Block Party – Najjači breakdanceri regije stižu na veliki battle u zagrebačku Močvaru
U Zagrebu će se 28. lipnja održati prvi Blok Party, novi event koji pokreću tri zagrebačka urbana kolektiva Street Mentality Squad, Groove Playaz i Blok Tattoo. Močvara će biti poprište velikog battlea koji će okupiti neke od najjačih breakdancera iz regije. Hostovi eventa su Leo i Kosta, a na battleu će suditi legende breakerske scene Dirty Entoni (Zagreb), Goofy (Novi Sad) i Naki (Ljubljana). Pobjednik Blok Party battlea osvaja novčanu nagradu od 400 eura, drugo mjesto nosi 200 eura a treće 100 eura, uz niz sponzorskih nagrada.

Na dan breakdance battlea u Močvari će biti otvoren buvljak na kojemu će se moći kupiti radovi nekih od najpoznatijh i najtalentiranijih umjetnika dviju generacija; Lunara i YCP-a, Tea Kisa, Bartola Galovića, Luise Pascau i Borne Ivanuša, dok će poznati zagrebački tatoo umjetnici Blok Tatoo i Tetografija otvoriti pop up studio. Za glazbu su odgovorni DJ Bon Toni iz Groove Playaz i američki DJ Amerigo Gazaway.

“Blok Party smo pokrenuli kako bismo stvorili platformu za mlade likovne umjetnike, glazbenike i plesače, ali i da bismo odmakli umjetnost od konvencionalnih ambijanata galerija, kazališta i sl. Cilj nam je Blok Party razviti u dva godišnja eventa kao mjesto koje će okupljati autentični lokani street art royalty,” rekli su organizatori Blok Partyja u najavi događaja.
Sve detalje o Blok Partyju možete pratiti na njihovim društvenim mrežama.
Upad od 13 sati iznosi 5€, a od 19 sati 10€.
FB EVENT: BLOK party
Zanimljiva dosjetka jednog DJ-a, uveo novčane kazne za traženje jednih te istih pjesama
Britanski open-format DJ Pressplay koji svoj kruh zarađuje svirajući po istoku Engleske se dosjetio da novčanim kaznama može izbjeći pitanja iz publike i traženja pjesama koje se ne uklapaju u njegov set ili večer.
Tako je Pressplay otkrio BBC-u da je ispred svog DJ pulta zalijepio pravilnik i cjenik u kojemu stoji 100€ za pjesme koje se ne uklapaju u večer, kao i za “tvoju pjesmu” jer moraš ići doma. Ako pak neko misli i inzistira da zna bolje od njega, može složiti listu pjesama i platiti ju 500€. Tu su još naravno cijene i za rođendanske pjesme i želje, te poneke specifične situacije kojih se svakako Pressplay nagledao.

No, ono što je zanimljivo, tri pjesme imaju svoju posebnu cijenu. Riječ je i pop rock hitovima koji su toliko svirani da su postali “izlizani” poput Sex on Fire koja kod Pressplayja košta 250€, Wonderwall koji košta 500€ i Mr. Brightside za čije sviranje uzima 1000€.
Razlog stvaranju novčanih kazni, tj cjenika Pressplay otkriva zbog toga što većina ljudi traži pjesme koje vole: “Ali to ne odgovara uvijek atmosferi ili ostatku publike. Primjerice, kada vrtim soul ili disco nećete čuti Foo Fighterse. To jednostavno ne odgovara” te dodaje “Većina partijanera je super, neki ako traže pjesmu, pripaze da odgovara atmosferi, ali neki ljudi su vrlo zahtjevni i ne prihvaćaju ne. Tako sam sastavio ovaj popis pomalo u šali, ali i kao obavijest, da ako želite pošto-poto neku pjesmu – to ću vam naplatiti!”
U srcu Istre, sprema se treće izdanje Zion Boška festivala koji slavi dub i bass scenu
Treće izdanje Zion Boška festivala će se održazi od 27. do 29. lipnja u maloj uređenoj šumi nedaleko od sela Sutivanac u središnjoj Istri. Kao i prijašnjih godina, festival će u šumi Zion Boška ugostiti velikane iz svijeta duba, nekoliko soundsystema i domaće snage dub i bass scene na dva floora uz dnevni i noćni program.

Tijekom tri dana, u središnju Istru će tako doći preko 30 izvođača, među kojima su i velika dub gostovanja na internacionalnoj soundsystem areni. Botheration HiFi, Vibration Addict, Mistiko i Olive Session su četiri soundsystema koja će biti na dva stagea na kojima će se moći čuti razni žanrovi dub i bass glazbe.
Organizatori osim glazbe najavljuju brojne radionice i performanse te ističu kako festival ima obiteljski vibe, besplatno kampiranje i da su psi dobrodošli!

Kupnjom ulaznica se pomaže maloj organizaciji da uspije isfinancirati sve što je potrebno prije festivala. Organizatori vjeruju da svi zajedno možemo održati tradiciju baš takvog festivala u Zion Boški kakvog znamo, a ova treća godina će to i pokazati.
Ulaznice su dostupne na web stranici festivala. Trenutno je u prodaji treća faza festivalskih ulaznica po cijeni od 60€ te jednodnevnih po cijeni od 25€, kao i grupnih festivalskih ulaznica 4+1 gratis po cijeni od 240€. Ulaznice će biti dostupne i na ulazu po cijeni od 75€ za festivalsku i 30€ za dnevnu.
Lineup:
World Sound And Power ft. Jimmy Ranks – Prince Jamo – Afrikan Simba – Dubzoic ft. Tommy Evok – Wicked and Bonny ft. Lookino – Tiberias Towa – Haris Pilton – Freedom Fighters – Boombar Dub ft. Millah – Pulap Reggae Station – Roadtripper – The Anunnaki Selector – Dub Demonium – B Kao Borna – C.V. – Convolute – Cue Suprise – Ervin – Flowmo – Jan Becele – Lunji Tunes – Neno – Odrakir – Richo – Shiki – Win.co
Anketa: Podržavate li zabranu korištenja mobitela na plesnom podiju?
Tijekom ovog tjedna našu scenu zaokupirala je vijest o zabrani korištenja mobitela na plesnim podijima dva kluba s Ibize.

Na našem FB-u razvila se potom zanimljiva diskusija čitatelja o tome treba li zabraniti korištenje mobitela, a neke smo komentare objavili ovdje. Posljednjih godina viralno se po društvenim mrežama širi sve veći broj videa na kojima se osim atmosfere prikazuju i scene gdje gotovo svaki plesač s mobitelom snima euforične trenutke za vrijeme nastupa nekog DJ-a.
Može li netko dok snima jednako doživjeti čarobne trenutke dancefloora, kao i onaj tko ne snima, tj. nalazi se u transu prepušten svojim osjećajima i čarima plesnog podija
Iako je danas mobitel glavno sredstvo komunikacije, postavlja se pitanje treba li se ograničiti njihova upotreba na plesnom podiju stoga bi nam bilo drago da u našem malom istraživanju odgovorite na slijedeće pitanje:
Podržavate li zabranu korištenja mobitela na plesnom podiju?
AudioStorm: „Inspiracija može doći iz samo jednog impulsa, flashbacka, takta, mirisa, sjećanja…”
U zadnjih deset godina, otkad je prvi puta zamijećen, producirao je preko 250 traka. Muzika ga je, u raznim žanrovima, zanimala od malih nogu pa mu nije dugo trebalo da i sam pokuša eksperimentirati s kombinacijama i mogućnostima zvuka. Njegovu su glazbu zapazila mnoga svjetska imena i etikete (koristila se čak i kao filmska glazba!), a posljednji projekt izlazi za Balkan Connection.

Kako i kada si se počeo baviti glazbom?
Porodično sam naslijedio talent i ljubav prema muzici, rođeni ujak mi je bivša jugoslovenska pop zvijezda Daniel Popović koji je većinu svog života i karijere proveo u Zagrebu, tako da sam imao određenu potporu. Dakle, uvjek me zanimalo, još od sredine 90-ih i pojave velikih bendova, pogotovo pionira u autentičnom zvuku, The Prodigy, ali i drugih artista iz oblasti house i trancea, kako to producenti rade. S vremenom sam počeo nabavljati komad po komad hardvera i da se igram u Abletonu…moram napomenuti da sam veliku pomoć imao sa audio foruma Rumski, te mog brata Alena iz Novog Sada kao VIP člana foruma. U ono doba kad nije bilo socijalnih mreža bio je jako popularan, a bilo je ozbiljnih njuški koji posjeduju znanje i nesebično su ga dijelili na njemu. Ovim putem ih sve pozdravljam gdje god se nalazili, Rumski je zaista bio riznica znanja.
Prepoznali su te mnogi etablirani labeli. Koji trenutak je bio „breakthrough“ u tvojoj karijeri?
Pa bilo ih je više. Ipak je sve krenulo od sada već povijesnog momenta prije točno 10 godina kada je velikan žanra, argentinski progressive mag, Hernan Cattaneo počeo svoj poznati Resident sa dvije moje trake, što je meni kao apsolutnom „rookieu“, bilo famozno. Ni mnogo ozbiljniji i popularniji producenti toga vremena nisu imali tu čast. Kasnije je sve išlo inercijom, kvalitet su prepoznali i Nick Warren, John Digweed, Dave Seaman, Guy J, Dixon, John 00 Fleming, Solarstone, Max Graham…. Mogu biti ponosan na činjenicu da su moju muziku puštali velika imena u sva 3 glavna žanra, house, trance i techno. Tijekom vremena sam počeo izdavati za poznate etikete poput Bonzai-a, Sudbeat-a, Manual-a, Balkan Connection-a, Movement-a, Natura Viva…
Kao veliki ljubitelj groove-a, najvažnije mi je da traka ima taj vrhunski flow, koji nose ritam sekcija i bas linije
Kroz 10 godina producirao si preko 200 izdanja. Koliko ti vremena treba za jedno izdanje i u čemu pronalaziš inspiraciju?
Sada se ta cifra popela na preko 250 izdanja. Sve zavisi od puno faktora – inspiracije kao glavnog pokretača, pa onda dostupnog vremena, raspoloženja, privatnih obaveza. Svakako kad se kockice poklope, a prethodno se nakupila inspiracija sa raznih adresa, izdanje može biti gotovo za par dana…sa druge strane nekad radim trake i po 2 mjeseca, nema pravila. Inspiracija je kod mene širok pojam, može doći iz samo jednog impulsa, flashbacka, takta, mirisa, sjećanja…kao veliki ljubitelj groove-a, najvažnije mi je da traka ima taj vrhunski flow, koji nose ritam sekcija i bas linije. Lidovi sintovi, padovi i atmosfere se kasnije prirodno nadograđuju.
Uskoro izlazi tvoj novi album „Revelation“ za Balkan Connection. Možeš li nam reći više o tome; o kojem žanru je riječ, koliko si dugo radio na ovom projektu…
Album je nastao tijekom dužeg razdoblja rada, temeljnog i strpljivog, odvajao sam posebne trake za njega. Moram kazati da je ovo bio pun pogodak jer su trake koje su se našle na njemu pažljivo producirane, testirane dovoljno puta, kao i poslane najvećim svjetskim imenima house glazbe na provjeru. Uglavnom je to progressive house, ali mnogo više atmosferičan i euforičan, sa kompleksnim harmonijama i grupnim melodijama podijeljenih u noseću arhitekturu. Trake imaju moju stvaralačku zrelost, napredak u radu, u jednom tehničkom i produkcijskom smislu ali i muzičkom. Što se tiče očekivanja, ona su mač sa dvije oštrice, svedena su na minimum, danas je sve nestabilno, pogotovo svijet elektronske glazbe koji je potonuo pod valovima hiper-produkcije. Ipak siguran sam da će ovaj album naći put do slušatelja.

Mnogi su DJ-evi ‘prisiljeni’, osim glazbom, baviti se i menadžmentom, promocijom, organizacijom događaja, izdavaštvom… Je li situacija nešto drugačija kada su u pitanju producenti? Uskačeš li i ti u ove različite uloge?
Nažalost, ova stvar je istinita i to je po mom mišljenju donijelo početak propasti elektroničke scene. Ako u medicini ili građevini imamo različite uloge svih zaposlenih, zašto bi u (elektroničkoj) glazbi bilo drugačije? Zamislite da kirurg mora sam nositi sve svoje instrumente, čistiti i dezinficirati tkanine, anestezira pacijenta, da mu određuje terapiju? Ili da jedan arhitekt radi sve od dokumentacije i prava vlasnika, čišćenja zemljišta, ne znam osvjetljenja objekta, prodaje, rente? Pa ne ide to tako ljudi moji. Ajmo raditi svako svoj posao, producenti svoj, vlasnici etiketa svoj, promotori svoj, menadžeri svoj. I da se svi trude da budu što bolji u svom dijelu, pa da vidite kakav napredak ćemo napraviti svi zajedno!
Kako komentiraš scenu elektroničke glazbe u Crnoj Gori, a kako regionalnu?
Vidite, ako pogledamo u susjedstvu jake scene imaju Srbija i Hrvatska baš zato što imaju par ozbiljnih festivala i legendarnih klubova. To se gradi godinama, kontinuitetom i kvalitetom, nema ništa preko noći. Velika je stvar kad ti u tim zemljama možeš birati šta ćeš slušati upravo iz razloga što je scena koliko toliko stabilna. Mi u Crnoj Gori smo imali jedan dobar zalet, međutim nakon korone se sva energija rasula…smatram da su mnogo bolje sezone bile ranije, a u prilog tome činjenica kaže da smo imali dva regionalno jaka festivala, Sea Dance i Refresh. Šta god mislili o njima, moramo se složiti da su bili jako uporište scene i njen svojevrstan stožer i promoter.

Nastupao si na poznatim festivalima u cijeloj regiji. Razlikuju li se festivalski setovi od klupskih i koje nastupe preferiraš?
Jesam, na skoro svim festivalima sam nastupao, kao i također u skoro svim važnijim klubovima. Ipak je razlika u pristupu koncepta seta pred nekoliko tisuća ljudi u odnosu na intimnu klupsku atmosferu gdje ima recimo 200 ljudi. Mnogo veća povezanost i kvalitet takve konekcije se stvara u klubu, dok je festivalski set više za promociju jer je spektakularan. Ne kažem da su festivalski setovi bez duše, ima ih izuzetnih, međutim ipak više volim klupsku atmosferu sa istinskim ljubiteljima zvuka koji radim.
Kakvi su planovi za ostatak godine?
Što se tiče mojih planova, očekujem pozive, već sam dobio iz Beograda i Novog Sada, a bilo bi lijepo da se opet dođe u Zagreb da se radi promocija albuma kao i uopće nova AudioStorm produkcija. Bio sam izuzetno vrijedan u posljednjih godinu dana u studiju. Bit će čitavo ljeto rezervirano za izdanja – zapravo do kraja godine se dogovaraju datumi, a vjerujem da će se to i dopuniti nastupima. Svakako očekuje se vruće ljeto, ali i oluja koja će se pojavljivati nepredviđeno.
Album možete preslušati u nastavku ili kupiti na Beatportu.