. gdje su uz naslovnu kao treću u njega ugrađeni i Drink It, Funked Up i Ruder, koji je ponosno u nekoliko dana već sjeo na Beatportov minimal top 100. Starosjedilac i suosnivač Noexcuse Recordsa tako donosi energijom nabijene originalne minimalce uz techy štukaturu. U "Drink It" ćeš ispiti do dna i na eks jedan udarni val ovisnički dobrog groovea koji te hipnotizira progresivnom nadogradnjom beata i glatkim perkusivnim putovanjem. "Funked Up" te vodi logičnom progresijom ubrzavajući tempom i mažući bubnjeve na debelo kao vezivno sredstvo koristeći kratke i oštre vokalne linije koje režu kroz ton, furajući te na reminiscencije funky doba. Obje trake žive tamo u onome kvartu kojim progresivno ubrzavaš tempo večeri, kao nije baš predgrađe, ali nije još ni centar oluje. Treća "London Underground" vodi sa sobom debeli beat i daje ti osjećaj kao da požudno ližeš topli synth, koji leži na leđima perkusivnih elemenata i pulsirajuće linije koja napreduje kroz traku. Finalni "Ruder" nešto je malo više chill mjesto za provesti nekoliko minuta, onaj koji te spontano potjera da se njišeš bez da te izvuče van iz tvojih misli, sporijeg tempa, ali jednako legitiman pokretač melase podija na temelju breakova, perkusija i tamnih naličja synthova.

 
Ti si slobodno, u slučaju da je minimal tvoj otrov po izboru i ono mjesto koje golica unutra, ovoga sjajnog podneva srijede u potrazi za novom glazbom navrati na Beatport po svoj primjerak novog EP-a. Zlato je zlato kako god okreneš, no da bi sjaj imao smisla u egzibicionističkoj logici potreban mu je promatrač!
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano