Skip to main content

Nagrađivana glazbenica i znanstvenica Inner Child ima novu traku “Dreaming Awake”

DJ-ica, producentica i znanstvenica Sara Nikšić poznatija kao Inner Child, izdala je svoju novu traku “Dreaming Awake“, nakon što je prošlu godinu zaključila s nagradom Ambasador u kategoriji “Ambijentalno izdanje godine” za traku “Remembering the Future“.

Predstavljajući novu traku, Inner Child je rekla: “Ova stvar se pojavila u trenutcima poput dnevnog sanjarenja, življenja na najljepšem mjestu i druženja s najdivnijim stvorenjima.”

Inner Child je u produkciji stvorila vlastitu nišu, u kojoj spaja pjesme kitova i elektroničku glazbu. U novoj traci “Dreaming Awake“, Inner Child kaže ima kitova, ali nije im se pjevalo, stoga je ona preuzela njihovu ulogu.

Zaključno o novom izdanju, Inner Child se ispriča zbog nesavršenosti koju je namjerno ostavila.

Dreaming Awake” poslušajte na SoundCloudu.

Ovog ljeta, Dimensions festival se vraća s preko 140 imena

Dimensions festival se vraća u The Garden Resort pored Tisna od 29. kolovoza do 2. rujna s preko 140 potvrđenih imena na konačnom lineupu.

Kraj ljeta u Tisnom će se provesti uz brojna nadolazeća te već dobro poznata lica poput poput AliA, DJ Stingray 313, Djuruma, Fumiya Tanaka, Helenu Hauff, Malu, OMAG, Paquitu Gordon, Sweelyja, Todda Edwardsa, Vladu i brojnih drugih.

Među više od 140 internacionalnih imena koji će zaključiti festivalsku sezonu u Tisnom se nalazi i nekoliko domaćih te regionalnih predstavnika, kao što su El Commando, Maja Pa i Vladimir Ivkovic.

Slučaj Boogaloo: KSET objavio svoju stranu priče, ali bez odgovora na ključna pitanja

Nakon objave rezultata javnog natječaja za zakup prostora u kojem se trenutno Boogaloo nalazi, Shipe je objavio podužu objavu na Facebooku u kojoj je istaknuo niz nelogičnosti u samoj priči oko natječaja te priložio dokaze koji naslućuju da je natječaj prilagođen jednoj strani.

Prioćenje KSET-a

KSET je izašao u javnost s priopćenjem u kojem se pozivaju na svojih 47 godina tradicije, dorpinsa gradskoj i studentskoj kulturi te ističu kako su se sučili s izazovom iseljena iz prostora zbog nadolazeće obnove zgrade FER-a te da su dvije godine tražili adekvatnu zamjenu.

foto: KSET

Prema ideji FER-a, u rujnu 2023. smo kontaktirali Pučko otvoreno učilište Zagreb (POU) s upitom oko slobodnih prostora koje bismo mogli koristiti tijekom obnove FER-a. U komunikaciji s tadašnjim ravnateljem POU-a, odrađen je obilazak prostora kluba Boogaloo te je komunicirano kako se za prostor, po isteku ugovora, može predati zahtjev za neposrednu pogodbu prema Odluci o davanju u zakup gradskih prostora fizičkim i neprofitnim pravnim osobama koje djeluju u području kulture, a koja je usvojena na sjednici Skupštine Grada Zagreba 13. srpnja 2023. godine.” stoji u priopćenju KSET-a.

Iako su iz KSET-a predali zahtjev, odgovor nikad nisu dobili, a nedugo nakon toga su saznali na jednoj od konferencija za medije gradonačelnika Grada Zagreba da će se raspisati javni natječaj za zakup prostora.

“Konačna odluka o prijavi na natječaj nastupila je na dan roka, 4. 1. 2024., nakon savjetovanja s alumni članovima, pravnim i financijskim savjetnicima, kolegama s glazbene scene te nakon što smo usuglasili program koji kao udruga možemo samostalno odrađivati i s kojim ćemo održati financijsku situaciju stabilnom.” tvrde iz KSET-a.

Reakcije na KSET-ovo priopćenje

Izlaskom u javnost s priopćenjem, KSET je naišao na niz negativnih reakcija koje osuđuju njihov potez, neke od njih prenosimo u nastavku.

“Ne spašava se svoj klub tako da se uništava drugi. Sram vas bilo.”

“Super kaj na račun drugih dolazite do “svog” prostora KSET-a. Mladost sam kod vas u klubu proveo, al’ zgadili ste mi se sad…”

“Toliko o tome da se podržava razvoj kulturne scene kad se uništava drugi jednako bitan, ako ne i vise, klub.”

“Znači dno dna. Tako ispod pojasa igrati. Ljige ljigave, nećete u Boogaloo.”

“Ekipa, nije vam ovo fora. Puna podrška KSET-u da nastavi s djelovanjem, ali ne na račun Boogalooa…neke kolegijalnosti među klubovima sličnog usmjerenja i publike bi trebalo biti.”

KSET-ovo priopćenje, kao i reakcije na društvenim mrežama, u cijelosti možete pročitati na poveznici.

Anketa: Smatrate li da u prostoru Pučkog otvorenog učilišta treba ostati Boogaloo?


Po lošem jer je cijela priča od samog starta sumnjiva i stječe se dojam da se radi o namještaljci kako bi se vlasnike Boogalooa izbacilo, a isti prostor dodijelio drugima koji su dio političke trgovine.

I tako je nakon burne jeseni kada je Gradonačelnik Zagreba mijenjao priču da bi izgledalo koliko-toliko transparentno, shvatili smo davno da u politici nema poštenih, odnosno da je Boogaloo izgubio ikakve šanse za dobar rasplet kada se počeo spominjati javni natječaj na koji će se moći prijaviti samo udruge.

Bez da se napravila evaluacija investicije u prostor i kvalitete programa za razvoj domaće nezavisne alternativne scene Boogaloo nije smio biti izbačen, sigurno ne na ovakav način – bez riječi, bez razloga, bez mozga. Sve je odrađeno na brzinu, traljavo, nespretno, a uopće ikakva želja da se javnosti predoče točne činjenice i razlozi ostala je samo mrtvo slovo na papiru.

Mrlju na cijelu priču baca i informacija koju je javnosti iznio Anđelko Šipuš iz Boogalooa, a kaže kako netko sa prihodima koji ne prelaze 80 tisuća eura godišnje, može ponuditi nerealan mjesečni najam od 25 tisuća eura.

Pa bez obzira na 47 godina tradicije KSET-a, (ne umanjujemo njihov obol na alternativnoj sceni), ali sigurni smo da grupa studenata koja je osnivala KSET nisu imali na umu ovako nešto “ispod pojasa” da ulaze u prostor i gase jedan “alternativni” klub da bi pokrenuli drugi na sceni koja bi se trebala međusobno podupirati.

Sudeći prema komentarima koji su dali fanovi na njihovim društvenim mrežama čini se da su nakon 47 godina ovim potezom napravili jedan korak naprijed, a dva nazad.

Priča ide dalje, rasplet za sada nije na vidiku, a borba za Boogaloo se nastavlja.

Antonio Zuza o Petom Kupeu: “Cilj je privući i stvoriti novu generaciju partijanera…”

Antonio Zuza je dugogodišnji akter elektroničke scene u Hrvatskoj. Kroz nešto više od 10 godina, diljem Hrvatske smo imali prilike slušati njegove setove, a njegovu produkciju kroz Imogen Recordings kojeg vodi zajedno s Ilijom Rudmanom. Zajedno s Vedranom Rakom pokrenuo je Peti Kupe, a samu priču o njemu nam je otkrio u intervjuu, kao i još poneki detalj o klubu poput koga sve dovode u nastavku godine te nešto više o novom projektu s kolegom i prijateljom Ilijom Rudmanom.

Kako se “dogodio” Peti Kupe? Koja je priča iza njegovog nastanka i otvaranja…

Peti Kupe je u biti bila dugogodišnja želja i na sreću uspjela se izrealizirati. Za realizaciju projekta je zaslužan splet različitih okolnosti koje su se odvile u periodu od početka 2020. Ja bih rekao u srcu pandemije koronavirusa. Za neke to je bio period mirovanja, a za mene i mog partnera Vedrana Raku to je bilo najkreativnije i najaktivnije razdoblje. Klub je oduvijek bila želja o kojoj sam još 2012. godine pričao s Ilijom Rudmanom dok je nastajao i label Imogen Recordings. Ja bih rekao da je Peti Kupe točka na i svih mojih aktivnosti na sceni.

Pri otvaranju kluba, posebna pozornost se pridala i samom uređenju kluba, njegovom interijeru i funkcionalnosti…

Tako je. To nam je bila inicijalna ideja, da se napravi prostor koji može zadovoljiti i klupsku i koncertnu publiku, ali da se može koristiti i za korporativne evente. Mislim da je fleksibilnost i prilagodljivost prostora u današnje vrijeme jako bitna stavka jer ti dozvoljava puno više opcija kako iskoristiti prostor.

Osim zatvorenog prostora, Peti Kupe ima i terasu na kojoj su se već neki događaji odvili za vrijeme ljetnih mjeseci…

Prošle sezone nam je kiša pomrsila planove tako da nismo uopće stigli napraviti program na terasi onako kako smo si mi to zamislili pa je tu bilo dosta improvizacije. Ako bude sve u redu s vremenom 2024. nam donosi puno projekata i na terasi. Sve od gastronomije, koncerata i DJ nastupa. Također bi na proljeće trebali otvoriti i drugi dio terase koji se nalazi iza kluba, ali o tome više kada bude spremno. 🙂

Od svog otvaranja 2022. klub se isprofilirao u važnu kulturnu lokaciju u gradu Zagrebu, a posebice za elektorničku scenu jer je plesni podij Petog Kupea poprište brojnih atraktivnih događaja. Koliko svojim programom i radom Peti Kupe može pomoći u podizanju razine kulture u gradu, kao i educiranju novog vala posjetitelja, slušatelja…

Naš cilj je u biti privući i stvoriti novu generaciju partijanera i napraviti jedan zdravi mix ljudi na danceflooru gdje se u isto vrijeme može pronaći ljude različitih dobi, struktura i interesa. Također je bitna stavka imati ugostiteljstvo i higijenu na razini. Mislim da je Peti Kupe sa svojim programom, ponudom raznih događanja, tehničkim uvjetima i načinom funkcioniranja već napravio jedan novi standard u podizanju razine kulture u gradu.

Sami program Petog Kupea je raznovrstan i šarolik, stoga kako izgleda proces kuriranja programa, bukiranja izvođača i klupskih večeri u Petom Kupeu?

Većina bookinga se rade i do 6 mjeseci unaprijed. U cijelom procesu sudjeluje nas nekoliko koji smo ujedno i rezidenti na programima, ali i ljudi s kojima usko surađujemo koji sa svojim iskustvom često doprinose odličnim idejama za nove bookinge no pritom uvijek pazimo da je program šarolik i razigran.

Jedna od etiketa i klupskih večeri koja je svoj dom pronašla u Petom Kupeu je Imogen koju si pokrenuo zajedno s Ilijom Rudmanom. Osim što vodite zajedno etiketu, imate i novi projekt “Imogen Soundsystem”. Što nam sve o projektu možeš otkriti?

Imogen Soundsystem je projekt gdje Ilija i ja u ovome trenutku nastupamo kao b2b duo, ali cilj je u bliskoj budučnosti napraviti i “live”. Pod tim imenom smo počeli i stvarati novu produkciju u studiju te imamo već jedno izdanje na jednoj VA ploči izdavačke kuće “Terra Magica”. Pjesma se zove “Imogen Soundsystem – Original Sin”.

Naše sljedeće idanje ”Paloma EP” izlazi u ožujku na Imogenu i na njemu se nalaze i još jedna moja autorska pjesma i remixevi Darshan Jesrania, ali i Ilijin remix. Ovaj projekt smo i osmislili kako bi se mogli drugačije kreativno izraziti i da svaki od nas malo izađe iz svoje zone konfora što uvijek čini stvari malo zanimljivijima.

Priliku da vas čujemo zajedno za pultom kao “Imogen Sound System” je već u petak na prvoj ovogodišnjoj Imogen večeri…

Tako je. To će biti b2b set i veselimo se.

Prošle godine ste već doveli niz atraktivnih imena na Imogen večeri, a s plesnjakom u petak najavljujete da će i 2024. biti ništa manje uzbudljiva. Što vam je važno kod bukiranja izvođača za Imogen večeri?

Važno je da su to izvođači koje mi volimo i čije ploče puštamo. Važno je da su to izvođači za koje mi mislimo da će doprinjeti širenju vidika našoj publici u kulturološkom smislu. Uvijek pokušavamo biti orginalni i ponuditi nešto novo.

U svega par godina Peti Kupe je osvojio publiku. Što je naposljetku rezultiralo i nedavnom nagradom Ambasador. Koliko znači takvo priznanje za klub i njegov daljnji razvoj?

Svakako nam je drago da smo osvojili nagradu publike. Svako priznanje je dobrodošlo tako da se zahvaljujem i Klubskoj Sceni na nominaciji. Nama je nabolja nagrada pun klub, zadovoljna i rasplesana publika i tome čemo težiti u budučnosti.

Nakon uspješne prošle godine, otvorena je plesna godina 2024. Što budućnost donosi u Peti Kupe?

Pregršt novih i zanimljivih događanja. Već ovog petka stižu velike house zvijezde Attjazz i Fred Everything, a u sljedećih mjesec dana nastavljamo s jednako zvučnim imenima – DVS1, Vladimir Ivković, Danilo Plessow (MCDE) i Pearson Sound. Bit će tu do ljeta još mnogo poslastica i iznenađenja, ne samo partyja već i odličnih koncerata. Prvi koji se ne propušta bit će već ovog utorka kad svojevrsna supergrupa 13 vrhunskih domaćih muzičara – Homage Collective, okupljena oko Petog Kupea svira stvari legendarnog Roya Ayersa. Za više informacija zapratite nas na Instagramu i Facebooku. 😉

Seasplash festival dobio nasljednika, ovog ljeta premijerno izdanje Sea Sounda

Premijerno izdanje Sea Sounda će se održati od 18. do 21. srpnja na lokaciji Martinske u Šibeniku, na nekoliko većih, srednjih i manjih pozornica koje će krasiti “custom made” sound systemi.

Uz bogati glazbeni program, Sea Sound će dodatno usmjeriti pažnju na ponajveće rezultate kreativnosti u posljednjem desetljeću, tj, na pojavljivanje niza novih, ručno izrađenih sound systema, kako u domaćem, tako i u međunarodnom okruženju, gdje isti postaju ništa manje bitni od izvođača na pozornicama.

foto: Ivan Buvinić

Sam glazbeni program predstavit će aktualno sa domaće, regionalne i međunarodne scene, kroz presjek izvođača, kao i predstavljanje kolektiva, u širokom rasponu stilova, od tradiconalno-analognih, do recentno-elektroničkih.

Organizatori otkrivaju kako će prvi izvođači, kao i sound systemi biti predstavljeni za mjesec dana.