Skip to main content

Razgovor s osnivačem Goulash Diska: Je li ovo uistinu posljednje izdanje festivala?

Festival se već više od deset godina održava na bajkovitoj plaži Kamenice u Komiži na otoku Visu, no ovo festivalsko izdanje koje nam slijedi za manje od tjedan dana biti će posljednje za Goulash Disko, barem u obliku kakvog smo dosad poznavali.

Kako bismo doznali o čemu je zapravo riječ te je li nas Goulash Disko napušta za stalno, razgovarali smo s njegovim pokretačem Yvesom Taquetom koji nas je proveo kroz povijest festivala, crowdfunding kampanje, njegovu sadašnjost i naravno budućnost.

Yves Taquet je godinama posjećivao otok Vis, a posebno je zavolio Komižu jer je često kampirao oko plaže Kamenice na kojoj se nalazi jedini beach klub s bogatom tradicijom na otoku gdje se održavaju elektroničke zabave dugi niz godina, a zvuk je bio fokusiran više prema technu, tech-houseu i houseu. “S obzirom na lokaciju na kojoj se klub nalazi, dobrim razglasom koji imaju, vidio sam potencijal da proširim program s reggae, dub i sličnom glazbom. Želio sam napraviti nešto lijepo tamo.

foto: Goulash Disko 2021.

Tih godina, Yves je živio i radio u Dublinu gdje je počeo organizirati svoje prve klupske večeri. U međuvremenu, točnije 2012. godine, Yves se oženio u Komiži, a na vjenčanje su došli ljudi iz cijelog svijeta kojima je pripremio ludi tjedan ispunen zabavama i istraživanjem otoka prepričava nam Yves ta nastavlja: “Nakon toga sam se preselio u Hrvatsku bez ikakve svrhe, pa sam odlučio spojiti sve svoje vještine i projekte zajedno – od organizacije događaja, ideju da dovedem nešto drugačiju glazbu koja se dosad možda nije imala prilike čuti u Komiži na plažu koja je inspirativna te naravno da okupim sve prijatelje koje sam imao oko sebe. Tako da sam sve to spojio.

Kako bi uopće mogao pokrenuti festival, Yves je odmah u startu odabrao da model financiranja bude crowdfunding, jer je u to vrijeme bio oduševljen tim konceptom pa ga je odmah želio isprobati. U kontekstu Goulasha – ljudi koji su podržali crowdfunding kampanju su zauzvrat dobili pravo da prisustvuju na ovom ovom organskom okupljanju. Te 2013. godine, Goulash Disko je bio prvi festival u svijetu koji je bio potpuno financiran crowdfundingom.

Zanimljivo, prvo izdanje Goulash Diska tehnički nije bio festival, već je Yves samo organizirao četverodnevni program u beach klubu na plaži Kamenice. “Prve godine sam okupio i pozvao puno ljudi koje sam poznavao s mojih događaja u Dublinu, a njima su se pridružili ljudi s njihovih scena. Vrlo brzo smo postali internacionalni jer smo odmah prve godine imali posjetitelje iz Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Njemačke. Prva godina je bila jedno pravo europsko okupljanje.” prepričava nam Yves te se prisjeća kako je te godine bilo poprilično malo okupljanje: “Imali smo oko 500 ljudi, ali svima se jako svidjelo, pa smo sljedeće godine imali veliki problem jer se festival utrostručio u veličini. To je onda bio pravi festival, ali nismo imali infrastrukturu za to.

Ta godina je bila poprilično kaotična za Yvesa i ekipu koja je s njime radila Goulash Disko pa su se zbog “trauma s organizacijom” 2015. godine odlučili spojiti sa Seasplashom u Puli, jer je ipak festival lakše organizirati s ljudima koji se bave isključivo s produkcijom i organiziranjem događaja. No, nije dugo trebalo da Goulash Disko dobije poziv nazad u Komižu.

Yves je nedugo nakon tog izdanja u Puli dobio poziv od lokalne vlasti koji su ga zvali nazad u Komižu te mu rekli: “Ako se želite vratiti, rado bismo vam pomogli s cijelom festivalskom infrastrukturom. Dat ćemo vam legalno mjesto za kampiranje i sve ostale stvari koje trebate.” To je bio trenutak kada su shvatili da Goulash Disko ima nešto jedinstveno ponuditi Komiži.

Festival je dao priliku lokalnim stanovnicima da upoznaju folk bend iz Ukrajine ili DJ-a iz Japana. Izvođače i glazbu za koju možda dosad nikad nisu imali prilike čuti, i na taj način si proširiti vidike i otkriti nešto novo.” ističe Yves.

Povratkom u Komižu, Goulash Disko je naravno zadržao svoj crowdfunding model te je u godinama koje su stizale krenuo obarati rekorde u prikupljanju novaca u Hrvatskoj. Kako nam prepričava Yves, to je u jednom trenutku postala svojevrsna igra da vide koliko brzo mogu skupiti novce. Kada bi kampanja za crowdfunding kratala, uvijek je postojao hype jer su bile jako jeftine ulaznice za one prve koji će podržati kampanju. Uvijek je bio na stotine ljudi koji su čekali da dođu do najjeftinijih ulaznica. “Tako smo prikupili 50 tisuća eura u 5 minuta. To je zato što postoji veliki entuzijazam.” zaključuje Yves.

Nakon nekoliko predivnih godina u kojima je festival rastao i razvijao savršeno, dogodila se pandemija koronavirusa. Od tog trenutka za Goulash Disko je sve postalo teže. Jedne godine se festival u potpunosti morao otkazati, a druge održati pod brojnim pandemijskim mjerama. To je bio trenutak kada se puno novca izgubilo što je usporilo rast festivala. Pandemija nije samo utjecala na Goulash Disko, već i na samu Komižu. Prostor i priroda oko plaže Kamenice se počela mijenjati. Umjesto napuštene tvornice Neptun i stare kasarne, koje su okruživale idiličnu plažu, sada dolazi moderni i luksuzni turizam poput hotela s 5 zvjezdica u što se ne uklapa romski-hippie-punk ugođaj kojeg gaji Goulash Disko.

COVID je imao veliki utjecaj na Komižu jer je više ljudi počelo dolaziti s automobilima pa na parkiralištu kojeg smo koristili kao kamp, nije više bilo mjesta te smo ga izgubili.” prepričava nam Yves koji navodi da se organiziranje festivala jako zakompliciralo, došli su novi zakoni, porezi, troškovi, ali i navedene promjene koje su iziskivale i pronalazak nekih novih prostora.

Postalo je kompliciranije održavati razinu kvalitete koju smo imali, jer prije smo svake godine rasli i poboljšavali se u smislu kvalitete. Za nas je postalo frustrirajuće uložiti više truda samo da bismo održali kvalitetu, dok bi normalno bilo da ako uložite više truda – povećate kvalitetu.” tvrdi nam Yves te dodaje da su morali uložiti puno vremena da budu barem na financijskog nuli oko festivala, dok je on sam morao još uložiti vrijeme na papirologiju, zakonodavstvo, financije i sve stvari iza kulisa koje su potrebne da se festival održi.

To je stvarno iscrpljujuće i volio bih se ponovno usredotočiti na ono na što sam se prije fokusirao, a to je stvaranje visokokvalitetnog događaja s izvrsnim lineupom te okupljanju sjajnih ljudi. Volio bih se vratiti stvaranju jer to su bili razlozi zašto sam ovo krenuo raditi. Imao sam viziju, bilo je iz strasti, ali sada osjećam da se ova vizija ne može ostvariti na ovoj lokaciji.” veli nam Yves te objašnjava da se Goulash Disko više neće održavati na postojećoj lokaciji: “Što više vremena prolazi, to će postati kompliciranije organizirati festival. Tako da smo uzeli vremena da napravimo stvarno lijepo posljednje izdanje na ovoj lokaciji, a onda okrećemo novu stranicu i pronalazimo novu viziju, novi recept i usmjeravamo se na ono što je stvarno važno na festivalu.

S obzirom da se već neko vrijeme zna da će ovo biti posljednje izdanje Goulash Diska na postojećoj lokaciji, postavlja se pitanje – što budućnost nosi za festival?

Na to nam Yves umirujuće odgovara da ima nekoliko ideja, ali da misli da će sljedeće godine uzeti pauzu za odmor, jer u posljednih 12 godina nije imao niti jedno slobodno i pravo ljeto, a zatim otkriva da na otoku Visu ima zemljište na kojem već godinama radi, i na kojem se još mora raditi, ali na njemu postoji mogućnost stvarati nešto svoje, što iz godine u godinu može poboljšati.

Imamo puno partnerstava s festivalima u Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. To su ljudi koji znaju kako razviti zemljište od šume do festivalskog mjesta, poput Modema.” pojašnjava nam Yves te otkriva svoj san za budućnost Goulash Diska: “Moj san bi bio to učiniti na otoku, na zemlji koju posjedujemo. Mogli bi smo napraviti trajne strukture koje onda možemo nadograđivati iz godine u godinu. To mjesto bi imalo potencijala za održavanje drugih događaja, postati eko-selo, eko-poljoprivreda, da radimo radionice kao što su npr. obnova suhozida…

Naravno, od sna i ideje do realizacije treba proći neko vrijeme, a toga je svjestan i Yves jer godinu dana nije dovoljno da se na to zemljište dovene bolja osnovna infrastruktura: “Dakle, definitivno ne bismo imali vremena da pripremimo festival za sljedeću godinu, pa zato mislim da je sljedeće ljeto svojevrsni “gap year”, ali za dvije godine ima potencijala da se to odradi. Za početak u manjem opsegu, ali onda bih mogli iskoristiti cijeli potencijal otoka i ne bi bili vezani samo za Komižu.

Ipak, prije nego što Yves i njegova ekipa uzmu zasluženi odmor, treba odraditi nadolazeće izdanje Goulash Disko festivala koje je na rasporedu od 18. do 22. rujna. U prodaji je dostupno još nešto ulaznica, a može ih se osigurati kroz sustav Core-event.

U tijeku su posljednje pripreme, poznat je kompletni lineup, a osim što nadolazeće izdanje Goulasha nosi čar da je posljednje na plaži Kamenice i što će samo po sebi bit posebno emotivno: “Pokušavamo učiniti ovo izdanje najreprezentativnijim za ono što je Goulash bio svih ovih godina i završiti ovo na lijepoj noti. Sretan sam što svi znamo da je ovo posljednji, pa iz toga izvlačimo najbolje. Svi žele biti ovdje i imati najboljih nekoliko dana u svom životu. Plaža Kamenica je jednostavno mjesto koje ćemo svi u srcu nositi cijeli život.” govori Yves te nam otkriva da će festival biti poseban i po tome da će se napokon moći pojesti dobar gulaš.

Nešto što je pomalo smiješno i što pripremamo za ovogodišnje izdanje jest da nikada nismo uspjeli poslužiti dobar gulaš na festivalu svih ovih godina, pa smo se ove godine udružili s organizatorima Gulaš festivala u Mađarskoj. Na Goulash Disko dovodimo “kralja gulaša” koji će kuhati za cijeli festival. Tako da bi ljudi trebali doći na festival, ne samo zato što je posljednje izdanje, već i zato što mogu probati najbolji gulaš na svijetu.” zaključuje pokretač Goulash Disko festivala Yves Taquet.

Pored Mostara, Road! sprema party u tajanstvenom podrumu kod izvora rijeke Bune

U petak 13. rujna, klupski program i kolektiv Road! se vraća u Mostar, točnije u mjesto Blagaj gdje se skriva tajanstveni “Underground Basement” kod izvora rijeke Bune.

Povodom početka nove klupske sezone, Road! tako još jednom poziva svoje dobro poznate goste i prijatelje – Volpea i Peru Fullhousea u ulozi Skeptika, dok će lokalnu podršku pružiti Beko i Studa.

S više od desetljeća iskustva za DJ pultom, Volpe je postao cijenjena figura na sceni. Njegovo glazbeno putovanje dovelo ga je od živahne scene Buenos Airesa do pulsirajućeg srca Berlina. Njegove produkcije na cijenjenim etiketama poput Frenzy, Sungate i Mitsubasa istražuju subžanrove kao što su dub, detroit, deep, tribal i hardgroove, pružajući harmonijsku mješavinu energije i emocija.

Pero Fullhouse je nezaobilazni faktor razvoja Hrvatske, ali i regionalne elektroničke scene. Na sceni je aktivan već tri desetljeća, u raznim ulogama – od one za pultom preko promotorske i organizacijske pa sve do vođenja etikete. Pero u Blagaj stiže pod svojim pseudonimom Skeptik kojeg je pokrenuo 2016. godine kako bi predstavio svoju mračniju i nešto više eksperimentalnu stranu.

Beko je jedan od osnivača Road! kolektiva i kluspke večeri te rezident Moondance festivala. Opisujući sebe kao neovisnog o žanrovima, Bekoovi setovi su beskompromisni i autentični, favorizirajući tamni i sirovi techno. Studa je od rane dobi povezan s očaravajućim svijetom vinilnih ploča. S 10 godina je započeo svoje putovanje marljivo savladavajući gitaru, bas-gitaru i bubnjeve, samo da bi u 2021. njegovo srce pronašlo je utjehu u dubinama underground scene, i od tog trenutka, započeo je uzbudljivo glazbeno putovanje u svijetu elektroničke glazbe.

Ulaz na vratima iznosi 20KM.

FB EVENT: Road! #012 w/ Volpe, Skeptik aka Pero Fullhouse

SUN U objavila novi singl “Broken Home” kao uvertiru u treći studijski album

Nakon dva plesna hita “Fragile” i “Sweet Escape” koje je objavila u svibnju i lipnju, nakon ljetne pauze, servirala nam je elektroničku baladu naziva “Broken Home”.

Tema pjesme vrti se oko gubitka voljene osobe, s jedne strane je melankolična, s druge nabijena emocijama, toplim melodijama. Sve skupa zaokruženo je čvrstim ritmovima i elektroničkom podlogom. Spot prate kadrovi hladnog, ali čarobnog Islanda, popucanog leda, stijena i oštrih linija, a sve kao paralela jednoj slomljenoj duši koja više ne pronalazi toplinu oko sebe.” izjavila je SUN U.

Broken Home” je sjajna glazbena numera kojom Sanja još jednom pokazuje svu svoju talentiranu raskoš u elektro-pop izričaju. Atmosferičan uvod i suptilni tonovi stvaraju osjećaj intimnosti i introspektivnosti, pogotovo u temi koja se bavi gubitkom voljene osobe. Sanjin vokal je čist i emotivan i pripomaže doživljaju melankolije. Produkcija je i u ovom singlu odigrala ključnu ulogu, a sve zajedno tvori osjećaj nostalgije i emotivne povezanosti koji funkcioniraju u savršenom skladu.

Iako je javnost prepoznaje kao glazbenicu i producenticu, te vizualnu umjetnicu, Sanja Šiljković u kreativnom procesu sve radi sama. Sviranje i snimanje svih instrumenata, MIDI-ji, programiranje, aranžman, produkcija, tekst i glazba su do sada bili sastavni dio njezinog procesa rada. Sanja je i za ovaj singl, kao i za prijašnje, na sebe preuzela i zadnju tehničku fazu mixa i mastera, te edit video spota.

Broken Home možete poslušati na svim streaming platformama.

DJ Jock cjelovečernjim setom zaključuje ljetnu sezonu Rootsa u kultnoj Aurori

U petak 13. rujna, DJ Jock cjelovečernjim setom zaključuje ljetnu sezonu Rootsa u kultnoj primoštenskoj Aurori.

Jedan od najtraženijih hrvatskih DJ-eva i producenata, DJ Jock postigao je nevjerojatan uspjeh u posljednjih 10 godina. Otkako ga je Carl Cox spomenuo u intervjuu 2015. godine kao DJ-a i producenta čije vrijeme tek dolazi i otkako ga je potpisao za svoju izdavačku kuću Intec Digital, ovaj dobitnik nagrade Ambasador za najboljeg hrvatskog techno DJ-a (tri godine zaredom) vikende provodi nastupajući u klubovima i na festivalima u Hrvatskoj, regiji i diljem svijeta.

Sonus Festival, Ultra Europe, Exitova Dance Arena, njemački Ikarus Festival, samo su neka od mjesta gdje je DJ Jock dijelio pult s Carlom Coxom, Adamom Beyerom, Josephom Capriatijem, Jeffom Millsom, Amelie Lens, Charlotte de Witte, Borisom Brejchom i mnogim drugima.

Osim što radi produkcije potpisane za velike izdavačke kuće i koje podržavaju najveća imena sa scene, splitski as je u svom studiju skladao i soundtrack za film “Jeste li vidjeli ovu ženu?” koji je prikazan na poznatom Filmskom festivalu u Veneciji, te izdao još jedan soundtrack za igru Chef Tastic: Buffet Blast, koja je dobila izvrsne recenzije. Jock od nedavno djeluje i pod novim pseudonimom JØL na kojemu donosi nešto drugačiji zvuk i viziju.

Jock je 2017. pokrenuo vlastitu klupsku večer Roots u rodnom Splitu, a partyje je organizirao i u drugim djelovima Dalmacije, kao i u Zagrebu. Omiljeni splitski DJ jednom godišnje u rodnom gradu odvrti 7-sati set, a jedan takav maratonski set će složiti i ovog vikenda u Aurori.

Ulaznice su dostupne kroz sustav Entrio.

FB EVENT: Aurora Closing Night: DJ Jock All Night Long

10 nezaboravnih dizajnova festivalskih pozornica koji i dan danas oduševljavaju

Elektronički festivali osim fokusa na glazbu, veliku pažnju pridodaju i drugim elementima poput stvaranju nezaboravnog iskustva koje kombinira zvuk, vizuale i atmosferu. Dizajn festivalskih pozornica ima ključnu ulogu u tome da ovi događaji ostanu u pamćenju, a ovih 10 izdvojenih dizajnova festivalskih pozornica i dan danas oduševljavaju.

The Book of Wisdom – Tomorrowland 2019

Tomorrowland je poznat po svojim dizajnima pozornica nalik na bajku, koje posjetitelje prenose u jedan drugi svijet. Svake godine glavna pozornica ima složene teme s detaljnim elementima, masivnim LED ekranima, pirotehnikom i pokretnim dijelovima. Pozornost na detalje i uranjajuća priroda dizajna čine Tomorrowland prepoznatljivim u svijetu festivala. Na primjer, glavna pozornica 2019. godine slavila je “Knjigu mudrosti” s ogromnom otvorenom knjigom u sredini, okruženom bujnim, fantastičnim elementima.

The Carl Cox Megastructure – Ultra Music Festival 2015

Megastructure Ultra festivala je moderno tehnološko i dizajnersko čudo. Poznata po svojoj velikoj veličini, uključuje LED ekrane visoke rezolucije, opsežne rasvjetne postavke i pirotehniku. 2015. godine kada je Carl Cox kurirao Megastructure tada je dizajn bio s golemom kupolastom strukturom koja je stvarala uranjajuću i intenzivnu atmosferu.

kineticFIELD – Electric Daisy Carnival 2023

Electric Daisy Carnival poznat je po svojim pozornicama kineticFIELD i circuitGROUNDS. KineticFIELD pozornica često ima grandiozne dizajne s kinetičkim elementima, poput pokretnih skulptura i raskošnih svjetlosnih prikaza. Dizajn iz 2019. godine “Kinetička energija”, uključivao je ogromnu kinetičku katedralu s pokretnim dijelovima i složenim detaljima

Main Stage – Awakenings 2019

Awakenings je poznat po svojim minimalističkim, ali snažnim dizajnima pozornica. Festival često koristi industrijske elemente, uključujući čelične strukture i dinamičnu rasvjetu, kako bi stvorio sirovu, underground atmosferu. Gashouder prostor u Amsterdamu, sa svojim cilindričnim oblikom i nevjerojatnom akustikom, dodatno doprinosi jedinstvenom iskustvu.

Floor 1 – Time Warp 2023

TimeWarp je slavljen zbog svojih uranjajućih dizajna pozornica koji stvaraju nadrealno iskustvo. Festival često koristi inovativne tehnike osvjetljenja, poput 3D mapiranja i laserskih predstava, kako bi pojačao doživljaj glazbe. Ikonična pozornica “Floor 1” ima masivni LED strop koji se mijenja s glazbom, stvarajući dinamično i angažirajuće okruženje.

Endshow – Mysteryland 2023

Pozornice Mysterylanda poznate su po svojim umjetničkim i maštovitim dizajnima. Glavna pozornica često ima šarene, kreativne strukture s estetikom nalik na bajku. Dizajn glavne pozornice iz 2023. uključivao je ogromnu kaveznu glavu kraljice koja je služila kao pozadina za zadivljujuće vizualne efekte i pirotehniku.

Steel Yard – Creamfields 2016

Creamfields je poznat po svojim impresivnim dizajnima pozornica, posebno po Steel Yardu – superstrukturi kapaciteta 20 tisuća ljudi koja sadrži najmodernije sustave rasvjete i zvuka. Dizajn omogućuje jedinstveno iskustvo unutarnjeg festivala s intenzivnom atmosferom poput kluba.

Rise – Sensation 2018

Sensation je bio poznat po svom bijelom dress codeu i zadivljujućim dizajnima pozornica. Festival često ima velike, središnje strukture s pokretnim dijelovima, raskošnim svjetlosnim predstavama i pirotehnikom. Izdanje iz 2018. “Rise” uključivalo je ogromni lotosov cvijet koji se otvarao i zatvarao tijekom noći, okružen složenom rasvjetom i vizualnim efektima.

Sonic Empire – Mayday 2024

Mayday pozornice su poznate po svojim industrijskim i futurističkim dizajnima. Festival često uključuje velike, čelične strukture s dinamičnom rasvjetom i laserskim predstavama. Na primjer, pozornica “SonicEmpire” koristi opsežne LED ekrane i pirotehniku kako bi stvorila snažno vizualno iskustvo.

Evolved – Eletric Zoo 2019

Electric Zoovi dizajni glavne pozornice poznati su po svojoj živopisnoj i šarenoj estetici. Glavna pozornica iz 2019. godine “EZoo: Evolved” imala je masivnu strukturu s temom životinja s intrikatnim detaljima i zadivljujućim svjetlosnim prikazima.

Massimiliano Pagliara i Space Dimension Controller: Underground zvuk Berlina i Belfasta stiže u Zagreb

Rođen u Italiji, ali s adresom u Berlinu, Massimiliano Pagliara je umjetnik koji u glavnom gradu Njemačke poznatom po mračnom techno zvuku širi svoju mješavinu housea, disca, electra i techna kao rezident kultnog Panorama Bara.

Massimiliano je na sceni gotovo dvaeset godina, a iza sebe ima četiri albuma, nekoliko EP-jeva i bezbroj uspješnih suradnji i obrada. Ekipa Thomann Synthesizersa je posjetila talijanskog umjetnika u studiju koji ih je ugostio netom prije izlaska njegovog EP-ja “See You In Paradise” te im je otkrio svoju duboku ljubav i povezanost sa starinskim synthovima, bujnim zvukovima i zadivljujućim ritmovima. Govoreći o svojim produkcijskim umijećima, Pagliara kaže “U jednom trenutku, “strojevi” preuzmu kontrolu i vode me do raja!” te pojašnjava kako je do toga došlo “Dvije godine sam pohađao satove klavira i počeo skupljati vintage opremu i eksperimentirati s njom, dok sam gledao tutorijale na YouTubeu i čitao korisničke priručnike. I onda je nekako ta opsesija za strojevima uzela maha i izgubio sam kontrolu, ali na dobar način, jer sam bio jako sretan što učim nove stvari i mogu se izraziti na drugačiji način. Istraživanje svijeta subtraktivne sinteze kroz ove stare mašine otvorilo mi je potpuno novi svijet. Oblikovanje misli i osjećaja kroz zvuk vrlo je duboko i nevjerojatno iskustvo.

Massimiliano svoj stil opisuje kao eklektičnu mješavinu housea, disca, electra i techna, koji naziva aktualnim, ali ipak klasičnim.

Space Dimension Controller je omiljeni producent iz Belfasta, a svoju karijeru je započeo skladajući prve trake u svojoj spavaćoj sobi, gdje je i napravio svoj prvi album sa svega 18 godina. Od prvi produkcijskih uradaka, ovaj irski svemirski putnik svoju glazbu izražava kroz zvukove koji sežu od 80-ih preko disca i housea pa sve do acid techna, electra i IDM-a.

Kako su godine prolazile, tako se i sposobnost izražavanja Space Dimension Controller na magnetofonima, sintisajzerima i hardwareu razvijala, a ekipa Electronic Beatsa je zavirila u njegov studio i provjerila na kojim je instrumentima je skladao glazbu koja je izdana za eminentne etikete poput R&S, Ninja Tunea i Dekmantela. Osim što je pokazao instrumente na kojima sklada, ovaj cijenjeni producent iz Belfasta je otkrio kako je razvio svoj jedinstveni zvuk s kojima u isto vrijeme se referencira prema prošlosti i budućnosti.

Ako već niste imali priliku poslušati glazbu ili pak selekcije Space Dimension Controllera, onda svakako treba poslušati njegov mix za ugledni FACT magazin koji je savršen uvod u njegovu estetiku. Sadrži ni manje ni više nego šest njegovih vlastitih produkcija, kao i druge pomno odabrane trake i obrade.

Massimiliano Pagliara i Space Dimension Controller dolaze na novu Imogen večer u zagrebačkom Petom Kupeu koja je na rasporedu u petak 20. rujna. Ulaznice možete osigurati kroz sustav Entrio.