Skip to main content

Terminal V: Techno oaza u Tisnom stvorila novo prijateljstvo između Škotske i Hrvatske

Vodeći škotski elektronički brend Terminal V, nešto ranije ovog srpnja je stigao u Hrvatsku, gdje je na pet dana preuzeo The Garden Resort u Tisnom i pretvorio ga u techno oazu uz Jadransko more. Premijerno festivalsko izdanje u Hrvatskoj je privuklo više tisuća posjetitelja, a osim partijanera iz Velike Britanije značajnu brojku na plesnom podiju su predstavljali i partijaneri iz Hrvatske.

Ususret samom početku, organizatori festivala Derek Martin i Simon McGrath su vjerovali u uspjeh te su istaknuli kako je Hrvatska bila njihov prvi izbor za ljetno izdanje Terminala V i dodali “Ovo je jedno novo poglavlje u prijateljstvu Škotske i Hrvatske!

foto: Enora Paola

Upravo prijateljstvo partijanera, ne samo iz Škotske i Hrvatske, već i cijele Europe je obilježilo pet dana plesa u Tisnom. Još od trenutka kad su se festivalska vrata u četvrtak otvorila i prvi taktovi pustili na pozornicama osjetila se prijateljska, opuštena atmosfera.

Tijekom festivala u “pogonu” je bilo pet pozornica – ona dnevna The Pontoon koja je tijekom cijelog festivala pratila partijanere u poslijepodnevnim satima u kupanju, sunčanju i plesu. Kako je sunce padalo, tako su se aktivirale i ostale pozornice koje su nosile veći dio programa samog festivala – The Beach, Olive Grove i The Yard. Dok, za one neumorne tu su bili afterpartyji u kultnoj Barbarella’s.

foto: Enora Paola

The Beach pozornica je svih dana okupljala DJ-eve s nešto mekšim zvukom, na The Yardu se plesalo uz najbrže, najtvrđe i najnabrijanije ritmove, dok su u Olive Groveu bili mračni, nešto više underground tonovi.

Svakako vrijedi spomenuti da se u kreiranju lineupa kojeg je krasilo preko 80 DJ-eva iz cijeloga svijeta među kojima su bili Klangkeunstler, Azyr, Fjaak, Charlie Sparks, Kobosil, Narciss, Mall Grab, Funk Assault, Ki/Ki, Alt 8, SNTS, Frazi.er i drugi, svoje mjesto su imali i hrvatski te regionalni predstavnici. Za pultom su se našli DJ Jock, Gumja, Insolate, X-Coast te Underground d.o.o rezidenti.

foto: Enora Paola

Tijekom samog festivala najviše vremena smo proveli na The Beach Stageu na kojem se u ranim večernjim satima lagano podizala atmosfera i temperatura, samo da bi svaku večer završili na The Yardu i plesu uz najtvrđe ritmove.

Među brojnim poslušanim setovima bilo je prilike čuti razne vrste techna, a iako DJ-evi na Terminal V u Škotskoj ne prakticiraju toliko house ritmove više, u Hrvatskoj su oni odlično lijegali na The Beach pozornici.

U naše uho je tijekom vikenda najviše upao ritam Kettame, Mall Graba, Tommy Holohana i MRD-a. Ova četvorka se u nekoliko navrata našla i u raznim b2b kombinacijama te su privukli najviše pažnje partijanera te odradili najduže setove na The Beach pozornici.

Setovi već spomenutih DJ-eva su bili odlično zagrijavanje za The Yard pozornicu na kojoj je program svake večeri najduže trajao. Tako smo imali prilike večeri zaključiti s Azyrom, Charlie Sparksom, Aidom Arko i Klangkuenstlerom. Upravo set koji je pobudio najviše interesa tijekom svih pet dana je bio Klangkuenstlerov koji je dostavio dva sata čiste energije.

@klubskascena Čekićanje s @klangkuenstler na premijernom @Terminal V Croatia festivalu u Tisnom 🇭🇷 #klubskascena #klangkuenstler #hardtechno #hardstyle #tekkno #techno #schranz #technomusic #summer #festival #tisno #croatia ♬ original sound – Klubska Scena

Nakon pet dana razuzdanih ritmova, istraživanja novih zvukova i plesa kada je došlo vrijeme da Terminal V zatvori svoja vrata – partijaneri nisu htjeli ići kući, već su htjeli još i još. Tako smo nam je Conor iz Irske kazao “Iskreno, ne želim da ovaj festival završi. Kvaliteta muzike i samih izvođača su na višem nivou.”

foto: Enora Paola

Osim brojnih partijanera, zadovoljni su bili i DJ-evi koji su nastupili. Imali smo prilike kratko uhvatiti ALT8-a koji je zatvarao festival te nam je u prolazu spomenuo “Bila mi je čast zatvoriti ovaj festival. Veliko hvala svima iz organizacije i jedva se čekam vratiti dogodine” dok je njegov kolega Frazi.er kratko zaključio “Odlična prva godina, razvalili smo“.

Ljudi, atmosfera, ma sve je bilo top. Tisno je jednostavno prekrasno i tako idilično mjesto za naš festival. Hrvatska nas je jednostavno oduševila.“ ponosno su zaključili organizatori Derek i Simon koji su već potvrdili povratak sljedeće godine.

foto: Enora Paola

Terminal V se vraća u Hrvatsku od 17. do 21. srpnja, a mjesto radnje će još jednom biti The Garden Resort u Tisnom. Ranoptičje ulaznice su se već razgrabile, predbilježbe za sljedeći val ulaznica, kao i za one regionalne možete napraviti ovdje.

Bakula o sakupljanju vinyla: “Bitno je da kupim kvalitetno, uvijek aktualno i da ne zvuči smiješno za 20 godina”

Andrija Bakula nekoć poznatiji kao Bake Junior, a danas jednostavno po svom prezimenu Bakula kojeg koristi kao umjetničko ime. Mladi Šibenčanin je na glasu kao jedan od najtalentiranijih hrvatskih DJ-eva koji “plivaju” u disco, funk, soul i house vodama.

S Bakulom smo razgovarali o njegovim počecima u glazbi uz oca koji je također DJ – Baku Seniora, vinylima, kolekciji ploča i naravno njegovom skorašnjem debiju u kultnoj primoštenskoj Aurori gdje zagrijava plesni podij za legendarnog Davida Moralesa 8. kolovoza.

foto: Sandro Sklepić

Pozdrav Bakula! Za pultom po Šibeniku i diljem Dalmacije te hvatamo već neko vrijeme – no kako se dogodila tvoja ljubav s elektroničkom glazbom? Što te je potaknulo da se uhvatiš DJ-inga? Sve je krenulo zapravo s tvojim ocem, zar ne?

Pozdrav vama i svim vašim čitateljima. Da, dobro ste pretpostavili, sve je krenulo s ocem koji je jedan od pionira DJ-inga u Dalmaciji s obzirom da je svoj DJ put započeo krajem 70-ih. Gramofoni, kazetofoni i playeri su od malih nogu bili oko mene, a glazba je doma konstantno svirala jer je otac uvijek preslušavao i snimao pa sam se postupno kroz tinejdžersku dob zainteresirao za glazbu i DJ-ing, prvenstveno scratch, jer smo često zajedno gledali stare VHS kazete s DMC natjecanja. Ako se ne varam, 2007. godine su krenuli prvi nastupi u šibenskom baru Domald koji je u to vrijeme dosta gurao house glazbu s resident DJ-ima Nikom Balovom, Vladom i Tonkom Mikulandrom. Ako pitate mog oca, on uvijek izdvaja jednu večer u vodičkom baru Molineto Marinero (mislim da je to bio moj prvi solo nastup), gdje sam pola večeri vrtio disco 70-ih i 80-ih, što meni u tom momentu nije bilo tako cool kao house, no njemu se jako svidjelo jer sam se kao početnik dobro snalazio s beatmatchingom pjesama čiji BPM konstatno varira. S vremenom se ispostavilo da će disco glazba nakon nekoliko godina ipak postati jedna od mojih glavnih preferencija tako da mi iz današnje perspektive taj nastup jako drag.

Pa tako si se jedno vrijeme zvao Bake Junior, a sada nastupaš kao Bakula…

Da, prvih 7-8 godina sam vrtio kad Bake Junior, jer su oca svi znali pod imenom DJ Bake tako da sam napravio prečac po pitanju marketinga s kojim sam ionako uvijek na ”vi” 🙂

foto: Valerio Baranović

Kako bi opisao svoju glazbenu evoluciju kroz žanrove? Kako si završio danas u funky-disco-house ritmovima koji danas krase tvoje setove i nastupe?

Na početku sam dosta bio u house glazbi, zakačen za Defected izdanja i još više mixeve koje su tad slagali Dimitri from Paris, Kevin Yost i njima slični. Rekao bih da je to bila osobna french house faza. Toliko je glazbe bilo za otkriti i stvarno sam dosta preslušavao, nekad po čitave dane jer sam tad imao dosta slobodnog vremena. Tinjedžerski džeparac sam zarađivao od isključivo od DJ nastupa stoga sam u glazbi bio 100%. Tijekom 2009. – 2010. često sam dolazio na radio Šibenik i emisiju DJ Time koju je vodio DJ Mladen Živković i na koju gledam kao još jedno mentorstvo koje mi je puno pomoglo da odrastem u glazbenom smislu, stoga i dan danas smatram da kvalitetne radio emisije imaju potencijal da educiraju i oblikuju mlade ljude. Nakon određenog perioda, house me odvukao u 80-te, prvenstveno disco, ali i također soul, funk, italo jer je otac imao veliku kolekciju vinila iz koje sam dosta toga upijao i dobivao na glazbenoj naslušanosti koja je uvijek korisna, a u DJ-ingu definitivno i potrebna. Dolaskom festivala u Tisno dodatno sam proširio glazbene horizonte jer sam nekoliko godina radio na boat partyjima kao tech support i svaki dan po 10-ak sati slušao raznovrsne DJ-eve svjetskog glasa.

Tvoje setove možemo slušati u raznim okruženjima – od intimnih barova, preko klubova i festivala pa sve do gradskih trgova. Gdje ti je najdraže nastupati i što misliš gdje tvoj zvuk najbolje leži?

Teško je reći jer svaki prostor ima detalj(e) koji ga krasi, ili mu stvara nekakav nedostatak, no na kraju se sve uvijek svede na publiku i na to koliko je spremna i voljna uživati u glazbi, nebitno govorimo li o laganijoj glazbi koju volim puštati primjerice na šibenskoj Maloj loži ili plesnim formatima koje guraju klubovi i festivali. Meni jako drago mjesto je klub Azimut gdje sam resident desetak godina i gdje imam apsolutnu glazbenu slobodu stoga uvijek mogu eksperimentirati s laganijim stvarima i pločama koje su neobične (i nisu isključivo za clubbing) te prema publici graditi plesnu atmosferu, ukoliko je uopće potrebno, nije uvijek. Većina klubova ima zadan, plesni format, što nekad, glazbeno gledano može prerasti u forsiranje stoga bi rekao da su mi intimniji prostori malo draži u usporedbi s klubovima jer u načelu dopuštaju puno veću glazbenu širinu.

foto: Nino Solić

Što ti je draže – svirati na vinylima ili CDJ-evima?

Zavisi do prostora i zvuka. Ako su dobro posloženi, onda vinyl, ali najčešće volim na pultu imati i CDJ-eve, za svaki slučaj. Uvijek se sjetim situacije s jednog boat partyja u Tisnom gdje vrtio Sadar Bahar, isključivo s gramofona. Maestral je svako malo prebacivao zvučnice na gramofonima pa smo kartonske stranice lijepili oko gramofona samo da spasimo set. Jako stresna situacija od koje baš i ne volim vidjet gramofone na brodu.

Kolekcionar si ploča. Koliko imaš vinyla na svojim policama? Koji su najvrijedniji primjerci koje posjeduješ? Koja ti je ploča pak najdraža?

Vinylima sam se aktivnije okrenuo tek zadnjih nekoliko godina. Nikad nisam brojao, ali mislim da sam prešao prvu tisuću, premda s brojkama nemam nekih opterećenja. Bitnije od toga je da ono što kupim je kvalitetno, uvijek aktualno i da ne zvuči smiješno za recimo 20 godina. Od raritetnih bi izdvojio neka talijanska disco izdanja poput Rico & C.– Chiquita ili pak francusku 12” Diva – Prise Au Piege čije je izdanje iz 1985. teško pronaći u near mint stanju. Svejedno mislim sam da je suludo za raritetne ploče davati po 150-200€ kojih danas na Discogsu ima koliko god hoćete. Ploča je onoliko vrijedna koliko određene ljude i situacije povežeš uz nju.

foto: Valerio Baranović

Da možeš samo jednu ploču iz svoje kolekcije slušati na “repeat” do kraja života koja bi to bila?

Proširit ću izbor bar na dvije, jednu plesnu, jednu easy: Hugh Masekela – Don’t Go Lose It Baby i album Prone od Ned Dohenyja.

Igrom slučajeva dosad nisi imao prilike puštati u kultnoj primoštenskoj Aurori, a sada ćeš to napokon odraditi i to pred legendarnog Davida Moralesa za kojeg ćeš zagrijavati plesni podij. Jesi li uzbuđen, što možemo očekivati od tvog seta za tu uzavrelu ljetnu večeri?

Kad god nastupam u nekom novom prostoru po prvi put, uvijek je dodatna razina uzbuđenja, pogotovo kad znam da će to biti prije Davida Moralesa koji je od 80-ih nastupao u legendarnim njujorškim klubovima s pojedincima koje sve glazbene knjige navode i opisuju u povijestima DJ-inga. Kod nas je kultni status stekao upravo u partyjima u Aurori i svakako će mi biti čast da ga popratim zanimljivim izborom housea i disca i to na slikovit 808 datum!

Ulaznice za gostovanje legendarnog Davida Moralesa u primoštenskoj Aurori su dostupne kroz sustav Adriaticket.

Partijaneri Berghaina otkrili svoje rituale: “Kada uđem u klub prvo idem po sladoled”

Berghain je “sveti gral” za brojne partijanere, to je klub na čiji spomen se uvijek zagolica mašta. S obzirom na njegovu ekskluzivnost, svi zainteresirani za ples u kultnom berlinskom klubu teško da će dobiti svoju priliku, stoga se često istražuju pikanterije iz samog izlaska u Berghain.

Tako su nedavno berlinski novinari, kao i reddit korisnici uhvatili tematike rituala koje partijaneri imaju u Berghainu, kako bi svima još više približi čari izlaska u jedan od najpoznatijih svjetskih klubova.

Dio redovnih partijanera u svojim odgovorima je potvrdio niz stereotipa koji se vežu uz sami Berghain – počevši od modnih odabira, preko situacija na samom ulasku pa sve do konzumacije supstanci i otvorenog izražavanja seksualnosti. Dok s druge strane tu je i dio partijanera koji žarko žele ući u klub iz tjedna u tjedan, ali jedini ritual koji doživljavaju je “nein” na vratima.

Naravno, tu je i dobar dio partijanera koji ne podliježe stereotipima, već ima svoje jedinstvene rituale. Primjerice, jedan partijaner nakon što provede dugo vremena čekajući na ulasku, prvo ode po sladoled da se opusti, a tek onda posjeti plesni podij da osjeti vibru večeri. Još nekoliko partijanera na redditu je potvrdilo da je sladoled u Berghainu super i da ga se mora probati u nekom trenutku večeri.

“Kada uđem u klub prvo si naručim espresso s pićem u bočici od 350ml, koja će mi kasnije poslužiti kao boca za vodu tijekom cijele večeri.” objašnjava svoj ritual i taktiku za hidrataciju još jedan partijaner, dok je jedna partijanerica preporučila svoj ritual, a to je pojesti bananu dok čekaš red za WC: “Uvijek kad sam u redu za toalete pojedem bananu. To me drži okupiranom dok čekam i donese mi prijeko potrebnu energiju za plesni podij.”

Dobar dio partijanera također objašnjava kako je važan dio njihovog rituala presvlačenje nakon ulaska u klub, a neki od njih imaju čak “svoj” kauč na kojem to uvijek odrade. Razlog presvlačenja na kauču navode jest da mogu doći malo sebi od čekanja za ulazak, ali to koriste kao priliku za popiti prvo piće večeri te “skenirati” tko sve ulazi u klub.

Još zanimljivih rituala iz kultnog berlinskog kluba možete pročitati ovdje.

Ljubitelji house zvuka su se okupili u Tisnom. Počinje Defected Croatia!

Stotine i stotine gostiju iz cijelog svijeta stigle su u Hrvatsku na početak velikog slavlja – 25 godina glazbenog brenda Defected. Festival Defected Croatia trajat će do 4. kolovoza. U Tisnom te The Garden Resortu osjeti se festivalsko raspoloženje, a počele su pristizati i zvijezde koje su po dolasku istaknule koliko vole Hrvatsku. Na festivalu se očekuje pet tisuća posjetitelja.

Među 80 DJ zvijezda, koliko će ih nastupiti u Tisnom, su i one mega popularne kao što su legendarna Honey Dijon, Sam Divine, Dennis Ferrer, The Shapeshifters i drugi. Četiri dana, tri festivalske pozornice te klub Barbarellas postaju house music centar svijeta.

Organizatori su za hrvatske građane te goste iz regije omogućili dnevne ulaznice koje se mogu kupiti na samom ulazu. Ovo je izvrsna vijest na početku festivala koja će zasigurno razveseliti mnoge koji žele osjetiti čaroliju brenda Defected koja nas uveseljava posljednjih 25 godina.

Defected Records je britanska nezavisna izdavačka kuća specijalizirana za house glazbu, izvrsne partije i festivale koje organiziraju diljem svijeta. Hrvatsko izdanje festivala je deveto po redu, a uz partije u Zagrebu, Hrvatska je jedna od rijetkih destinacija koje se mogu nazvati i domom brenda Defected.

Dejan Milićević: “Najbitnije je da je dobra traka, a ne kojem pravcu pripada. To je formula koja pravi eklektiku”

Dejan Milićević je dobro poznato i prepoznatljivo ime ne samo srpske, već i regionalne elektroničke scene. U svojoj bogatoj 20 godišnjoj internacionalnoj karijeri, kao producent izdao je više od 40 izdanja, a kao DJ je nastupio na četiri kontinenta te na svim važnim europskim festivalima, klubovima i događajima.

Ovog ljeta, Dejan Milićević se još jednom vraća u Hrvatsku kako bi nastupio na omiljenom Sonus festivalu na plaži Zrće koji će se održati od 18. do 22. kolovoz, a ususret njegovom povratku na Jadran smo porazgovarali o njegovoj karijeri, glazbenoj evoluciji, novoj glazbi i albumu te naravno nastupima na samom Sonusu.

Pozdrav Dejane, kako si? Kako ide ljeto? Jesi se uspio što odmoriti ili su gaže prevladale?

Hej, pozdrav, nije loše! Ljetna sezona je na vrhuncu i nema odmora za sada, ali dobra stvar je da volim svoj posao i ne pada mi teško da sam non stop na putovanjima. Bit će odmora u listopadu kad završim sve angažmane.

S obzirom da si u svojoj bogatoj karijeri prošao i techno i house ritmove, pa da ne postavljamo vječno pitanje techno ili house – da te pitamo – kako bi ti opisao svoju evoluciju zvuka kroz desetljeća karijere?

Tako je, krenuo sam iz techna da bi house sve više prihvatio kako su prolazile godine, i da, budući da mi je karijera isprepletana tim žanrovima i dalje mi je jako teško da se ograničim na samo jedan glazbeni pravac. Mislim da je najbitnije da je dobra traka, a ne kom pravcu pripada, i to je formula koja pravi eklektiku u mojim DJ setovima.

Upravo nakon toliko godina karijere, što je to “nešto” što te drži i dalje u elektroničkoj glazbi i na sceni, vraća u studio da kreiraš nove stvari i onda se penješ za pult da nastupaš iz vikenda u vikend?

Bas skoro sam završio svoj peti album i kada sam udario posljednju točku na projekt bio sam sretan kao malo dijete. Mislim da je glazba jedini način da se u potpunosti izrazim, a poslije skoro 30 godina na sceni imam jako puno da podijelim s publikom. Ta razmjena energije kad se popneš na stage je adiktivna i bas tijekom korone sam shvatio važnost tog elementa u mom životu. Nadam se da ću izdržati da budem na bini još dugi niz godina, kao neke moje kolege jer treba hraniti tu “ovisnost”.

Proljetos si izbacio novi singl, spremaš li nešto novo u studiju trenutno?

Naravno, kao sto rekoh 5. studijski album je gotov i siguran sam da će nekoliko traka dati odličan feedback kod publike. Također na mom labelu Tit Zero Recordings ću uskoro objaviti novi EP u suradnji s mladim talentiranim artistima iz regije koji bi trebao da se pojavi na Bandcampu već u kolovozu. U procesu je kreiranje i novog projekta s MC-jem s engleskog govornog područja koji nosi “back to the roots” zvuk i podsjeća na Dance Mania stil, ali u novom ruhu.

Kako po tebi izgleda savršeni party? Što se sve treba dogoditi da kažeš “to je to”?

Postoji niz faktora koji moraju da se poklope. Na primer, vibe, publika, sound, light su samo neki koje bih pomenuo. Često se dogodi da na malom partiju doživim istu ekstazu kao na velikom tako da količina ljudi nije presudna definitivno. Također ima onih dana kada se poklope zvijezde i jednostavno svaka sljedeća traka pravi još veću euforiju, mislim, teško je objasniti, ali neki dani su jednostavno bolji od drugih. Svakako je najljepše kad je publika otvorena za eksperimente, a backstage pun dragih ljudi koji vole tvoju umjetnost.

Rado si viđen gost hrvatskih plesnih podija, a uskoro se vraćaš još jednom na Sonus. Kakav je osjećaj za tebe svirati iz godine u godinu na jednom takvom festivalu? Što tebe veže za Sonus? Imaš li neke posebne uspomene s nastupa na njemu?

Tako je, veliki niz godina dolazim u Hrvatsku, i osim što je domovina moje predivne Lane, također obožavam razmjenu s mojim hrvatskim kolegama. Nastupi na Sonusu su velika čast i privilegija u mojoj karijeri te pored profesionalne strane zadovoljavam i partijanera u sebi vrhunskim provodom na svim pozornicama. Organizacija je savršena i pravi je užitak biti dio cijele priče dugi niz godina. S profesionalnog aspekta moram da kažem da je DJ booth uvijek ima pravi setup i pored grandioznosti samog eventa mogu da utonem u moje ritmove kao da sam u intimi svog studija.

Ovog ljeta ćeš pozornicu na Sonusu dijeliti u klubu Kalypso s imenima poput Richieja Hawtina, Hectora Oaksa, Same Abdulhadi i SPFDJ. Što možemo očekivati od tvog seta koji će postavljati temperaturu plesnog podija za nastavak večeri?

Svakako ću se potruditi da budem na visini zadatka. Na kraju krajeva svi smo tu večer tu zbog publike i njihovog provoda. Mislim da je line up odlično postavljen i da će cijela večer imati uzlaznu putanju. Moj slot zahtjeva dobru pripremu za Samu i svakako moj set neće biti previše “over the top” jer nije poanta ostaviti sljedećem kolegi(ci) “vruć krumpir“, već zdrav intro što ću i napraviti.

Dok te ne poslušamo na Sonusu, imaš li neku pjesmu da ti je ovo ljeto zapela za uho da ju želiš podijeliti s nama?

Naravno! Iako stranih ima nekoliko, izdvojio bih traku producenta s naših prostora. Ovo ljeto mi je u svakom setu neobjavljena pjesma od Menea koja se zove “Diamond Girl”. Dečko je odradio nevjerojatan hit i mislim da će pokidati chartove kad se izbaci.

Regionalne ulaznice za Sonus potražite na web stranici organizatora, dok su kompletan raspored nastupa i satnica dostupni ovdje.

Ovog vikenda u Srbiji se održava planinsko-glazbeni festival Mountain Music Fest

Mountain Music Fest, cjelodnevni planinsko-muzički festival održava se na Divčibarama za vikend, odnosno od 2. do 4. kolovoza, a poznata je i detaljna satnica sva tri dana festivala.

Festivalske vrata se otvaraju u petak 2. kolovoza u 17 sati, kada će na Staza bini nastupiti Kviz Roudi. U 18:15 na scenu stupa hrvatski indie bend Svemirko, dok će od 20 sati posjetioci imati prilike da đuskaju uz rock zvuk grupe Partibrejkers. U 21:45 na Stazu stupa crnogorski hip-hop duo Who See, dok će prvuu večer MMF-a nastupom od 23:15 zatvoriti Mile Kekin, pjevač i tekstopisac kultne rock grupe Hladno pivo.

Po prvi put ove godine, Breza bina će u petak, prve večeri MMF-a, ugostiti ljubitelje elektroničke glazbe. Ana Uzelac otvara program u 17h, nakon čega od 18:30 miks pult preuzima DJ Doo. Nikola Vemić nastavit će da razigrava ljubitelje elektronike od 20:30 do 22:30, kada na scenu stupa Marko Milosavljević, koji će zaključiti prvu večer festivala na najmlađoj bini.

Drugog dana, u subotu 3. kolovoza, muzički program počinje od podne, kada će Vinyl stageu ploče vrtjeti White City Soul. Na dva sata za pultom će se mijenjati DJ-jevi Milky, Silky, Marquez, Peppe i Afrofox, a ova elektronička bina se zatvara nastupom DJ Shomiija, koji će puštati muziku od 23:30 do pola sata poslije ponoći.

Za dobru zabavu i još bolju muziku na Staza bini drugog dana zaduženi su Artan Lili od 17h, a potom i Neno Belan od 18 i 30. Od 20:15h nastupit će mostarski bend Zoster, zatim od 22h čuveni hrvatski reper Vojko V, dok će kraj drugog dana MMF-a obilježiti Mortal Kombat uz karakterističan metal-punk zvuk.

Najmlađa bina – Breza stage, 3. kolovoza ugostit će Corey Wilcoxa od 16h, potom Knowera od 17 i 30, dok će ekipa DJ-eva iz Beograda, Danilo Kas b2b Sergej Krstić, Nevena Jeremić i Luton & Šćepine Vragolije nastupati od 19h pa sve do 30 minuta iza ponoći.

MMF Afterday, odnosno nedjelja 4. kolovoza, rezervirana je za opuštanje i kvalitetan elektronički zvuk. Na Vinil pozornici će se od podne pa do 19h izmjenjivati Crni Dule, Timbe i DJ Iron, dok će najmlađa bina Breza u istim terminima ugostiti Osamdesete, Yugowav i Funkier.

Svim posjetiocima Mountain Music Festa su, kao i svake godine dostupni brojni sadržaji – avanturistički, sportski, kreativni, naučni. Satnicu za sadržaje poput Avantura park, Ziplinea, panoramske vožnje žičarom, zatim kreativnih i edukativnih radionice, radionica plesa i joge, možete pronaći na društvenim mrežama i web stranici festivala.

MMF je osigurao i kamp za sve posjetioce koji nisu uspjeli organizirati smještaj. Kamp se nalazi u neposrednoj blizini festivalskih vrate te se otvara u petak u podne.

Sve dodatne informacije o Mountain Music Festu možete naći na profilima na društvenim mrežama, kao i na službenom web siteu.